Praca Inżynier ds. Wsparcia Technicznego

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 102

  • Inżynier / Inżynierka budowy

    Nowak-Mosty Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Miejsce pracy: woj. dolnośląskie, śląskie, wielkopolskie Firma poszukuje na stanowisko inżynierskie osoby z wyższym wykształceniem technicznym. Przed zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną kandydaci zostaną poinformowani o przedziale proponowanego wynagrodzenia. Opis stanowiska Ścisła...
  • Inżynier Sprzedaży ds. chłodnictwa

    Elektronika S.A.   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Opis stanowiska: Do głównych zadań będzie należało poszukiwanie i budowanie trwałych relacji z instalatorami, serwisantami oraz projektantami instalacji chłodniczych. Doradztwo oraz samodzielny dobór i konfiguracja komponentów chłodniczych odpowiadających zapotrzebowaniu Klientów.
  •  
  • Inżynier sprzedaży systemów dozowania (SEKO)

    Watersystem Sp. z o.o. Sp. k.   Warszawa    praca mobilna
    specjalista mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwój współpracy z obecnymi partnerami. Doradztwo techniczne i dobór rozwiązań w zakresie systemów dozowania, pomiaru i kontroli jakości wody. Przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji. Wsparcie klientów...
  • Inżynier / Inżynierka Procesu

    Aptiv   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Kluczowe Obowiązki Udział w projektowaniu i wdrażaniu procesu montażu podzespołów elektronicznych dla nowych produktów. Optymalizacja procesów produkcyjnych (produktywność, niezawodność, jakość) w ramach ciągłego doskonalenia. Kompleksowa organizacja stanowisk produkcyjnych...
  • Inżynier / Inżynierka Procesu SMT

    Aptiv   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoja Rola Odpowiedzialność za organizację procesów montażu podzespołów elektronicznych (SMT) dla bieżącej produkcji i nowych wdrożeń. Projektowanie, wdrażanie oraz walidacja procesów montażowych, w tym specyfikacja i zakup sprzętu. Ciągłe doskonalenie procesów pod kątem...
  • Inżynier ds. sprzedaży

    ECOL Sp. z o.o.   Rybnik    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Dołączając do zespołu będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż usług serwisu układów olejowych, czyszczenia hydrodynamicznego oraz czyszczenia chemicznego: zarządzanie, nadzór i opiekę handlowo–techniczną klientów, rozwojem nowych aplikacji i wyszukiwaniem nowych kanałów...
  • Kontroler Jakości NDT

    Baltic Towers Sprawdzona firma   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Przeprowadzanie badań połączeń spawanych blach stalowych (wizualnych, ultradźwiękowych, magnetyczno–proszkowych); Przygotowywanie zapisów z przeprowadzonych kontroli; Podejmowanie decyzji o dopuszczeniu lub niebadanych detali; Zgłaszanie ewentualnych przypadków niezgodności.
  • Koordynator obsługi biura

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    organizowanie i nadzorowanie działań technicznych w biurze; zgłaszanie usterek oraz prowadzenie dokumentacji technicznej; kontrola stanu biura, sal spotkań i zaplecza technicznego; współorganizowanie wydarzeń firmowych oraz wsparcie logistyczne spotkań; czuwanie nad prawidłowym przebiegiem...
  • DTH Selection Sp. z o.o.
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 18 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Współpraca z obecnymi klientami firmy; Nawiązywanie i rozwijanie relacji handlowych z klientami w podległym regionie; Badanie potrzeb klientów oraz opracowywanie wstępnych koncepcji rozwiązań; Dobór urządzeń dedykowanych głównie do automatyzacji i zabezpieczenia...
  • Inżynier / Inżynierka Budowy

    Klient portalu Praca.pl   dolnośląskie    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Ścisła współpraca i wsparcie dla Kierownika/Kierowniczki Budowy. Nadzorowanie budowy zgodnie z projektem, Prawem Budowlanym i harmonogramem. Koordynacja i nadzór nad podległymi pracownikami i podwykonawcami. Przygotowywanie przedmiarów, kart sprzedażowych i miesięcznych dokumentów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozwiązań Technologicznych z językiem niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twoje Zadania: Codzienna komunikacja z klientami oraz zespołami wewnętrznymi (telefon, e-mail, czat). Wdrażanie i weryfikacja internetowych produktów u klientów. Zapewnienie wsparcia, szkoleń i doradztwa w zakresie użytkowania produktów. Budowanie pozytywnych relacji, z entuzjazmem i...
  • Doradca Techniczno-Handlowy

    Klient portalu Praca.pl   Rybnik    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Prowadzenie sprzedaży usług serwisowych, w tym czyszczenia hydrodynamicznego i chemicznego, a także serwisu układów olejowych. Aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz budowanie i utrzymywanie relacji z obecnymi partnerami. Rozwój nowych obszarów biznesowych i znajdowanie nowych kanałów...

Praca Inżynier ds. Wsparcia Technicznego

Inżynier ds. wsparcia technicznego może pracować w różnych sektorach branży technicznej. Swoje obowiązku służbowe wykonuje na przykład w działach wsparcia technicznego IT, w zespołach wsparcia technicznego sprzedaży, helpdeskach, działach jakości, działach sprzedaży itp. Osoby na tym stanowisku zajmują się zwykle m.in. przygotowywaniem ofert, przygotowywaniem informacji technicznych dla klientów i handlowców, udzielaniem porad technicznych. Sprawdź nowe ofert pracy na stanowisko inżynier ds. wsparcia technicznego, inżyniera konsultanta technicznego, regionalnego przedstawiciela technicznego, doradcy ds. techniczno-handlowych i pokrewne posady. W każdym ogłoszeniu znajdziesz zakres obowiązków, wymagania pracodawcy, warunki zatrudnienia. Zaaplikuj już dziś!

Inżynier ds. wsparcia technicznego – co robi?

Inżynier ds. wsparcia technicznego odpowiada za diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych w różnych sektorach biznesowych. Może mieć różnorodny zakres obowiązków, niemniej często jego podstawowym zadaniem jest czuwanie nad poprawnym działaniem systemów i infrastruktury technicznej danej firmy. Inżynier może być zaangażowany w szkolenie użytkowników oraz aktualizację dokumentacji technicznej. Ponadto pracownicy mogą zajmować się monitorowaniem harmonogramów projektów technicznych i wspieraniem realizacji zadań pod kątem technicznym. Inżynierzy wsparcia technicznego mogą także pracować w zespołach helpdesk.

Inne powiązane z tym zawodem stanowiska to chociażby przedstawiciel handlowo-techniczny, doradca handlowo–techniczny, przedstawiciel handlowy ds. technicznych, przedstawiciel techniczno-handlowy. W tym przypadku praca polega przede wszystkim na doradzaniu klientom w kwestiach technicznych, aktywnej sprzedaży, realizacji celów sprzedażowych, przygotowywaniu ofert i budowaniu relacji z klientami.

Jak zostać inżynierem ds. wsparcia technicznego?

Ścieżka kariery inżyniera ds. wsparcia technicznego zaczyna się od zdobycia odpowiedniego wykształcenia w ramach studiów inżynierskich. Po ich ukończeniu (i obronie dyplomu) uzyskuje się tytuł inżyniera w danej dziedzinie. Co jednak istotne, w czasie studiów przyszli specjaliści odbywają praktyki studenckie i staże. Warto zadbać o to, by pierwsze doświadczenia zawodowe były jak najbardziej owocne i dobrze przygotowywały do przyszłej pracy. Co więcej, wielu pracodawców przyjmujących absolwentów bez doświadczenia na rynku pracy zwraca uwagę właśnie na owe praktyki i staże.

Zależnie od dziedziny działalności oraz specyfiki firmy, niezbędne może być posiadanie uprawnień, a także biegłej znajomości języka angielskiego (najczęściej) lub innego języka obcego).

Pracodawcy szukają osób kreatywnych, dokładnych, które szybko się uczą, mają analityczny umysł i są dociekliwi i wytrwali w szukaniu rozwiązań technicznych. Ważna jest także umiejętność pracy w zespole, a na niektórych stanowiskach, polegających na zdobywaniu nowych klientów i rozwiązywaniu ich problemów technicznych, liczy się także wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, charyzma i dobre podejście do klienta.

Ile zarabia inżynier wsparcia technicznego?

Zarobki inżyniera wsparcia technicznego uzależnione są w znacznym stopniu dziedziną gospodarczą, w jakiej pracuje. Większość specjalistów może jednak liczyć na dobre płace. Przykładowo, mediana zarobków inżyniera ds. wsparcia technicznego IT w Polsce wynosi ok 7,4 tys. zł brutto na miesiąc (Sedlak&Sedlak).

Najnowsze oferty pracy dla inżyniera ds. wsparcia technicznego

Interesują Cię ofert pracy – inżynier ds. wsparcia technicznego? Wielu pracodawców pilnie poszukuje kandydatów na to i pokrewne stanowiska. Zacznij przeglądać ogłoszenia i zaaplikuj! W czasie czytania ogłoszeń zwróć szczególną uwagę na warunki zatrudnienia. Pamiętaj, że zależnie od stanowiska i branży, może to być zarówno praca w terenie, jak i w biurze lub innym miejscu. 

Praca inżynier ds. wsparcia technicznego – najczęściej zadawane pytania:

  • Czy praca inżyniera ds. wsparcia technicznego wymaga odbywania podróży służbowych?

Wiele oczywiście zależy od specyfiki stanowiska i obszaru działalności firmy, niemniej często praca na tym stanowisku może wiązać się z odbywaniem podróży służbowych, szczególnie gdy wsparcie techniczne jest świadczone bezpośrednio u klienta lub w różnych lokalizacjach przedsiębiorstwa.

  • Jakie są najważniejsze kompetencje miękkie w tym zawodzie?

Bardzo istotne jest to, by inżynier ds. wsparcia technicznego był osobą kreatywną, dociekliwą i miał łatwość szybkiego rozwiązywania problemów. Liczą się także zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.