Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Konsultant Telefoniczny

Praca Konsultant Telefoniczny

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 149

  • Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta w języku niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin   
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Pomoc klientom w rozwiązywaniu prostych problemów związanych z kontem i płatnościami; Wsparcie w obsłudze produktów finansowych i przekierowywanie zapytań do odpowiednich działów; Udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, dbając o pozytywne doświadczenia użytkowników;
  • Konsultant / Konsultantka ds. Klienta Niemieckojęzycznego

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi i pomoc w rozwiązywaniu ich bieżących spraw bankowych; wsparcie w obsłudze aplikacji internetowej oraz w realizacji przelewów i płatności; udzielanie informacji dotyczących kart płatniczych i dostępu do konta; dbałość o wysoką jakość...
  •  
  • Mitarbeiter/in für Kundenbetreuung und Personaleinsatzplanung

    Carework Plus Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Standort: Gliwice, Polen; Arbeitszeit: Vollzeit; Arbeitsweise: Telefonisch – Du betreust unsere Kunden & Betreuungskräfte in Deutschland; Arbeitsmodell: Hybrid – Büro & Homeoffice möglich; Branche: Soziale Dienstleistungen (Alltagsbegleitung nach § 45a SGB XI – kein Vermittler, keine...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    LKW WALTER   Austria, Wiener Neudorf   
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa; Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz...
  • Asystent Działu Sprzedaży - Inside Sales Air / Sea / Rail

    cargo-partner spedycja sp. z o.o. Sprawdzona firma   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Telefonicznego Wsparcia Sprzedaży

    Niro Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Lubin, ul. Ścinawska 37    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu telefonicznego z kontrahentami w ramach wsparcia działu handlowego. Aktywne pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami firmowymi. Umawianie spotkań handlowych dla działu sprzedaży. Prowadzenie rejestru i dokumentacji przeprowadzonych rozmów.
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk   
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Codzienna telefoniczna i mailowa obsługa klientów z rynku niemieckojęzycznego; Udzielanie informacji dotyczących podróży, rezerwacji i zmian w bookingach; Wsparcie klientów w rozwiązywaniu zgłoszeń i dbanie o pozytywne zakończenie kontaktu; Współpraca z zespołem nastawionym na pomoc,...
  • Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Odbieranie zgłoszeń telefonicznych, mailowych i przez czat oraz udzielanie klientom rzetelnych informacji. Rejestrowanie przebiegu rozmów i podjętych działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi. Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach i usługach z...
  • Konsultant / Konsultantka ds. bankowości cyfrowej z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 800 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obsługa klientów indywidualnych w zakresie zapytań dotyczących kart płatniczych oraz usług bankowości online. Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i pisemnych w języku niemieckim oraz sporadycznie w języku angielskim. Wsparcie w aktywacji i blokadzie kart, ustawieniach PIN oraz obsłudze...
  • Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta i sprzedaży

    Yellow House Education S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania Telefoniczny kontakt z klientami w celu udzielenia informacji i wsparcia. Tworzenie pozytywnego doświadczenia klienta poprzez indywidualne podejście. Wprowadzanie danych i notatek po rozmowach do systemu. Realizacja celów zespołowych przy zachowaniu wysokiej jakości obsługi. Wspieranie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem ormiańskim i angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Codzienne wsparcie klientów w języku ormiańskim oraz angielskim. Odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne. Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z urządzeniami medycznymi do opieki diabetologicznej. Obsługa zgłoszeń dotyczących reklamacji, zwrotów i wymian sprzętu zgodnie z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Marketingu Usług Edukacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy. Pozyskiwanie nowych klientów i stała współpraca (doradztwo i sprzedaż usług edukacyjnych). Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności. Profesjonalny dobór rozwiązań edukacyjnych do potrzeb klientów....
  • Konsultantka / Konsultant telefoniczny

    Klient portalu Praca.pl   Ołtarzew    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Obsługa zgłoszeń telefonicznych oraz przez media społecznościowe i strony internetowe. Rejestracja zgłoszeń i nadzorowanie procesów obsługi klienta. Współpraca z działami serwisowym, sprzedażowym i handlowym. Monitorowanie satysfakcji klientów.
  • Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    kontakt z klientami w języku niemieckim (telefoniczny i mailowy), pomoc w zakresie rozliczeń i odczytu liczników energii, udzielanie informacji dotyczących oferty i zmian w usługach, dbałość o pozytywny wizerunek firmy oraz wysoką jakość obsługi;
  • Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, wsparcie w zakresie zapytań produktowych, gwarancyjnych i technicznych, wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM, współpraca z innymi działami w celu skutecznego rozwiązania zgłoszeń, dbanie o wysoką jakość...
  • Doradca klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    kontakt z klientami w języku niemieckim poprzez telefon, e-mail lub czat, udzielanie informacji dotyczących produktów, zamówień i zwrotów, wsparcie przy rozwiązywaniu problemów technicznych i reklamacyjnych, aktualizacja danych klientów w systemie i dbanie o ich poprawność, współpraca z...
  • Konsultant / Konsultantka Techniczna (j. włoski)

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Obsługa zapytań klientów drogą mailową i telefoniczną (B2C i B2B). Rozwiązywanie problemów technicznych, reklamacji oraz zgłoszeń po gwarancji. Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób zrozumiały. Dokładne wprowadzanie danych i sporządzanie dokumentacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w Bankowości z językiem niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zadania: Wsparcie klientów w zakresie produktów i usług bankowych. Rozwiązywanie problemów klientów i zapewnianie wysokiej jakości obsługi. Budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klientów. Współpraca w zespole w celu osiągania codziennych celów.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – niemiecki

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk   
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami z rynku niemieckiego. Pomoc w sprawach związanych z podróżami i rezerwacjami. Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta i satysfakcji z kontaktu. Współpraca z zespołem i udział w usprawnianiu procesów obsługi.
  • Customer Support Specialist (Armenian + English)

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Responsibilities: Providing customer support in Armenian and English Supporting customers via email and phone; Assisting with troubleshooting medical devices related to diabetes care; Handling complaints, returns and equipment replacements according to company procedures; Updating customer...
  • Kundenservice mit Deutschkenntnissen – Customer Support Rockstar

    Foundever   Gdańsk   
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Wenn du fließend Deutsch sprichst, gerne mit Menschen arbeitest und Teil einer der bekanntesten Marken der Reisebranche werden möchtest – dann ist diese Stelle genau das Richtige für dich! Bei Foundever wirst du: Täglich (per Telefon und E-Mail) mit Kunden aus dem deutschsprachigen Markt...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem hiszpańskim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM oraz zapewnienie ich prawidłowego zakończenia i monitorowania. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Informowanie klientów o...
  • Konsultant ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Kwidzyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
  • Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy 5 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi – telefoniczny i mailowy, udzielanie informacji o produktach oraz wsparcie w zakresie ich obsługi, pomoc przy realizacji zamówień, zwrotów i zapytań technicznych, dbałość o wysoką jakość komunikacji i pozytywne doświadczenie klienta,...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Konsultant ds. obsługi pasażerów

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    odbieranie połączeń od klientów i udzielanie informacji o lotach, dostępności miejsc i taryfach; wspieranie pasażerów przy zakupie biletów, wyborze miejsc i formy płatności; wprowadzanie danych do systemu w sposób zapewniający prawidłowy przebieg podróży; dbanie o pozytywne...
  • Konsultant telefoniczny

    SUNEXPERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Zabrze    praca stacjonarna
    Szukamy 8 pracowników  aplikuj bez CV
    1 dni

Praca Konsultant Telefoniczny

Konsultant telefoniczny to jedno z najbardziej popularnych stanowisk, które równie często funkcjonuje w formie zdalnej, co w stacjonarnej. Niezależnie od tego, czy jesteś uczniem albo studentem poszukującym pierwszej posady i chcącym zdobyć doświadczenie zawodowe w sprzedaży, czy  kandydatem ze znacznym stażem pracy, szukającym możliwości rozwoju w dziale obsługi klienta, masz spore szanse na znalezienie pracy w call center praktycznie w całej Polsce. Bardzo wielu pracodawców nieustannie poszukuje kandydatów do pracy jako konsultant telefoniczny. Praca ta często polega na obsłudze połączeń przychodzących oraz wychodzących, wprowadzaniu danych klientów do bazy i utrzymywaniu kontaktów z klientami. Poszukujesz pracy? Sprawdź aktualne oferty w serwisie Praca.pl i od razu aplikuj na stanowisko konsultanta telefonicznego.

Charakterystyka zawodu konsultanta telefonicznego

Specjalistka w dziale call center, telefoniczny opiekun klienta, pracownik infolinii, konsultant telefoniczny, to osoby zatrudniane we wszelkiego rodzaju firmach handlowych, usługowych, konsultingowych i przeprowadzających badania rynku. Jego głównym zadaniem osoby na stanowisku konsultanta telefonicznego jest obsługa połączeń przychodzących lub wychodzących (niekiedy i takich, i takich). Pracownik ma na zadanie udzielanie klientom informacji na temat produktów i usług, udzielanie różnego rodzaju informacji, przeprowadzanie ankiet np. zadowolenia klienta, kierowanie do innych działów np. działu reklamacji, przyjmowanie różnego rodzaju zgłoszeń. Praca ta może być bardzo różnorodna.

Konsultant telefoniczny to bardzo często specjalista w dziedzinie sprzedaży, który aktywnie promuje oferty firmy i finalizuje transakcje sprzedażowe. W takim wypadku bardzo często może liczyć na prowizje od sprzedaży.

Jest to praca z ludźmi, dlatego są w niej wymagane określone kompetencje. Pracodawcy poszukują otwartych i zaangażowanych osób, które jednocześnie szybko się uczą, są ambitne i zmotywowane. Chętnie zatrudniani są np. studenci i uczniowie, a wiele osób traktuje pracę w call center jako jeden z pierwszych etapów kariery w sprzedaży i obsłudze klienta.

Jak zostać konsultantem telefonicznym?

Do pracy chętnie przyjmowane są osoby bez żadnego doświadczenia i umiejętności sprzedażowych, które następnie wysyłane są na krótkie szkolenie przygotowujące do wykonywania zadań. Dlatego pierwszym krokiem do zdobycia pracy konsultanta telefonicznego jest po prostu znalezienie odpowiednich ofert pracy. Na rynku mazowieckim, jak i w całej Polsce, rekrutacja do tego zawodu jest coraz częściej przebiega całkowicie zdalnie. Jest to zatem spora szansa dla osób, które mieszkają w regionach o wysokim bezrobociu i chcą szybko znaleźć pracę w trybie home office. 

Mimo że zapotrzebowanie na pracowników infolinii jest duże, warto przygotować się do poszukiwania pracy, a przede wszystkim przygotować profesjonalne CV i list motywacyjny. W tym ostatnim podkreśl umiejętności komunikacyjne, wytrzymałość na stres, umiejętność pracy pod presją czasu i zdolności do pracy w zespole. 

Stanowisko telefonicznego konsultanta – predyspozycje zawodowe

W zawodzie największy sukces odnoszą osoby o pewnych predyspozycjach osobowościowych. Pracownik zajmujący to stanowisko powinien być przede wszystkim charyzmatyczny, kreatywny, opanowany, kulturalny, a także cierpliwy, empatyczny i skoncentrowany na potrzebach klientów. Bardzo ważna jest tu także umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i udzielania zrozumiałych odpowiedzi na pytania. Konsultanci telefoniczni najczęściej pracują w tzw. call center, centrum telefonicznym, gdzie obowiązuje standardowy czas pracy 8 godzin dziennie. Dlatego ważne jest, aby kandydat był gotowy na długotrwałą pracę w biurze lub zdalnie. Wielogodzinne rozmowy z klientami bywają obciążające i fizycznie (aparat mowy) i psychicznie, dlatego liczy się odporność na stres i wytrzymałość.

Jak wygląda praca telefonicznego specjalisty ds. obsługi klienta?

Stanowisko telefonicznego specjalisty ds. obsługi klienta jest dynamiczne i dość wymagające. Konsultant telefoniczny jest pośrednikiem między firmą a klientem, co oznacza, że musi zapewniać profesjonalną i przyjazną obsługę konsumentom, a także zadbać o pozytywny wizerunek firmy. Osoba na tym stanowisku może mieć różny zakres obowiązków, niemniej najczęściej udziela informacji na temat produktów i usług, pomaga klientom w wyborze produktów albo w rozwiązywaniu problemów i zgłaszaniu reklamacji. Może informować o procedurze zwrotów, promocjach, konkursach i innych kwestiach związanych ze sprzedażą czy zwrotem dóbr. Obsługuje połączenia przychodzące i wychodzące (najczęściej jeden rodzaj, niemniej zdarzają się posady łączące te dwie czynności), wprowadza także dane klientów do systemu.

Pracownik telefonicznej obsługi klienta – co robi?

Pracownik telefonicznej obsługi klienta jest odpowiedzialny za budowanie trwałych relacji z klientami, a często także pozyskiwanie nowych klientów. Oprócz typowej tzw. pracy na słuchawce, czyli obsługi połączeń i wprowadzania danych klientów do bazy, pracownik obejmujący tę posadę może być zaangażowany w promowanie produktów i usług firmy oraz udzielanie informacji na temat ubezpieczeń, zwrotów, reklamacji czy innych aspektów związanych ze sprzedażą / rynkową działalnością firmy. 

Praca dla studentów na infolinii

Praca jako konsultant telefoniczny czy konsultant online jest często wybierana przez studentów jako idealna opcja na zdobycie pierwszego doświadczenia zawodowego i zarobienie dodatkowych pieniędzy pomagających w utrzymaniu się na studiach czy zgromadzeniu pierwszych oszczędności. Firmy oferująca pracę na infolinii bardzo często szukają osób, które chcą pracować w systemie zmianowym lub w ramach elastycznego czasu pracy, co pozwala łączyć pracę z nauką. Stanowisko pracownika infolinii czy sprzedawcy telefonicznego daje studentom możliwość zdobycia umiejętności komunikacyjnych i rozwoju w dziedzinie obsługi klienta / sprzedaży, co może być cennym atutem na rynku pracy. Dlatego, jeśli jesteś studentem i chcesz zacząć pracę już w czasie studiów, stanowisko konsultanta telefonicznego może być doskonałym wyborem.

Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży pracuje na stanowisku blisko związanym z obszarem sprzedaży i marketingu. W przypadku tej profesji podstawowym obowiązkiem jest udzielanie wsparcia sprzedażowego, czyli pomaganie klientom w dokonaniu wyboru produktów i usług dostępnych w ofercie przedsiębiorstwa. Junior pracuje pod nadzorem starszych specjalistów, jego zakres obowiązków jest jednak zbliżony do tego, jaki mają osoby starsze stażem. Żeby być skutecznym w swojej pracy, konsultant musi być doskonale zaznajomiony z produktami i usługami, a także znać techniki sprzedażowe, posiadać umiejętność przekonywania. Codzienna praca na tym stanowisku polega na nawiązywaniu kontaktu z klientami, przedstawianiu im oferty oraz doradzaniu i odpowiadaniu na wszelkie pytania dotyczące produktów / usług. 

Zdalny konsultant ds. sprzedaży telefonicznej

Coraz więcej konsultantów ds. sprzedaży telefonicznej ma opcję pracy zdalnej. Home office pozwala na elastyczne zarządzanie czasem i pracę z dowolnego miejsca, co może być szczególne ważne dla wielu grup społecznych, np. młodych mam, osób w wieku okołoelerytalnym, mieszkańców regionów z wysokim bezrobociem czy uczniów i studentów.  Praca zdalna jako konsultant telefoniczny może być też po prostu doskonałym rozwiązaniem dla tych, którzy poszukują równowagi między pracą a życiem prywatnym. Zdalni konsultanci ds. sprzedaży telefonicznej wykonują najczęściej takie same zadania jak pracownicy stacjonarni: obsługują połączenia przychodzące i wychodzące, promują produkty i usługi firmy, doradzają, przeprowadzają ankiety, uzupełniają dane w systemie itp. Zdalni pracownicy call center często korzystają z narzędzi biurowych, takich jak CRM i inne technologie pozwalajce śledzić interakcje z klientami.

Ile zarabia doradca klienta w call center?

Wysokość wynagrodzenia na stanowisku konsultanta telefonicznego zależy od licznych czynników, takich jak poziom doświadczenia, branża, lokalizacja czy chociażby rodzaj umowy podpisywanej z daną osobą. Pracownicy call center zazwyczaj otrzymują niską podstawową pensję i pracują w systemie premiowym lub prowizyjnym. Wysokość dodatkowych zarobków w takim systemie zależy od wyników sprzedażowych lub poziomu obsługi klienta. Ten system pozwala na osiąganie wysokich płac zdolnym osobom, niemniej wiąże się z małą stabilnością wypłat i dużym stresem. 

Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń dla konsultanta telefonicznego w dziale obsługi klienta mediana miesięcznych zarobków brutto wynosi 4530 zł.

Dla wielu osób posada telekonsultanta stanowi punkt wyjścia do kariery w obszarze obsługi klienta i sprzedaży, co może prowadzić do awansu na stanowiska kierownicze, takie jak manager ds. handlowych czy kierownik działu obsługi klienta, na których zarobki są zwykle i wyższe, i stabilniejsze.

Opiekun klienta – praca zdalna a praca stacjonarna

Opiekun klienta coraz częściej może wybierać między pracą zdalną a stacjonarną, przy czym zdecydowanie rośnie popularność pracy zdalnej konsultanta telefonicznego. Jednak praca stacjonarna w biurze również ma sporo zalet i bywa wybierana przez tych, którzy cenią sobie bezpośredni kontakt z zespołem i szybką wymianę informacji lub po prostu w domu nie mają optymalnych warunków do pracy. Wybór zależy od preferencji kandydata i dostępnych ofert pracy.

Praca jako konsultant telefoniczny – warunki zatrudnienia

Warunki zatrudnienia na stanowisku konsultanta telefonicznego mogą się różnić w zależności od polityki kadrowej pracodawcy, a także preferencji samych kandydatów do pracy i ich umiejętności negocjacji w czasie rozmowy kwalifikacyjnej. W dziale handlowym lub w dziale obsługi klienta pracownicy często pracują na podstawie umowy o pracę, co daje stabilność zatrudnienia i dostęp do pełnych świadczeń socjalnych. Niemniej bez trudu można spotkać się także z ofertami obejmującymi umowę zlecenie lub nawet kontrakt b2b. System czasu pracy także może być różny – od pracy na pełen etat od poniedziałku do piątku, po pracę w systemie zmianowym czy wręcz w elastycznych godzinach, w weekendy itp. 

Telefoniczny doradca klienta – perspektywy zawodowe

Stanowisko telefonicznego doradcy klienta jest bardzo często punktem wyjścia do rozwoju kariery w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, marketingu, konsultingu czy prowadzeniu badań rynkowych / społecznych. Osoby, które rozpoczynają pracę na stanowisku telekonsultanta, mają możliwość zdobycia doświadczenia w nawiązywaniu kontaktów z klientami oraz rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych. Dla tych, którzy wykazują wysokie zaangażowanie i chęć rozwoju, otwierają się perspektywy awansu na stanowiska kierownicze, takie jak team leader, kierownik zmiany, manager działu handlowego czy menedżer działu obsługi klienta. Stanowisko telefonicznego opiekuna klienta jest doskonałym miejscem do nauki i zdobywania praktycznej wiedzy o rynku sprzedażowym oraz praktycznej obsłudze klienta.

Sprawdź najnowsze oferty pracy dla pracownika call center

Jeśli szukasz pracy w dziale sprzedaży lub ogólnie w contact center, na Praca.pl bez trudu znajdziesz atrakcyjne oferty pracy jako konsultant telefoniczny, zarówno w pracy zdalnej, jak i stacjonarnej. Sprawdź aktualne oferty pracy, aplikuj od razu i ustaw Job Alert dla tej profesji! Niezależnie od Twojego poziomu doświadczenia czy stażu zawodowego, praca w call center może stanowić świetną okazję do rozwoju kompetencji interpersonalnych i zdobycia cennego doświadczenia w kontakcie z klientem. 

Praca konsultant telefoniczny – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie umiejętności powinien mieć konsultant telefoniczny?

Konsultant telefoniczny powinien posiadać doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne, dar przekonywania i charyzmę, a także zdolność empatycznego słuchania klientów, umiejętność szybkiego i kreatywnego rozwiązywania problemów. Powinien być także wtrzymały i odporny na stres, a także cechować się opanowaniem oraz wysoką kulturą osobistą.

  • Jakie są perspektywy rozwoju zawodowego dla konsultanta telefonicznego?

Konsultant telefoniczny, który sprawdza się w swojej roli, często ma możliwość awansu na stanowiska kierownicze, takie jak manager działu handlowego czy manager obsługi klienta. Pracownik na co dzień pogłębia także swoją wiedzę branżową, co daje mu możliwość rozwijania kariery w obszarze obsługi klienta i sprzedaży w danej dziedzinie.