Praca.pl Praca
Digital marketing specialist commerce

Praca Digital marketing specialist commerce

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Personalized Internet Ads Assessor - German Speaker

    TELUS International AI Inc.   Warszawa   
    specjalista junior / mid  rekrutacja online
    2 dni
    Job Description Seeking a freelance project that will allow you to work from home while making a difference in the world of technology? If you are someone who is passionate and enjoys staying ahead of the tech curve this remote position with flexible working hours might be what you are looking for!...
  • Specjalista ds. PR i E-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu i PR. Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi. Aktualizacja treści na stronie www....
  •  
  • Specjalista / Specjalistka ds. e-marketingu

    Audiostacja sp. z o.o.   Łomianki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Redagowanie treści na stronę www, do mediów społecznościowych i newslettera; Tworzenie grafik, infografik, krótkich animacji Wsparcie w prowadzeniu profili firmowych w social mediach; Opracowywanie materiałów typu: karty katalogowe, instrukcje,...
  • Specjalista ds. e-marketingu z językiem niemieckim

    MPP - CYFROWA FOTO   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Pracując z nami, będziesz: opiekować się strategią e-marketingową naszej marki kierowanej na rynki niemieckojęzyczne; opracowywać plany marketingowe oraz strategię komunikacji online; monitorować i analizować efektywność działań marketingowych; wprowadzać innowacje w kampaniach;...