Victor Energy Sp. z o.o.Warszawa, blisko stacji metra Dworzec Wileński
praca hybrydowa / stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska Aktualizacja i weryfikacja budżetów projektowych zgodnie z instrukcjami SKP. Rozliczanie wydatków opłaconych służbową kartą bankową. Organizowanie podróży służbowych w tym dokonywanie koniecznych rezerwacji oraz rozliczanie w aplikacji odbytych podróży. Prowadzenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
Zadania: Prowadzenie kalendarza i rejestru spraw sądowych; Wprowadzanie danych do systemów klientów; Kontakt z klientami kancelarii, sądami, czy organami administracji; Przygotowywanie raportów i zestawień; Praca z dokumentami (edycja, formatowanie dokumentów) Wsparcie administracyjne;...
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. KOR 39 w Warszawie. Praca w wymiarze około 100 godzin miesięcznie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Główne zadania: Realizacja zadań w ramach programu Fundusze Europejskie dla Nowej Gospodarki 2021-2027, Priorytet II. Środowisko sprzyjające innowacjom: działanie 02.28 Startup Booster Poland, działanie 02.27 Laboratorium Innowatora, innych programów finansowanych ze środków UE oraz...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twój zakres obowiązków: Rozliczanie protokołów serwisowych oraz czasu pracy serwisantów; Wystawianie faktur sprzedaży usług serwisowych; Wsparcie Koordynatora Serwisu; Przygotowywanie ofert usług serwisowych; Nadzór nad poprawnością danych w systemie oraz dokumentacją serwisową;
Zadania: Utrzymanie czystości w obiekcie, Sprzątanie biur, stołówek, toalet, Opróżnianie koszy. Oczekujemy: Chęci do podjęcia pracy na stałe, Nie wymagamy doświadczenia, nauczymy wszystkiego.
Opis stanowiska: Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami laboratorium; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentacji medycznej w obrębie laboratorium; Ewidencjonowanie wyników badań.
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Przestrzeganie przepisów BHP; Praca w systemie magazynowym WMS; Rozpatrywanie reklamacji składanych przez sklepy; Wystawianie korekt; Komunikacja z klientem; Prowadzenie niezbędnej dokumentacji; Przygotowywanie raportów i analiz oraz wskazywanie obszarów do poprawy;...
TWOJA ROLA Realizowanie zadań zgodnie z wyznaczonymi celami dla danego obszaru, raportowanie wskaźników, obsługa systemów informatycznych i aplikacji Klienta. ZADANIA NA STANOWISKU PRACY rejestracja dokumentów w systemie WMS oraz przygotowywanie dokumentacji magazynowej; prace administracyjne...
TWOJA ROLA Realizowanie zadań zgodnie z wyznaczonymi celami dla danego obszaru, raportowanie wskaźników, obsługa systemów informatycznych i aplikacji Klienta. ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Praca w systemie magazynowym WMS; Obsługa przyjęć towaru w systemie, generowanie dokumentów;...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
zarządzanie korespondencją, obsługa sekretariatu, sporządzanie pism oraz dokumentów, zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów oraz faktur, odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura, monitorowanie prowadzonych spraw, obsługa spotkań w biurze, prowadzenie spraw w systemie do...
Twoje zadania: Kontakt z placówkami Poddostawczymi. Wprowadzanie danych dotyczących zrealizowanych przez Pacjentów usług medycznych do systemu operacyjnego. Weryfikacja zgodności umów podwykonawczych z systemem operacyjnym spółki. Prowadzenie rejestrów i baz danych. Tworzenie raportów....
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/-a za: przygotowywanie, opracowywanie i kontrolę dokumentów w obrocie magazynowym, terminowe księgowanie dokumentów w systemie (Asseco), bieżący nadzór, weryfikacja i archiwizacja dokumentów, współpraca z innymi działami firmy.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: uczestnictwo we wstępnych negocjacjach handlowych w celu ewentualnego tworzenia lub weryfikacji planu ochrony fizycznej obiektu; kontrolowanie stanu zabezpieczenia obsługiwanych obiektów: odpowiedzialność za skuteczność i jakość wykonywanej pracy przez pracowników...
Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości. Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy. Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Jako Business Administrator będziesz odpowiedzialny za: pracę administracyjną z dokumentacją w języku angielskim, współpraca i wsparcie zespołu AML, przy zgłaszaniu podejrzanych transakcji regulatorowi, tłumaczenie dokumentów na język angielski i odwrotnie, wsparcie researchu stanu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Jako Junior AML Specialist, będziesz odpowiedzialny za: współpracę i wsparcie AML manager i AML team; sporządzanie, analizowanie, opiniowanie i redagowanie projektów dokumentacji prawnej (procedury, umowy, analizy) oraz uczestniczenie w negocjacjach umów; pomoc przy weryfikacji dokumentów...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
Zakres czynności: Reagowanie w sytuacjach nadzwyczajnych zaistniałych na dowolnym dworcu kolejowym PKP S.A. w kraju - w Centrum Bezpieczeństwa Dworców Kolejowych PKP S.A. (całodobowy punkt kontaktowy PKP S.A. w kolejowym systemie zarządzania kryzysowego), Obsługa systemów zabezpieczenia...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Zadania: wsparcie działu sprzedaży w codziennych zadaniach, prowadzenie procesu sprzedaży od momentu zamówienia do realizacji, przygotowywanie raportów z rynku, analiz i innych niezbędnych opracowań, tłumaczenie dokumentów z języka niemieckiego/angielskiego na polski i odwrotnie, stała...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
18 godz.
Opis stanowiska: Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych. Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salkach konferencyjnych. Zgłaszanie awarii. Inne zadania biurowe zlecone przez przełożonego.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Obowiązki: Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją i korespondencją. Utrzymywanie pozytywnych relacji z rodzicami. Organizacja zamówień materiałów biurowych i gospodarczych. Koordynowanie przepływu informacji wewnątrz organizacji.
FRIZO Sp. z o.o.Warszawa, Wiertnicza 108
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje pracę Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Zadania: Obowiązki związane z podpisywaniem, skanowaniem, wprowadzaniem dokumentów do systemu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji – dokumentacja dotyczy pracowników hiszpańskojęzycznych Obsługa administracyjna pracowników tymczasowych w języku hiszpańskim (pomoc przy wypełnianiu...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania: Praca przy komputerze: tworzenie folderów, obróbka i archiwizowanie plików; Tworzenie prezentacji w PowerPoint; Tworzenie tabel w programie Excel; Inne zlecone zadania przez przełożonego; Wymagania: Umiejętność obsługi komputera oraz dobra znajomość pakietu MS Office –...
Zadania: Praca w fabryce jako osoba tłumacząca pracownikom produkcyjnym instrukcje i procedury w języku angielskim; Inne zlecone zadania przez przełożonego; Wymagania: Umiejętność obsługi komputera oraz znajomość pakietu MS Office Komunikatywna znajomość j. angielskiego Samodzielność...
Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia w Warszawie, znajdującym się na terenie dzielnicy Śródmieście. Twoją rolą będzie: koordynowane obsługi Pacjentów w zakresie wykonania specjalistycznych zabiegów stomatologicznych, umawianie zabiegów i wizyt oraz sporządzanie umów...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat / część etatu
1 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat Twoje zadania: wnioskowanie w zakresie pozyskiwania zgód niezbędnych do realizacji inwestycji i remontów, sporządzanie projektów umów zadań inwestycyjnych, przygotowywanie dokumentacji formalnej i uczestniczenie w komisjach przetargowych,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania: Organizacja Spotkań: Przygotowywanie i rezerwacja sal; Zamówienia i Zarządzanie Artykułami (biurowymi i spożywczymi) dla dwóch biur; Obsługa Techniczna: Zgłaszanie usterek, współpraca z administracją budynku, IT; Zamówienia Cateringu: Planowanie i realizacja cateringu na...
Twój zakres obowiązków aktywne wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem, oraz prowadzenie korespondencji; współpraca i koordynacja działań między Zarządem a poszczególnymi Departamentami; przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów na...
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
1 dni
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
Zadania: Tworzenie etykiet zgodnie z wytycznymi Klienta; Odpowiedzialność za monitorowanie kolejki zadań oczekujących na podjęcie akcji (walidacja danych, zbieranie danych, egzekwowanie akceptacji, raportowanie) Odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań w ramach celów SLA;...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Nadzór nad ewidencjonowaniem, raportowaniem oraz porządkowaniem bazy danych o nieruchomościach PKP S.A. prowadzonej przez Oddziały Spółki w systemie SAP oraz realizowanie procesu wsparcia i kontroli użytkowników systemu SAP w tym...
Pracuj z nami! sprawowanie opieki nad szkodami zaistniałymi w klubach, weryfikacja kosztów roszczeń wynikających z likwidacji szkód, nadzorowanie prawidłowego procesu kompletowania i obiegu dokumentów, administrowanie dokumentami danego regionu klubów fitness, kontakt z kontrahentami,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
OPIS STANOWISKA: zarządzanie kalendarzem oraz organizacji spotkań biznesowych Dyrektora, zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi spraw zleconych przez Dyrektora, koordynowanie projektów w zakresie zleconym przez Dyrektora, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentacji,...
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
Twoje zadania: Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Wsparcie obsługi procesów związanych z zawieraniem, aktualizacją oraz rozwiązywaniem umów cywilnoprawnych pracowników. Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym.
Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
asystent umowa o dzieło pełny etat 4 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Spotkania z wpływowymi i interesującymi ludźmi z branży. Zbliżenie do lidera, możliwość przejęcia umiejętności strategii biznesowej i zarządzania od głównego menedżera w firmie. Poczucie własnej ważności. Różnorodne zadania. Możliwość pokazania swoich umiejętności przywódczych.
Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoje zadania: przygotowanie analiz i raportów sprzedażowych dla jednostek Departamentu Sprzedaży Indywidualnej, tworzenie raportów jakościowych i ilościowych pracowników, przygotowywanie harmonogramu wgrywania oraz...
VeloBank S.A.Warszawa, Rondo Daszyńskiego 2c
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa administracyjna Departamentu Prawnego. Pomoc w przygotowaniu oraz archiwizacji dokumentów. Koordynowanie procesu obiegu dokumentów i dbanie o terminowość ich wysyłki. Wsparcie radców prawnych w obsłudze bieżących spraw. Wprowadzanie danych do systemów.
Pracownik biurowy jest niezbędnym elementem funkcjonowania każdej firmy. Może przyjmować różną rolę, np. pracownika sekretariatu, pracownika recepcji, pracownika obsługi administracyjno-kadrowej, asystenta czy pracownika obsługi klienta. W zależności od obejmowanej posady do obowiązków pracownika biurowego może należeć m.in prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej, obsługa centrali telefonicznej, organizowanie pracy sekretariatu, bieżąca obsługa recepcji, witanie gości, przyjmowanie klientów i kierowanie ich w odpowiednie miejsca, kontakt z instytucjami finansowymi, prawnymi i innymi, wystawianie faktur i zajmowanie się księgowością, prowadzenie ewidencji pracowników, przyjmowanie wniosków i interpelacji czy współpraca z dostawcami materiałów biurowych itp. Jeśli szukasz pracy biurowej, sprawdź najnowsze oferty pracy w portalu Praca.pl i zaaplikuj na posady dostępne w Twoim mieście i okolicach!
Pracownik biurowy – co robi?
Pracownik biurowy może mieć różnorodny zakres działań, zależnie od stanowiska, jakie zajmuje. Warto mieć na uwadze, że nie jest to jedynie praca z dokumentacją, ale bardzo często obejmuje także kontakty z klientem oraz współpracownikami. Do głównych obowiązków pracownika biurowego należy chociażby przygotowywanie i archiwizacja różnego rodzaju dokumentacji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (np. przekazywanie ich do poszczególnych działów firmy), koordynowanie działań związanych z obsługą biura, obsługa zamówień i wniosków, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, obsługiwanie skrzynki pocztowej, a w niektórych przypadkach nawet przygotowywanie ofert handlowych. Pracownik biurowy musi być osobą samodzielną, niemniej zwykle współpracuje z poszczególnymi działaniu firmy, w szczególności działem kadr i płac.
Jak zostać pracownikiem recepcji / sekretariatu?
U kandydatów na pracowników biurowych zwykle mile widziane jest doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, niemniej wielu pracodawców organizuje dla nowych osób szkolenia. Osoby bez stażu pracy także mają szansę na zatrudnienie. Atutem będzie dyplom uczelni wyższej, w szczególności ukończenie studiów na kierunkach związanych z administracją, księgowością, zarządzaniem) bądź wykształcenie średnie (technik prac biurowych) bądź certyfikaty z kursów zawodowych dla pracowników administracyjno-biurowych. Bardzo często wymaga się także znajomości języka obcego, dyspozycyjności i np. gotowości do odbywania podróży służbowych (np. w przypadku posady asystenta członka zarządu).
Specjalista ds. administracji biurowej – jakie wykształcenie?
Specjalista ds. administracji biurowej zwykle posiada wykształcenie średnie lub wyższe, często związane z administracją, zarządzaniem lub pokrewnymi dziedzinami. Ważne jest posiadanie wiedzy z zakresu prowadzenia dokumentacji, organizacji pracy biurowej, obsługi programów biurowych i sprzętu biurowego. Osoby chcące rozwijać karierę biurową mają do wyboru:
szkołę średnią przygotowującą do zawodu technika prac biurowych,
uczelnie wyższe, w szczególności studia na takich kierunkach jak administracja, zarządzanie, psychologia biznesu, rachunkowość i księgowość,
kursy zawodowe dla pracowników biurowych i administracyjnych, stacjonarne bądź online.
Do realizacji zadań zgodnie z wymaganiami stanowiska często potrzebna będzie także biegła znajomość języka angielskiego. W tym wypadku warto postawić na kurs na poziomie co najmniej C1 oraz w zakresie nauki języka angielskiego biznesowego.
Pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim
Bardzo wiele firm, szczególnie w dużych miastach takich jak Warszawa, Wrocław, Katowice czy Kraków, zatrudnia pracowników administracyjno-biurowych z językiem angielskim. Są to osoby odpowiedzialne za telefoniczną i osobistą obsługę klientów i kontrahentów zagranicznych, prowadzenie korespondencji w języku angielskim, tłumaczenie i sporządzanie dokumentów po angielsku czy koordynację międzynarodowych spotkań biznesowych. Taka praca zwykle wiąże się z zarobkami na wyższym poziomie niż praca biurowa wyłącznie w języku polskim.
Pracownik biurowy, pracownik administracyjny – predyspozycje zawodowe
Pracownik biurowy lub administracyjny powinien być przede wszystkim osobą dokładną, biegłą w efektywnym zarządzaniu czasem i wykazującą się doskonałą umiejętnością organizacji pracy. Ponieważ jest to praca z ludźmi, ważne są także umiejętności interpersonalne, w tym empatia, komunikatywność i zdolności negocjacyjne. Pracodawcy poszukują osób cechujących się miłą aparycją, pozytywnie nastawionych do ludzi, odznaczających się wysoką kulturą osobistą. Duże znaczenie może mieć także odporność na stres oraz zdolność do pracy pod presją czasu.
Ile zarabia pracownik biurowy?
Wynagrodzenia na stanowiskach biurowych są bardzo zróżnicowane. Wiele zależy od typu posady, poziomu stanowiska i zakresu odpowiedzialności, ale także wielkości i lokalizacji firmy oraz tego, w jakiej branży działa. Specjalista ds. administracyjno-biurowych na stanowisku średniego szczebla zarabia około 4400-6000 zł brutto miesięcznie (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń).
Najnowsze oferty pracy dla pracowników biurowych w miastach
Na portalu Praca.pl regularnie publikujemy aktualne oferty pracy dla pracowników biurowych w różnych miastach i branżach. Często pojawiają się ogłoszenia na takie stanowiska jak młodszy specjalista ds. administracyjnych, kierownik działu administracji, księgowa, czy pracownik działu kadr i płac. Jeśli szukasz miejsca pracy w swojej okolicy, podaj w pasku wyszukiwarki nazwę miejscowości. Nie zapomnij też sprawdzić opcji: praca zdalna, gdyż taka forma zatrudnienia jest coraz częściej dostępna dla pracowników biurowych. Dokładnie zapoznaj się z opisami stanowisk i aplikuj!
Praca pracownik biurowy – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są kluczowe obowiązki pracownika biurowego?
Zakres obowiązków pracownika biurowego zależy od stanowiska, jakie obejmuje. Często jednak w zakresie jego odpowiedzialności leży sporządzanie i dbanie o obieg dokumentacji, organizacja i obsługa narad pracy / spotkań wewnętrznych, obsługiwanie spotkań z kontrahentami i klientami, telefoniczna obsługa klientów i współpracowników, prowadzenie korespondencji. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zwykle też za składanie zamówień, rozliczanie faktur oraz monitorowanie kompletności dokumentacji pracowniczych czy rozliczeniowych. Kolejnym istotnym zadaniem na tym stanowisku jest budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, dostawcami oraz kontakt z różnymi instytucjami.
Jak zdobyć pracę jako kierownik działu administracji?
Pracodawcy poszukujące szefów działów administracyjnych zatrudniają przede wszystkim osoby mające doświadczenie na podobnym stanowisku, w kierowaniu zespołem oraz doskonale znających zagadnienia prawne i techniczne związane z prowadzeniem działań administracyjnych w przedsiębiorstwach. Żeby zdobyć wymarzoną posadę, warto konsekwentnie zdobywać doświadczenie jako pracownik administracyjno-biurowy niższych szczebli, a także podnosić kwalifikacje na studiach (kierunki: zarządzanie, administracja) i kursach menedżerskich.