specjalista junior / mid umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Centrum Zdrowia Psychicznego dla powiatu piaseczyńskiego zatrudni Rejestratora/kę Medycznego/ą w Centrum Zdrowia Psychicznego w Konstancinie-Jeziornej. Umożliwiamy nabywanie doświadczenia zawodowego podczas pracy w zespole najlepszych specjalistów i możliwość dalszego rozwoju zawodowego.
MEDIKARWarszawa, ul. Puławska 120/124
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
wykształcenie minimum średnie; szybkie przyswajanie nowej wiedzy; umiejętność pracy w zespole oraz w sytuacjach stresowych; zaangażowanie; gotowość do pracy w systemie zmianowym (Centrum jest otwarte od pon. do piątku w godzinach 8:00-19:00); sprawna obsługa komputera i urządzeń...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Opis stanowiska: Obsługa gości: Profesjonalna i życzliwa obsługa gości hotelowych podczas zameldowania i wymeldowania. Udzielanie informacji o obiekcie, usługach oraz lokalnych atrakcjach i udogodnieniach. Odbieranie telefonów, odpowiadanie na zapytania mailowe oraz komunikację przez OTA...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista mid / senior / junior umowa zlecenie część etatu
8 godz.
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. ZADANIA: Zarządzanie dokumentacją działu ekspedycji. Prowadzenie odpowiednich rejestrów - dokumentacja PZ i WZ (waga). Obsługa programu magazynowo-księgowego....
Udział w postępowaniach dotyczących najmu, sprzedaży i najmu ruchomości oraz nieruchomości; Rozliczanie podatku od nieruchomości i pokrewnych; Obsługa umów w ramach Pionu Dyrektora Administracyjnego; Dekretowanie, wystawianie faktur i ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości (określanie celu i charakteru wizyty oraz kierowanie gości do osób kompetentnych), współpraca z kurierami; Prowadzenie ewidencji gości krajowych, zagranicznych oraz pracowników i podwykonawców w komputerowym systemie kontroli dostępu,...
Zakres obowiązków: pozyskiwanie danych od podmiotów zewnętrznych; agregacja i wstępna analiza danych; utrzymanie bazy danych i kontrola danych; sporządzanie raportów; wykonywanie prac biurowych; rozwijanie bazy poprzez aktywne poszukiwanie nowych podwykonawców oraz dostawców materiałów...
Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa systemu wagowego; Rejestrowanie operacji logistycznych w wewnętrznych systemach. Koordynacja przyjęć i wysyłek towaru. Sporządzanie dokumentów związanych z obrotem towarowym (m.in. WZ). Codzienna współpraca z kierowcami. Wsparcie administracyjne...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 godz.
O zespole: Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
O zespole: Nasz zespół People & Culture jest odpowiedzialny za kompleksowe wsparcie pracowników i biznesu w Szczecińskim oddziale Coloplast Business Centre w obszarach takich jak: rekrutacja, zarządzanie talentami, wsparcie administracyjne, employer branding, rozwój i szkolenia, a także...
Klient portalu Praca.pl
Bydgoszcz
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
10 godz.
Przygotowywanie materiałów dydaktycznych i organizacja zajęć ze studentami; Utrzymywanie czystości i porządku w laboratorium; Nadzór nad stanem technicznym sprzętu laboratoryjnego; Rejestracja przychodów i rozchodów odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego wraz z dokumentacją;...
specjalista mid / senior / junior umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
organizacja rekrutacji kandydatów na dawców komórek krwiotwórczych, współdziałanie z Centrum Organizacyjno-Koordynacyjnym do Spraw Transplantacji „Poltransplant” i prowadzenie niezbędnej dokumentacji, etykietowanie i rejestracja próbek krwi nowo zrekrutowanych kandydatów na dawców...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
11 godz.
obsługa kontroli i audytów zewnętrznych w Centrali Spółki, w tym przekazywanie dokumentacji i wyjaśnień organom zewnętrznym; sporządzanie sprawozdań oraz analiz pokontrolnych; przygotowywanie odpowiedzi na wystąpienia organów kontrolnych; weryfikacja realizacji zaleceń i wniosków...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o właściwy wizerunek firmy.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
11 godz.
Obsługa przyjęć gości i klientów. Zarządzanie rozmowami telefonicznymi oraz centralą. Organizacja i zarządzanie rezerwacjami miejsca (np. sale konferencyjne). Współpraca z systemami rezerwacji oraz ewidencji przesyłek. Realizacja prośb klientów i zarządzanie dokumentacją. Wykonywanie...
Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
11 godz.
Wspieranie zespołów projektowych w tworzeniu bezpiecznych i wydajnych rozwiązań chmurowych; Wdrażanie i rozwój środowisk Landing Zone dla nowych aplikacji i usług; Optymalizacja kosztów i prognozowanie wydatków związanych z infrastrukturą cloudową; Udział w integracji narzędzi CI/CD...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 4 700 - 5 500 zł brutto/mies.
12 godz.
Twoje zadania: Telefoniczna rejestracja Pacjenta; Umawianie terminów poboru w domu Pacjenta; Planowanie tras dla osób pobierających; Inicjowanie działań sprzedażowych; Weryfikacja zgodności danych w dokumentach; Archiwizacja dokumentacji;
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Zakres zadań: obsługa systemów informatycznych szpitalnych, współpraca z personelem medycznym oraz z innymi komórkami organizacyjnymi, przygotowywanie, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji medycznej, obsługa pacjenta oraz rejestracja pacjentów na wizyty, przestrzeganie obowiązujących...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, Wilanów
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
12 godz.
obsługę obiegu dokumentacji pacjentów – zarówno elektronicznej, jak i papierowej, kompletowanie i wydawanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami, kontakt z placówkami medycznymi i partnerami zewnętrznymi, wsparcie zespołu w zakresie kontroli poprawności danych i raportowania,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Opis stanowiska: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, w tym archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych oraz wysyłanie dokumentacji. Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami Klientów, aktualizacja danych w systemie elektronicznym. Tłumaczenie...
GŁÓWNE ZADANIA analiza i weryfikacja zgodności pomiędzy wartością wykazaną a sprawozdaną do Oddziału Funduszu (dotyczy zrealizowanych świadczeń opieki zdrowotnej oraz zakupionych wyrobów medycznych, produktów leczniczych, jeśli warunkiem ich rozliczenia jest konieczność...
specjalista junior / mid umowa o pracę tymczasową pełny etat rekrutacja online
13 godz.
Koordynacja obiegu dokumentów i archiwizacji w ramach zespołu projektowego, Organizacja codziennego funkcjonowania biura: spotkań, podróży służbowych, zakupów materiałów, Tworzenie i redagowanie dokumentów, prezentacji oraz zestawień na potrzeby projektów, Współpraca z działem...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Organizacja i obieg dokumentów działu spedycji (kompletowanie, kontrolowanie poprawności, archiwizowanie dokumentów oraz wystawianie faktur) Współpraca z biurami w Polsce i zagranicą; Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Zakres obowiązków: Kontakt z obecnymi klientami i oferowanie rozwiązań, które wspierają ich kampanie marketingowe; Realizacja celów sprzedażowych oraz współpraca z zespołem w dążeniu do wspólnych wyników; Rozwiązywanie problemów i proponowanie nowych strategii reklamowych; Budowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
OPIS STANOWISKA Przyjmowanie dostaw i rozładunek towaru, Paca na magazynie stali, Wydawanie materiału z magazynu na produkcję, Kontrolowanie stanów magazynowych, Inne prace związane z funkcjonowaniem działania magazynu. WYMAGANIA Sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
14 godz.
Twoje zadania: wprowadzanie i sprawdzanie danych w systemie, analiza oraz przetwarzanie informacji, nadzorowanie przebiegu procesów wewnętrznych, realizacja bieżących zleceń administracyjnych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
14 godz.
Zakres obowiązków: przygotowywanie zestawień dotyczących zużycia mediów (ciepło, woda), wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie, bieżąca kontrola poprawności informacji, podstawowa analiza kosztów eksploatacyjnych, kontakt telefoniczny i mailowy w języku duńskim.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych dostosowanych do potrzeb klientów. Realizacja celów sprzedażowych i zarządzanie relacjami z klientami. Aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż usług edukacyjnych. Współpraca z zespołem grafików przy tworzeniu materiałów reklamowych i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
15 godz.
Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych. Osiąganie celów sprzedażowych i zarządzanie relacjami z klientami. Aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż usług edukacyjnych. Współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych i treści dla mediów społecznościowych. Analiza...
Poczta Polska S.A.Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Jednostka organizacyjna: Biuro Zarządu Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: obsługa Organów Statutowych Poczty Polskiej S.A. – głównie w zakresie kompleksowego organizowania pracy Zarządu; kontakt z Zarządami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Twój zakres obowiązków: sporządzanie rozliczeń kosztów zużycia ciepła i wody; wprowadzanie danych do systemu; kontrola poprawności i kompletności wprowadzanych danych; analiza kosztów zużycia ciepła i wody; prowadzenie korespondencji oraz kontakt telefoniczny w j. duńskim;
asystent / kierownik/koordynator / dyrektor umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Organizacja zajęć dydaktycznych w placówce. Rekrutacja i wsparcie dla nauczycieli. Nadzór nad kadrami i działaniem szkoły. Sprawdzanie realizacji programów nauczania. Zarządzanie dokumentacją szkolną zgodnie z prawem oświatowym. Implementacja planu rozwoju szkoły. Utrzymywanie standardów obsługi.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Czy jesteś osobą zorganizowaną, proaktywną i pasjonującą się wsparciem administracyjnym oraz obsługą klienta? Wojas Development poszukuje Asystentki/Asystenta Zarządu i Recepcjonistki/Recepcjonisty do naszego dynamicznego zespołu! Jako pierwsza osoba kontaktowa w naszej firmie, będziesz...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Na co dzień w naszym zespole:analizujesz nadesłaną z organów i instytucji uprawnionych korespondencję pod kątem spełnienia wymogów formalnych i prawnych poszczególnych żądań,zlecasz zabezpieczenie materiału wizyjnego z monitoringu placówek i obiektów PKO Banku Polskiego SA,...
NORMASzymanów (pow. sochaczewski, gm. Teresin)
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Ochrona fizyczna osób i mienia w tym: Patrol (przejście po budynku, zachowania pracowników, sytuacje podejrzane, tailgating, patrol parkingowy). Asysta fizyczna/Eskorta (sprawdzenie osoby, doprowadzenie do miejsca docelowego, wyprowadzenie). Guard Tour (patrol...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoim zadaniem będzie: obsługa pacjentów, zarówno telefoniczna, jak i osobista, zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, obsługa programu do rejestracji pacjentów oraz archiwizacja dokumentacji medycznej. Warunki współpracy: Pełen etat, Umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt, Mile...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zadania: Wspieranie w realizacji i koordynacji kursów i szkoleń; Analizowanie potrzeb szkoleniowych; Przygotowywanie ofert dla klientów biznesowych; Współpraca w realizacji planów edukacyjnych; Organizacja szkoleń online; Nadzorowanie dokumentacji i obsługa klienta;
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Terminowe udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów dotyczące produktów (ceny, dostępność, warunki współpracy, proces zamówień) Wysyłanie ofert handlowych we współpracy z działem technicznym; Monitorowanie statusu ofert i follow-up z klientami w celu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 666 - 5 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: wystawianie faktur zaliczkowych, sprzedażowych korygujących, import i rozliczanie wyciągów bankowych, archiwizowanie i wprowadzanie faktur kosztowych, pilnowanie terminów dotyczących sprawozdawczości, prowadzenie bieżącej dokumentacji administracyjnej i dbanie o jej...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za wizerunek firmy. Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem sekretariatu i biura. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, mailami oraz telefonami. Przygotowywanie dokumentów. Zapewnienie sprawnej komunikacji i obiegu dokumentów w firmie....
młodszy specjalista (junior) kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 7 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
księgowanie wyciągów bankowych; przygotowywanie dokumentów; uzgadnianie płatności; kontakt z klientami; pomoc przy wprowadzaniu dokumentów księgowych do systemu; potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; organizacja dokumentów;
System pracy: hybrydowa 50/50 Forma zatrudnienia: umowa na zastępstwo Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za wsparcie zespołu w budowaniu sieci zewnętrznych dostawców usług medycznych poprzez: Opracowywanie i przygotowywanie dokumentów (umowy, aneksy, promesy) oraz weryfikację ich...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych; rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim; ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...
Opis stanowiska Kompleksowa obsługa organizacyjna i administracyjna Zarządu Spółki, w tym koordynacja kalendarzy, organizacja spotkań i wyjazdów służbowych, obsługa korespondencji, przygotowywanie materiałów oraz realizacja zakupów. Protokołowanie posiedzeń Zarządu oraz Rad...
Pracownik biurowy jest niezbędnym elementem funkcjonowania każdej firmy. Może przyjmować różną rolę, np. pracownika sekretariatu, pracownika recepcji, pracownika obsługi administracyjno-kadrowej, asystenta czy pracownika obsługi klienta. W zależności od obejmowanej posady do obowiązków pracownika biurowego może należeć m.in prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej, obsługa centrali telefonicznej, organizowanie pracy sekretariatu, bieżąca obsługa recepcji, witanie gości, przyjmowanie klientów i kierowanie ich w odpowiednie miejsca, kontakt z instytucjami finansowymi, prawnymi i innymi, wystawianie faktur i zajmowanie się księgowością, prowadzenie ewidencji pracowników, przyjmowanie wniosków i interpelacji czy współpraca z dostawcami materiałów biurowych itp. Jeśli szukasz pracy biurowej, sprawdź najnowsze oferty pracy w portalu Praca.pl i zaaplikuj na posady dostępne w Twoim mieście i okolicach!
Pracownik biurowy – co robi?
Pracownik biurowy może mieć różnorodny zakres działań, zależnie od stanowiska, jakie zajmuje. Warto mieć na uwadze, że nie jest to jedynie praca z dokumentacją, ale bardzo często obejmuje także kontakty z klientem oraz współpracownikami. Do głównych obowiązków pracownika biurowego należy chociażby przygotowywanie i archiwizacja różnego rodzaju dokumentacji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (np. przekazywanie ich do poszczególnych działów firmy), koordynowanie działań związanych z obsługą biura, obsługa zamówień i wniosków, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, obsługiwanie skrzynki pocztowej, a w niektórych przypadkach nawet przygotowywanie ofert handlowych. Pracownik biurowy musi być osobą samodzielną, niemniej zwykle współpracuje z poszczególnymi działaniu firmy, w szczególności działem kadr i płac.
Jak zostać pracownikiem recepcji / sekretariatu?
U kandydatów na pracowników biurowych zwykle mile widziane jest doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, niemniej wielu pracodawców organizuje dla nowych osób szkolenia. Osoby bez stażu pracy także mają szansę na zatrudnienie. Atutem będzie dyplom uczelni wyższej, w szczególności ukończenie studiów na kierunkach związanych z administracją, księgowością, zarządzaniem) bądź wykształcenie średnie (technik prac biurowych) bądź certyfikaty z kursów zawodowych dla pracowników administracyjno-biurowych. Bardzo często wymaga się także znajomości języka obcego, dyspozycyjności i np. gotowości do odbywania podróży służbowych (np. w przypadku posady asystenta członka zarządu).
Specjalista ds. administracji biurowej – jakie wykształcenie?
Specjalista ds. administracji biurowej zwykle posiada wykształcenie średnie lub wyższe, często związane z administracją, zarządzaniem lub pokrewnymi dziedzinami. Ważne jest posiadanie wiedzy z zakresu prowadzenia dokumentacji, organizacji pracy biurowej, obsługi programów biurowych i sprzętu biurowego. Osoby chcące rozwijać karierę biurową mają do wyboru:
szkołę średnią przygotowującą do zawodu technika prac biurowych,
uczelnie wyższe, w szczególności studia na takich kierunkach jak administracja, zarządzanie, psychologia biznesu, rachunkowość i księgowość,
kursy zawodowe dla pracowników biurowych i administracyjnych, stacjonarne bądź online.
Do realizacji zadań zgodnie z wymaganiami stanowiska często potrzebna będzie także biegła znajomość języka angielskiego. W tym wypadku warto postawić na kurs na poziomie co najmniej C1 oraz w zakresie nauki języka angielskiego biznesowego.
Pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim
Bardzo wiele firm, szczególnie w dużych miastach takich jak Warszawa, Wrocław, Katowice czy Kraków, zatrudnia pracowników administracyjno-biurowych z językiem angielskim. Są to osoby odpowiedzialne za telefoniczną i osobistą obsługę klientów i kontrahentów zagranicznych, prowadzenie korespondencji w języku angielskim, tłumaczenie i sporządzanie dokumentów po angielsku czy koordynację międzynarodowych spotkań biznesowych. Taka praca zwykle wiąże się z zarobkami na wyższym poziomie niż praca biurowa wyłącznie w języku polskim.
Pracownik biurowy, pracownik administracyjny – predyspozycje zawodowe
Pracownik biurowy lub administracyjny powinien być przede wszystkim osobą dokładną, biegłą w efektywnym zarządzaniu czasem i wykazującą się doskonałą umiejętnością organizacji pracy. Ponieważ jest to praca z ludźmi, ważne są także umiejętności interpersonalne, w tym empatia, komunikatywność i zdolności negocjacyjne. Pracodawcy poszukują osób cechujących się miłą aparycją, pozytywnie nastawionych do ludzi, odznaczających się wysoką kulturą osobistą. Duże znaczenie może mieć także odporność na stres oraz zdolność do pracy pod presją czasu.
Ile zarabia pracownik biurowy?
Wynagrodzenia na stanowiskach biurowych są bardzo zróżnicowane. Wiele zależy od typu posady, poziomu stanowiska i zakresu odpowiedzialności, ale także wielkości i lokalizacji firmy oraz tego, w jakiej branży działa. Specjalista ds. administracyjno-biurowych na stanowisku średniego szczebla zarabia około 4400-6000 zł brutto miesięcznie (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń).
Najnowsze oferty pracy dla pracowników biurowych w miastach
Na portalu Praca.pl regularnie publikujemy aktualne oferty pracy dla pracowników biurowych w różnych miastach i branżach. Często pojawiają się ogłoszenia na takie stanowiska jak młodszy specjalista ds. administracyjnych, kierownik działu administracji, księgowa, czy pracownik działu kadr i płac. Jeśli szukasz miejsca pracy w swojej okolicy, podaj w pasku wyszukiwarki nazwę miejscowości. Nie zapomnij też sprawdzić opcji: praca zdalna, gdyż taka forma zatrudnienia jest coraz częściej dostępna dla pracowników biurowych. Dokładnie zapoznaj się z opisami stanowisk i aplikuj!
Praca pracownik biurowy – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są kluczowe obowiązki pracownika biurowego?
Zakres obowiązków pracownika biurowego zależy od stanowiska, jakie obejmuje. Często jednak w zakresie jego odpowiedzialności leży sporządzanie i dbanie o obieg dokumentacji, organizacja i obsługa narad pracy / spotkań wewnętrznych, obsługiwanie spotkań z kontrahentami i klientami, telefoniczna obsługa klientów i współpracowników, prowadzenie korespondencji. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zwykle też za składanie zamówień, rozliczanie faktur oraz monitorowanie kompletności dokumentacji pracowniczych czy rozliczeniowych. Kolejnym istotnym zadaniem na tym stanowisku jest budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, dostawcami oraz kontakt z różnymi instytucjami.
Jak zdobyć pracę jako kierownik działu administracji?
Pracodawcy poszukujące szefów działów administracyjnych zatrudniają przede wszystkim osoby mające doświadczenie na podobnym stanowisku, w kierowaniu zespołem oraz doskonale znających zagadnienia prawne i techniczne związane z prowadzeniem działań administracyjnych w przedsiębiorstwach. Żeby zdobyć wymarzoną posadę, warto konsekwentnie zdobywać doświadczenie jako pracownik administracyjno-biurowy niższych szczebli, a także podnosić kwalifikacje na studiach (kierunki: zarządzanie, administracja) i kursach menedżerskich.