ECCO jest światowym przedsiębiorstwem zatrudniającym
10 500 pracowników oraz produkującym 12,5 mln par butów rocznie.
ECCO jest jedną z wiodących marek na rynku obuwia.

Archiwalne oferty pracy

  • Customer Service Representative with Finnish

    KRM (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    2249 dni
    Duties include: Assisting customers with their inquiries regarding Ecco products, orders, payments, returns, claims and shipment; Educating and updating yourself with deep knowledge about the company and products; Taking part in training in customer service processes and best practices;
  • Sprzedawca w salonie Ecco

    KRM (Poland) Sp. z o.o.   małopolskie, Kraków Factory Outlet    praca stacjonarna
    2250 dni
    JEŻELI: masz w sobie mnóstwo energii i pozytywne nastawienie, lubisz pracę w zespole i chętnie pomagasz innym, posiadasz wysoką kulturę osobistą i poczucie humoru, jesteś otwarty i łatwo nawiązujesz kontakty. Dołącz do naszego zespołu!
  • BI Developer

    KRM (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    2263 dni
    We are looking for a Business Intelligence (BI) Developer . The BI Developer will play a key role in the architecture, delivery and governance of reporting and data. Will collaborate with team members in order to support and develop the data warehouse. In this role, you should have a background in...
  • Sprzedawca w salonie Ecco

    KRM (Poland) Sp. z o.o.   Piaseczno, Piaseczno, Designer Outlet Warszawa    praca stacjonarna
    2285 dni
    OCZEKUJEMY: doświadczenia w sprzedaży, entuzjazmu i silnej motywacji, umiejętności pracy w zespole, wysokiej kultury osobistej, komunikatywności, poczucia humoru, pełnego zaangażowania oraz dyspozycyjności, znajomość języka angielskiego – mile widziana.
  • Customer Service Representative with Swedish

    KRM (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    2316 dni
    Duties include: Assisting customers with their inquiries regarding Ecco products, orders, payments, returns, claims and shipment; Educating and updating yourself with deep knowledge about the company and products; Taking part in training in customer service processes and best practices;
  • Customer Service Representative

    KRM (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    2348 dni
    Duties include: Assisting customers with their inquiries regarding Ecco products, orders, payments, returns, claims and shipment; Educating and updating yourself with deep knowledge about the company and products; Taking part in training in customer service processes and best practices;
  • Customer Service Representative

    KRM (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2674 dni
    Duties include: Assisting customers with their inquiries regarding Ecco products, orders, payments, returns, claims and shipment; Educating and updating yourself with deep knowledge about the company and products; Taking part in training in customer service processes and best practices;

KRM (Poland) Sp. z o.o.

Bokserska 66A

02-690 Warszawa