Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Pracownik w contact center

    PKO Bank Polski   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: obsługujesz informacyjnie klientów o usługach, procesach bankowych, wykonujesz połączenia do klientów z wykonaniem dyspozycji oraz potwierdzenia zleconych przez klienta zleceń, aktywnie proponujesz i sprzedajesz produkty bankowe. To stanowisko może być Twoje,...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji z językiem angielskim

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki; udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień; udzielanie informacji dotyczącej obsługi programów i rozwiązywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, pomoc w rozwiązywaniu problemów z bookowaniem hoteli, lotów; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem B2B, w ramach prowadzonych projektów handlowych przygotowywanie i analiza ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Specjalista ds. Obsługi Klienta Podkarpackie
Customer support specialist with German and English

Customer support specialist with German and English

Foundever
podkarpackie
specjalista (mid)
praca zdalna
147 dni temu
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.  

Our office in Sofia is based in the city center and employs more than 800 people, supporting 32 languages all around the world. For one of our campaigns, we are looking for a passionate and customer-oriented Customer Support Specialist with German and English.
Customer support specialist with German and English

The role:

  • Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; 
  • Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts;
  • Provides customers with advice and information regarding clients' products and services, exceeding department productivity standards and quality customer care standards;
  • Carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed;
  • Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;
  • Navigating multiple systems simultaneously in order to update e-records promptly and accurately;
  • Proactively provide support and assistance to colleagues and work together as a team.
The candidate:
  • Has very good command of spoken German (level C1);
  • Has very good command of spoken English (at least level B2);
  • Experience in a contact center or customer facing role is beneficial;
  • Can adapt quickly to changes in products, process and technology;
  • Has proven track record of excellent attendance and time-keeping;
  • Has good computer literacy.
We offer:
  • Competitive remuneration scheme;
  • Working schedule: Monday – Friday 9:00 - 18:00;
  • Social package including: additional healthcare insurance, gift vouchers, sport card discounts;
  • To participate in company initiatives – charity activities, team buildings, sports events, internal competitions;
  • Opportunities for a long-term professional career;
  • Entitlement to company internal training and development accordingly global standards;
  • Work at home opportunity.
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicant's agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Pracownik w contact center

    PKO Bank Polski   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: obsługujesz informacyjnie klientów o usługach, procesach bankowych, wykonujesz połączenia do klientów z wykonaniem dyspozycji oraz potwierdzenia zleconych przez klienta zleceń, aktywnie proponujesz i sprzedajesz produkty bankowe. To stanowisko może być Twoje,...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji z językiem angielskim

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki; udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień; udzielanie informacji dotyczącej obsługi programów i rozwiązywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, pomoc w rozwiązywaniu problemów z bookowaniem hoteli, lotów; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem B2B, w ramach prowadzonych projektów handlowych przygotowywanie i analiza ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...