młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Your new opportunity We are a newly created team working in Business Process Services, and we want you to join us in the exciting challenge of transitioning Finance and Accounting processes. You will be an important part of the ongoing process of migration and transformation currently underway for...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Your tasks: responsibility for performing basic tasks within a selected area of accounting, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close cooperation with an international partner, full engagement into the process of learning and adaptation, supporting team's member in daily...
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
W naszym zespole na co dzień: uczestniczysz w sporządzaniu raportów z zakresu rozliczeń i reklamacji kartowych, pomagasz przeprowadzać analizę reklamacji kartowych, bierzesz udział w projektach dotyczących obszaru rozliczeń produktów kartowych i mobilnych, wspierasz proces rozliczeń...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia merytorycznego (telefonicznego/mailowego) dla Klientów; Monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie obsługi zgłoszeń; Samodzielne diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów; Rozwiązywanie incydentów w oparciu o analizę danych; Współpraca...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis stanowiska: Księgowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; Uzgadnianie sald analitycznych i syntetycznych; Udział w przygotowaniu raportów i zestawień; Wspieranie zespołu poprzez usprawnianie procesów księgowych; Uczestniczenie w procesach zamknięcia miesiąca i roku.
Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa rozliczeniowa umów z klientami - fakturowanie zamówień, wystawianie proform, faktur korygujących, rozliczanie zwrotów dla zakupów przez systemy płatności internetowych (PayU, Przelewy24). Aktywacja karnetów sportowych na kolejne okresy...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Realizacja polityki (zasad) rachunkowości Banku; Stosowanie procedur księgowych, zasad sprawnego obiegu dokumentów, czynny udział w ich aktualizacji; Kontrola dokumentów i ewidencji księgowej; Obsługa elektronicznych rozliczeń bankowych w systemie ELIXIR, SORBNET, ExpressELIXIR oraz CardOn;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Liczba wakatów: 2 Zakres obowiązków: Nadzorowanie prawidłowego kodowania i rozliczania świadczeń z Narodowym Funduszem Zdrowia, w tym: nadzór nad niezakodowanymi świadczeniami, poprawianie błędów po weryfikacji NFZ, pisanie pism do NFZ z wyjaśnieniami dotyczącymi błędów weryfikacji....
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Your new opportunity We are a newly created team working in Business Process Services, and we want you to join us in the exciting challenge of transitioning Finance and Accounting processes. You will be an important part of the ongoing process of migration and transformation currently underway for...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: Księgowanie dostaw towarów w obrocie krajowym, wewnątrzunijnym oraz międzynarodowym, Uzgadnianie stanów magazynowych i analiza dokumentów magazynowych, Uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami, Uzgadnianie rozrachunków z Urzędem Celnym, Sporządzanie sprawozdania INTRASTAT,...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
przygotowywanie i realizacja płatności za faktury; obsługa bankowości elektronicznej; wystawianie faktur sprzedażowych; znajomość przepisów z zakresu rachunkowości; znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych PIT, CIT i VAT; księgowanie dokumentów w systemie pełnej...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: kontrola formalno-rachunkowa faktur przychodzących, wprowadzanie dokumentów do systemu, rozliczanie zaliczek i delegacji, rejestracja przelewów w systemie bankowym i pilnowanie terminów płatności. Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne:...
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
specjalista mid / senior umowa na zastępstwo pełny etat
4 dni
Główne zadania: Pozyskiwanie danych do wystawienia tytułów wykonawczych oraz ich wystawianie wraz z wnioskiem o wszczęcie postępowania egzekucyjnego na podstawie przekazanych ostatecznych decyzji administracyjnych; Prowadzenie korespondencji z organami egzekucyjnymi oraz z zobowiązanymi w...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twój zakres obowiązków Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy; Wsparcie przy ewidencji środków trwałych; Pomoc w bieżących zadaniach działu księgowości; Pozyskiwanie wymaganych danych z systemów; Wsparcie w przygotowywaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska znajomość obowiązujących przepisów księgowo-finansowych, praktyka w księgowaniu i dekretowaniu dokumentów, kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, praktyka w miesięcznym...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
4 dni
Do Twoich zadań będzie należało: zapoznanie się ze stosowanymi zasadami rachunkowości, ewidencjonowania i dekretowania faktur; obsługa programu finansowo-księgowego w zakresie modułów: Księga Główna, Sprzedaż i Należności, Zakupy i Zobowiązania, Kadry i Płace, Środki Trwałe;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Your tasks: responsibility for performing basic tasks within a selected area of accounting, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close cooperation with an international partner, full engagement into the process of learning and adaptation, supporting team's member in daily...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...
KR GroupWarszawa
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
Główne zadania: Rozliczanie i alokacja przelewów bankowych; Kontrola należności, wysyłanie przypomnień oraz monitów do klientów i weryfikacja płatności; Aktywny kontakt z przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należności;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie przelewami bankowymi; Nadzór nad wierzytelnościami, komunikacja w sprawie płatności; Kontakt z zespołem sprzedażowym dotyczący należności klientów; Obsługa dokumentacji księgowej; Współpraca z różnymi działami firmy; Dbanie o osiąganie KPI;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Czym będziesz się zajmował? wprowadzaniem faktur kosztowych do systemu księgowego, dekretacją dokumentów kosztowych, kontrolą kompletności dokumentów księgowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym, księgowaniem faktur towarowych, sprzedażowych, w tym transakcji...
Specjalista ds. rozliczeń jest odpowiedzialny za zapewnienie prawidłowości operacji księgowych i finansowych w firmie. Miejscem pracy tego specjalisty może być dział kadr i płac czy dział finansowy w korporacjach, biuro rachunkowe, instytucja publiczna czy urząd. Zakres obowiązków zależy w znacznym stopniu od poziomu stanowiska. Oczywiście zadania młodszego specjalisty ds. rozliczeń nie będą tak rozbudowane i odpowiedzialne jak seniora w branży: głównego specjalisty ds. rozliczeń czy głównego księgowego. Nieodmiennie będzie do nich jednak należeć przeprowadzanie rozliczeń finansowych, weryfikacja dokumentów księgowych, zarządzanie zamówieniami publicznymi, dokumentacją kadrowo-płacową, rozliczanie podatków lokalnych i innych i współpraca z innymi działami firmy oraz instytucjami finansowymi / podatkowymi, ZUS czy NFZ. Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy w zawodach związanych z obsługo kadrowo-księgową! Propozycje zatrudnienia dotyczą firm zlokalizowanych w całej Polsce, a także bardzo różnych branż.
Specjalista ds. rozliczeń – co robi?
Specjalista ds. rozliczeń / specjalistka ds. rozliczeń może mieć różnorodny zakres zadań. Przede wszystkim jednak obowiązki takiej osoby obejmują kontrolę nad poprawnością rozliczeń finansowych i podatkowych, kontrolę wydatków, np. monitorowanie rozliczeń mediów, sporządzanie umów i weryfikację sald, nadzór nad dokumentacją, kontaktowanie się z różnymi działami firmy, kierownikiem zespołu finansowego, kontrahentami, przygotowywanie różnego rodzaju raportów i analiz finansowych, poszukiwanie możliwości zmniejszenia kosztów. Osoba na stanowisku specjalisty do spraw rozliczeń pracuje zwykle na etat, na umowę o pracę, w godzinach pracy biura, np. od 8 do 16. Najczęściej pracuje w biurze, przy komputerze, z wykorzystaniem urządzeń biurowych.
Jak zostać specjalistą ds. analiz i rozliczeń?
Zwykle do pracy na tym stanowisku niezbędne jest wykształcenie wyższe w dziedzinie ekonomii lub finansów, niemniej czasami wystarczy dyplom szkoły średniej i np. ukończone kursy branżowe. Pracodawcy zwracają uwagę także na udokumentowany staż pracy. Warto dokładnie przeczytać opis stanowiska w konkretnej ofercie od pracodawcy! Proces rekrutacyjny zazwyczaj zaczyna się od wybrania kandydatów na podstawie CV. Następnie najczęściej pracodawca prowadzi rozmowę kwalifikacyjną, w ramach której może dać kandydatom zadania do wykonania. W dużych korporacjach w czasie rekrutacji może być też sprawdzana znajomość języków obcych, jeśli będą one wykorzystywane w czasie pracy specjalisty ds rozliczeń.
Nie można zapominać, że pracownik ds. rozliczeń powinien być biegły w obsłudze programów księgowych oraz mieć zdolność analizowania danych finansowych. Współcześnie kompetencje cyfrowe w pracy w branży finansowo-księgowej są niezwykle istotne. Ponadto, ceniona jest umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy, co jest niezbędne w zarządzaniu różnorodnymi zadaniami na tym stanowisku.
Stanowisko specjalisty ds. rozliczeń – predyspozycje zawodowe
Na stanowisku kluczowe są zdolności numeryczne i analityczne. Nie można jednak zapominać, że w codziennej pracy samodzielnej specjalistki ds. rozliczeń znaczenie mogą mieć także pewne predyspozycje personalne. Ważne, by pracownik być osobą dobrze zorganizowaną i skrupulatną, a także uważną i precyzyjną. W czasie rozliczeń finansowych każdy przecinek i kropka mają ogromne znaczenie! Co więcej, powinna być to osoba cierpliwa, preferująca pracę z dokumentami, ale także potrafiąca współpracować z ludźmi.
Ile zarabia samodzielny specjalista ds. rozliczeń?
Specjaliści ds. rozliczeń często mogą liczyć na konkurencyjne wynagrodzenia, a także pakiety świadczeń socjalnych i benefity (bezpłatne karnety sportowe, prywatna opieka medyczna itp.). Zgodnie z serwisem wynagrodzenia.pl (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń) mediana specjalisty ds. rozliczeń na średnim stanowisku wynosi 5200 zł brutto miesięcznie. Zarobki znacznie jednak rosną razem ze stażem pracy i poziomem stanowiska. Już starszy specjalista zarabia średnio 5100-7700 zł miesięcznie (mediana to 6330 zł brutto na miesiąc).
Najnowsze oferty pracy dla specjalistki ds. rozliczeń
Sprawdź najnowsze ogłoszenia na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń na Praca.pl!. W naszym serwisie dostępne są także ogłoszenia dotyczące pokrewnych profesji, m.in. samodzielnego księgowego, starszego specjalisty ds. kadr i płac, financial specialist itp. Skorzystaj z naszej wyszukiwarki, żeby zobaczyć interesujące Cię ogłoszenia o pracę!
Praca specjalista ds. rozliczeń – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są najważniejsze zadania w pracy specjalisty ds. rozliczeń?
Specjalista ds. rozliczeń zajmuje się sporządzaniem, weryfikacją poprawności i rozliczaniem dokumentów finansowych i księgowych. Jego obowiązki obejmują także zwykle sprawowanie nadzoru nad prawidłowością realizacji zamówień czy nadzorowanie procesów kadrowo-płacowych.
Jakie trzeba mieć kwalifikacje, żeby pracować jako specjalista ds. rozliczeń?
Od pracownika wymaga się posiadania odpowiedniego wykształcenia, najczęściej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej. Istotna jest także znajomość przepisów podatkowych i umiejętność obsługi programów księgowych oraz oprogramowania biurowego (szczególnie arkuszy kalkulacyjnych czy kontenerów danych). Pracodawcy często poszukują osób z doświadczeniem w zakresie rozliczeń, zarówno w kontekście kadrowym, jak i logistycznym czy finansowym. W niektórych przypadkach pracodawcy mogą też oczekiwać posiadania specjalistycznych certyfikatów lub licencji związanych z księgowością czy zarządzaniem finansami.