Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1522

  • Handlowiec wyrobami hutniczymi w Dziale Rur

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Wrocław    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych; nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami; ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności; budowanie długotrwałych relacji z klientami; aktywne wykorzystywanie działań marketingowych...
  • Key Account Manager

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiedzialny/a za cały proces opieki i dosprzedaży do naszych klientów biznesowych we wsparciu Zespołu ds. Obsługi Klienta; Codziennym wyzwaniem będzie sprzedaż pełnego portfolio usług Benefit Systems: Karty MultiSport, Kafeterii...
  • Orange Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    1 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
  • Sprzedawca Maszyn Budowlanych do Głębokiego Fundamentowania

    Liebherr Polska Sp. z o.o.   Rusiec (pow. pruszkowski, gm. Nadarzyn), k. Nadarzyna    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Sprzedaż maszyn budowlanych do głębokiego fundamentowania, Wyjaśnianie szczegółów technicznych na linii producent-klient, Samodzielne sporządzanie ofert oraz realizacja kontraktów przy stałym kontakcie z producentem, Negocjowanie i pilotowanie kontraktów na każdym...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Sieradz    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Realizacja planów sprzedażowych i dystrybucyjnych; Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem; Realizacja standardów ekspozycyjnych; Rozwój klientów i sprzedaży w swoim obszarze; Dbanie o pozytywny...
  • Doradca techniczny dla przemysłu i rynku konstrukcyjnego

    Koelner Rawlplug IP Sp. z o.o. Oddział w Łańcucie   Trójmiasto    praca mobilna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów na podległym terenie; Aktywna sprzedaż produktów i rozwiązań dedykowanych określonej grupie klientów; Wprowadzanie nowych produktów na rynek sprzedażowy; Realizacja okresowych celów sprzedażowych; Bieżące wsparcie i pomoc klientom...
  • Handlowiec Terenowy

    Grudnik Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: doradztwo i pomoc techniczna dla klientów; pozyskiwanie nowych klientów; podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami; przygotowanie ofert handlowych;
  • Doradca Techniczny

    SIG Sp. z o.o.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Rozwój sprzedaży materiałów budowlanych oraz doradztwo techniczne; Realizowanie planów sprzedaży; Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i partnerami handlowymi; Pozyskiwanie nowych klientów; Współpracę z dostawcami; Dbałość o wizerunek firmy;
  • J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Obsługa ochotników do badań UV; Prowadzenie badań UV, przygotowywanie raportów (obsługa sprzętów i plików pomiarowych); praca zmianowa 7-15: 13-21; Wypłata gotówki za badania; Dbanie o gabinet i sprzęt;
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Medicover Stomatologia   Sosnowiec, ul. Małachowskiego 1a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Karlińskiego 2    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie
    1 dni
    Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Medicover Stomatologia   Kraków, ul. Podgórska 36    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  część etatu
    1 dni
    Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Technik elektryk

    STRABAG PFS   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: prace konserwacyjne związane z technicznym utrzymaniem obiektu; wykonywanie przeglądów instalcji i urządzeń elektrycznych; analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych; monitorowanie pracy powierzonych urządzeń i instalacji, usuwanie awarii; nadzór i/lub wykonywanie...
  • Trener Sprzedaży Call Center z językiem bułgarskim

    Confilogi Group sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych oraz produktowych, zgodnie z naszymi standardami i w oparciu o nasze know-how, opieka nad świeżo przeszkolonymi agentami i pomoc im szczególnie w okresie wdrożeniowym, czuwanie nad jakością telefonicznej obsługi klienta poprzez...
  • Foundever
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Przedstawiciel Handlowy Kluczowych Klientów / Przedstawicielka Handlowa Kluczowych Klientów

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Realizacja planów sprzedażowych i dystrybucyjnych; Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem; Realizacja standardów ekspozycyjnych; Rozwój klientów i sprzedaży w swoim obszarze; Dbanie o pozytywny...
  • T-Mobile Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  rekrutacja online
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientem biznesowym; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile dla klienta biznesowego; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych; Rozwijanie swojej wiedzy poprzez m.in. udział w...
  • GX SOLUTIONS POLSKA, Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Czego od Ciebie oczekujemy pozyskiwanie nowych klientów i budowanie mocnych relacji handlowych; dbać o powierzone portfolio klientów; prowadzenie administracji handlowej oraz raportingu, podstawowa znajomość Office 365; chęć pracy nad sobą i dalszego rozwoju osobistego; proaktywne...
  • Formanway
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Aktywna sprzedaż produktów premium firmy (zarówno nowych urządzeń jak i umów serwisowych) na powierzonym terenie (ustalonym w zależności od miejsca zamieszkania) Identyfikowanie możliwości sprzedażowych, przygotowanie ofert handlowych, prezentowanie ich Klientom oraz prowadzenie...
  • Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych; Aktywne pozyskiwanie klientów; Prowadzenie spotkań z klientami; Nasze wymagania: Wykształcenie min. średnie; Niekaralność; Doświadczenie w sprzedaży mile widziane; Etyczne podejście do pracy i klientów;
  • EUREA Sp. z o.o.
    specjalista mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Bezpośredni kontakt i negocjacje z Klientami na wybranym obszarze; Pomoc w ustalaniu indywidualnych warunków spłaty i monitorowanie płatności; Samodzielna organizacja pracy; Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy i Wierzycieli; Aktualizowanie informacji o klientach; Terminowe raportowanie do...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Gryfice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    To do Twoich obowiązków należeć będzie: Obsługa klienta krajowego i zagranicznego, Realizacja zamówień i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, Planowanie i organizacja wysyłek, Przygotowywanie dokumentacji eksportowej, współpraca z agencjami celnymi; Telefoniczne udzielanie informacji i...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta / Pracownik Biurowy

    EFFEKT Sp. z o.o.   Katowice, ścisłe centrum Katowic, blisko dworca PKP oraz przystanków autobusowych i tramwajowych    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat   4 242 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    bieżąca obsługa klientów bezpośrednio w sekretariacie szkoły, poprzez telefon oraz drogą elektroniczną; aktywna sprzedaż oferowanych usług firmy (nabór szkolny + kursy/szkolenia) udzielanie klientom informacji o firmie oraz oferowanych usługach; zapewnienie poprawności obiegu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem; przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
  • Specjalista ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Domaniewska 39    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta VIP

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Wołoska 22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jeśli: posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, jesteś kreatywny i nastawiony na cel, potrafisz dostosować rozmowę do odbiorcy. A dodatkowo: chętnie uczysz się nowych rzeczy i chcesz zdobywać nowe umiejętności,...
  • Maps Customer Support with Japanese

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Łódź, ul. Rydza-Śmigłego 20    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Specjalista ds. Obsługi Skierowań Zewnętrznych

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, ul. Cybernetyki 19    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    Do twoich obowiązków należeć będzie: bieżąca obsługa i monitorowanie formularzy CITO (email, telefon), realizacja zgłoszeń zgodnie z ustalonym czasem realizacji, ​ kontakt z innymi Centrami Medycznymi Medicover i działami firmy w celu sprawnego zorganizowania wizyty dla...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Logistycznej

    Schenker sp z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres zadań: Obsługa WMSa (SAP); Systemowa obsługa wydań towaru na produkcję klienta; Przygotowywanie zleceń dla pracowników magazynu; Awizowanie odbiorów przesyłek; Wyjaśnianie rozbieżności magazynowych; Kontakt z działem planowania, zakupów klienta. Oczekiwania wobec Kandydata:...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów

    QUASAR ELECTRONICS   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Odpowiednim Kandydatem na to stanowisko będzie osoba z doświadczeniem w Dziale Obsługi Klienta oraz z umiejętnościami do prowadzenia aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osoby, która będzie współpracować z obecnymi Klientami naszej firmy i rozwinie sprzedaż produktów poprzez identyfikację i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Eksportu

    Inter Cars S.A.   Swobodnia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania obowiązujące na tym stanowisku to: Przygotowywanie pełnej dokumentacji do odpraw celnych i innych procedur celnych stosowanych przez firmę; Współpraca z agencjami celnymi, firmami transportowymi i spedycyjnymi w zakresie realizacji transportu; Organizacja, śledzenie, awizacja i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży B2B

    Benefit Systems S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy W naszym zespole będziesz odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych. Zajmiesz się sprzedażą Programu MultiLife oraz MultiSport - jednego z głównych świadczeń oczekiwanych na rynku pracy oraz otrzymasz bazę potencjalnych klientów,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży B2B

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań Czy możesz pochwalić się doświadczeniem w aktywnym pozyskiwaniu klientów? Zimne telefony są dla Ciebie dobrym krokiem na drodze do budowania relacji z potencjalnymi klientami? Lubisz kontakt z klientami drogą telefoniczną, mailową oraz spotkania bezpośrednie?...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Wynajmu Maszyn Budowlanych

    Norma Machinery   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę   7 000 - 14 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    koordynacja sprzedaży i wynajmu maszyn budowlanych; nawiązywanie kontaktów z firmami; praca w terenie; przygotowanie ofert, prezentowanie i negocjowanie warunków współpracy; pozyskiwanie klientów; bieżąca obsługa klientów zgodna ze standardami firmy; utrzymywanie długofalowych relacji z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży

    Norma Machinery   Teresin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    koordynacja sprzedaży produktów firmy nawiązywanie kontaktów z firmami; przygotowanie ofert, prezentowanie i negocjowanie warunków współpracy; pozyskiwanie klientów; bieżąca obsługa klientów zgodna ze standardami firmy; utrzymywanie długofalowych relacji z klientami; przygotowywanie dokumentów;
  • Specjalista ds. sieci własnej

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za zapewnienie warunków organizacyjnych i technicznych funkcjonowania sieci oddziałów oraz agencji,przygotowujesz koncepcje organizacji i funkcjonowania sieci oddziałów i agencji,współpracujesz przy projektach modernizacji placówek banku,sporządzasz...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    KRONOSPAN OSB Sp. z o.o   Strzelce Opolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Strzelce Opolskie (woj. opolskie) Twój zakres obowiązków: Obsługa sprzedażowa przydzielonych klientów zgodnie z obowiązującą procedurą. Niezwłoczne wprowadzanie zleceń do systemu. Informowanie klientów o terminie realizacji zamówienia – najpóźniej w ciągu 48 godzin...
  • Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń w Wydziale Finansowo-Księgowym

    Bank Spółdzielczy w Karczewie   Karczew    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Realizacja polityki (zasad) rachunkowości Banku; Stosowanie procedur księgowych, zasad sprawnego obiegu dokumentów, czynny udział w ich aktualizacji; Kontrola dokumentów i ewidencji księgowej; Obsługa elektronicznych rozliczeń bankowych w systemie ELIXIR, SORBNET, ExpressELIXIR oraz CardOn;...
  • Specjalista ds. Kooperacji

    Zakłady Odzieżowe Wybrzeże S.I.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: współpraca z kooperantami; umiejętność obsługi dokumentów handlowych; nadzór nad terminowością i jakością; analiza i bieżąca kontrola planów produkcyjnych.
  • Premium Pro Group Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 242 - 6 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Praca tylko stacjonarna w biurze w Warszawie lub Krakowie Jeśli: jesteś otwarty na rozmowy telefoniczne na różne tematy, lubisz ludzi i kontakt z nimi, jesteś osoba wesoła i łatwo nawiązujesz kontakty; to zapraszam do aplikacji. Poszukujemy osób: punktualnych, rzetelnych, mających duża...
  • SKOK im. Z. Chmielewskiego
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: sprzedaż kredytów, pożyczek, kart i innych produktów finansowych, rozmowy sprzedażowe, doradztwo, sporządzanie niezbędnej dokumentacji, transakcje gotówkowe i bezgotówkowe.
  • specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: efektywna organizacja pracy własnej pod presją czasu, nadzór nad zapewnieniem prawidłowości składanych zamówień, odpowiedzialność za dostępność towaru w jednostce, monitorowanie statusu zamówień towarowych, nadzór nad prawidłowością przesunięć i zwrotów.
  • Specjalista ds. Gwarancji

    NES Global Talent   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: mapowanie zgłoszonej usterki oraz koordynacja procesu realizacji naprawienia usterki; otrzymywanie, rejestracja oraz analiza zgłoszonych usterek oraz wad; dokładna weryfikacja zgłoszeń pod kątem zasadności technicznej/konstrukcyjnej; konsultacje techniczne z ekspertami...
  • Młodszy specjalista / Młodsza Specjalistka ds. handlowych

    Seen Distribution Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Realizacja bieżących zamówień; Wystawianie faktur sprzedażowych; Przygotowywanie ofert handlowych; Bieżąca obsługa klientów firmy; Wsparcie przedstawicieli handlowych (back office);
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Dystrybucja)

    KGL S.A.   Mościska    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: współpraca z handlowcami w zakresie obsługi potrzeb klienta; współpraca z klientami odnośnie dokumentów sprzedażowych (wysyłanie certyfikatów, faktur itp.) sprawdzanie dostępności tworzyw w magazynach i robienie rezerwacji towarowych; przekazywanie wszystkich...
  • Specjalista / Specjalistka Sprzedaży Eksportowej

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: docieranie do nowych potencjalnych klientów oraz rozwijanie relacji z obecnymi - delegacje zagraniczne, targi; promowanie i sprzedaż pełnej gamy rozwiązań Nowego Stylu na powierzonym rynku sprzedaży eksportowej i/lub do kluczowych klientów globalnych; prowadzenie...
  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych; Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych; Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji; Zapewnienie terminowego i jakościowego przygotowania dokumentacji...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.