Obowiązki: Przygotowywanie analiz służących do oceny działania efektywności firmy na potrzeby działów wewnętrznych firmy i Zarządu spółki; Pozyskiwanie i przetwarzanie danych; Analiza rentowności klientów i produktów; Optymalizacja procesów dotyczących rachunkowości zarządczej;...
Obowiązki: Przygotowywanie analiz służących do oceny działania efektywności firmy na potrzeby działów wewnętrznych firmy i Zarządu spółki; Pozyskiwanie i przetwarzanie danych; Analiza rentowności klientów i produktów; Optymalizacja procesów dotyczących rachunkowości zarządczej;...
Obowiązki: Przygotowywanie analiz służących do oceny działania efektywności firmy na potrzeby działów wewnętrznych firmy i Zarządu spółki; Pozyskiwanie i przetwarzanie danych; Analiza rentowności klientów i produktów; Optymalizacja procesów dotyczących rachunkowości zarządczej;...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
Opis stanowiska: weryfikacja jakości danych oraz ich integracji z wielu źródeł; rozwój i optymalizacja narzędzi raportowych, w tym MS Excel w celu automatyzacji pracy i poprawy jakości danych; pomoc w tworzeniu ujednoliconych raportów i procedur; weryfikacja i reagowanie na ewentualne...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
(Remote) Your range of responsibilities will include medium and complex financial analysis for the statutory accounts area such as: Preparation of financial statements according to Italian GAAP Conversion from management GAAP to Country GAAP; On-going statutory accounting review and booking of...
(Remote) Your range of responsibilities will include medium and complex financial analysis for the statutory accounts area such as: Conversion from management GAAP to Country GAAP, On-going statutory accounting review and booking of adjustments, Day-to-day queries on these companies, Liaising with...
specjalista mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj bez CV
3 dni
Tworzenie i analiza raportów finansowych. Kontrola kosztów operacyjnych i wdrażanie procedur optymalizacyjnych. Sporządzanie prognoz finansowych i analiza odchyleń budżetowych. Współpraca z działami operacyjnymi, w szczególności z działem zakupów, sprzedaży i marketingu. Udoskonalanie...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Nadzór i koordynacja procesu zamknięcia miesiąca: weryfikacja i kontrola zapisów księgowych, ustalanie elementów wyniku finansowego, wyliczanie rezerw. Udział w procesie planowania finansowego (prognozy, budżet)....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków aktywny udział w sporządzaniu krótko- i długoterminowych prognoz przychodów i kosztów; współpraca przy przygotowaniu rocznych budżetów spółek grupy kapitałowej, bieżące monitorowanie wyników finansowych, wraz z analizą odchyleń od planu, kalkulacja...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
About the department: The Procurement Performance Management (PPM) team aims to introduce and maintain key metrics in procurement area to maximize value, efficiency, and cost management throughout the procurement cycle. PPM fulfill management reporting requirements and supports Global Procurement...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: przygotowanie krótko- i długoterminowych planów finansowych Uczelni oraz monitorowanie i kontrola ich realizacji, przygotowanie, aktualizacja i przetwarzanie budżetów poszczególnych jednostek organizacyjnych Uczelni oraz...