znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych PIT, CIT i VAT
księgowanie dokumentów w systemie pełnej księgowości
księgowanie wyciągów bankowych
rozliczanie rozrachunków kontrahentów
uzgadnianie sald na kontach, potwierdzanie zgodności sald
przygotowywanie zestawień i raportów
kontrola prawidłowego obiegu dokumentów księgowych
Wymagania
doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości min 2 lata
znajomość programów księgowych (WF-Fakir)
umiejętność analitycznego myślenia
znajomość Excela na poziomie dobrym
dokładność, terminowość oraz skrupulatność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
pracę w dynamicznym, profesjonalnym zespole
możliwość udziału w szkoleniach podnoszących kwalifikacje
umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
udział w imprezach integracyjnych organizowanych przez firmę
możliwość skorzystania z tygodniowego wakacyjnego wyjazdu organizowanego przez firmę w polskich górach lub nad polskim morzem (co drugi rok)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Dane osobowe Kandydata przetwarzane są przez Praca.pl w celu przekazania ich Pracodawcy. Do czasu przekazania danych osobowych do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Praca.pl Sp. z o.o. Po przekazaniu danych osobowych Kandydata do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Pracodawca publikujący niniejszą ofertę pracy. Pracodawca przekaże Ci informacje jak przetwarza Twoje dane osobowe niezwłocznie po otrzymaniu Twojej aplikacji. Jeśli nie zgadzasz się na taką procedurę, prosimy o nieprzesyłanie aplikacji.
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 godz.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Weryfikacja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych. Księgowanie sprzedaży i raportów kasowych. Bieżąca analiza kont księgowych i ich uzgadnianie. Współpraca i wsparcie placówek w zakresie raportowania sprzedaży...
Główne zadania: sprawdzanie poprawności, dekretowanie wraz z zatwierdzaniem w systemie ERP Simple operacji bankowych w PLN i w walucie obcej; naliczanie i księgowanie różnic kursowych dla kont walutowych w ciągu roku oraz różnic kursowych niezapadłych na koniec roku bilansowego;...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, księgowanie zakupów i robót inwestycyjnych w systemie SAP, księgowanie rozrachunków inwestycyjnych, uzgadnianie rejestru VAT dotyczącego zakupu inwestycyjnego, wycena walutowa rozrachunków...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego w oparciu o dokumenty (faktury zakupu, sprzedaży, wyciągi bankowe, środki trwałe, PK, dokumenty magazynowe); Księgowanie wyciągów bankowych, rozliczanie kont rozrachunkowych, ustalanie prawidłowych sald na kontach...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
sporządzanie deklaracji podatkowych; sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości; prowadzenie pełnej księgowości dla spółek zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości; uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej księgowanie dokumentów - pełna...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: księgowanie dokumentów oraz wyciągów bankowych; prowadzenie ewidencji kosztów firmowych; przygotowywanie okresowych sprawozdań finansowych; przygotowywanie: przelewów, raportów wewnętrznych oraz sprawozdań na potrzeby instrytucji zewnętrznych; udział w procesach zamknięcia miesiąca;
mailowa i telefoniczna obsługa klientów; chęć uczenia się języka norweskiego lub duńskiego; przygotowanie dokumentów do księgowania; wystawianie faktur przychodowych dla klientów oraz porządkowanie ich dokumentów; wykonywanie zadań księgowego (księgowanie dokumentów, liczenie...