Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Konsultant ds. Przeprowadzania Wywiadów / Ankiet

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    858 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: przeprowadzanie wywiadów telefonicznych; pozyskiwanie opinii osób kontaktujących...
  • Doradca Klienta - Telefoniczny Przedstawiciel Handlowy

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    858 dni
    Na co dzień będziesz: pomagać Klientom w doborze odpowiednich produktów, dbać o dobre relacje z Klientem, rozwijać się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom, godzinami rozmawiać o tym, co najlepiej sprawdza się w branży motoryzacyjnej :), doradzać swoim...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem chorwackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    858 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące oraz...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, West Station II, al. Jerozolimskie 142B    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    879 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące; Bieżąca Obsługa Klienta; Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów; Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji; Rozwiązywanie bieżących spraw;
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem chorwackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    880 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące oraz...
  • Trener

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    887 dni
    Jako trener będziesz realizował zadania polegające na: Prowadzeniu szkoleń z zakresu wiedzy o produktach, technik sprzedaży i standardów obsługi klienta, Rozwijaniu kompetencji miękkich Doradców ds. sprzedaży, Projektowaniu nowych rozwiązań szkoleniowych podnoszących efektywność...
  • Doradca Klienta - Telefoniczny Przedstawiciel Handlowy

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    888 dni
    Na co dzień będziesz: pomagać Klientom w doborze odpowiednich produktów, dbać o dobre relacje z Klientem, rozwijać się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom, godzinami rozmawiać o tym, co najlepiej sprawdza się w branży motoryzacyjnej :), doradzać swoim...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    888 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    888 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
  • Konsultant ds. Przeprowadzania Wywiadów / Ankiet

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    894 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: przeprowadzanie wywiadów telefonicznych; pozyskiwanie opinii osób kontaktujących...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, West Station II, al. Jerozolimskie 142B    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    911 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące; Bieżąca Obsługa Klienta; Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów; Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji; Rozwiązywanie bieżących spraw;
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    914 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: Kompleksowo wspieramy klientów (bankomaty jeśli coś się zepsuje), Przyjmowanie...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    921 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
  • Team Leader zespołu z doświadczeniem w branży ubezpieczeniowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    934 dni
    Oczekiwania: Min. 2 lata pracy z zespołem min 10 osób; Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej; Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy; Umiejętność przeprowadzania szkoleń, coachingów i retreningów; Szeroka orientacja na realizację założonych celów – sprzedażowych i...
  • Sales Development Agent

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    934 dni
    Your responsibilities Sales support within Human – Machine Interface (HMI) business area interests in EMEA region; Lead generation activities: researching a targeted company representatives throughout Linkedin network and creating sales opportunities; Qualifying leads to sales representative in...

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa