Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    939 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, West Station II, al. Jerozolimskie 142B    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    941 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące; Bieżąca Obsługa Klienta; Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów; Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji; Rozwiązywanie bieżących spraw;
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, (Rondo Daszyńskiego)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    947 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące; Kompleksowe wsparcie klienta w obsłudze technicznej terminali płatniczych; Obsługa finansowa Klienta; Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; Rozwiązywanie bieżących spraw;...
  • Specjalista ds. obsługi Klienta (branża motoryzacyjna)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    948 dni
    Co będzie należało do Twoich obowiązków? Bieżący kontakt z Klientami drogą mailową i telefoniczną; Obsługa zapytań Klientów w tym pytań dotyczących doboru części, statusu zamówień oraz reklamacji; Wspieranie procesu zarządzania zamówieniami; Współpracy oraz budowanie...
  • Specjalista ds. Rekrutacji

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    949 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie planu i strategii rekrutacji poprzez analizowanie aktualnych potrzeb i oczekiwań firmy, przygotowywanie i publikacja ofert pracy, opracowywanie profilu idealnego kandydata na dane stanowisko, porządkowanie, analiza i selekcja CV kandydatów, samodzielne prowadzenie...
  • Team Leader zespołu z doświadczeniem w branży ubezpieczeniowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    954 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie Kierownika BOK w zakresie nadzorowania pracą konsultantów; Wsparcie trenerskie, coachingowe; Raportowanie wyników pracy konsultantów; Kontrola parametrów jakościowych i sprzedażowych; Oczekiwania: Min. 2 lata pracy z zespołem min 10 osób; Doświadczenie w...
  • Doradca ds. obsługi Klienta (infolinia obsługowa medyczna)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, budynek WEST przy Dw. Zachodnim    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    954 dni
    Na co dzień będziesz: rozwiązywać problemy techniczne oraz merytoryczne klienta; obsługiwać infolinię połączeń przychodzących oraz wiadomości mailowych; budować dobre relacje z Klientem; rozwijać się dzięki szkoleniom; Jeżeli zatem: jesteś osobą odpowiedzialną; posiadasz...
  • Doradca Klienta - Telefoniczny Przedstawiciel Handlowy

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    968 dni
    Na co dzień będziesz: utrzymywać stały kontakt z klientem; prowadzić rozmowy sprzedażowe w oparciu o leasing lub najem auta oraz na temat produktów sprzedażowych; prowadzić rezerwację pojazdu i oględzin; przygotowywać oferty dla klienta; przekazywać klienta do opiekuna handlowego w celu...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    969 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    971 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące; Bieżąca Obsługa Klienta; Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów; Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji; Rozwiązywanie bieżących spraw;
  • Specjalista ds. rekrutacji

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    975 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie planu i strategii rekrutacji poprzez analizowanie aktualnych potrzeb i oczekiwań firmy, przygotowywanie i publikacja ofert pracy, opracowywanie profilu idealnego kandydata na dane stanowisko, porządkowanie, analiza i selekcja CV kandydatów, samodzielne prowadzenie...
  • Specjalista ds. obsługi Klienta (branża motoryzacyjna)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    982 dni
    Co będzie należało do Twoich obowiązków? Bieżący kontakt z Klientami drogą mailową i telefoniczną; Obsługa zapytań Klientów w tym pytań dotyczących doboru części, statusu zamówień oraz reklamacji; Wspieranie procesu zarządzania zamówieniami; Współpracy oraz budowanie...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    983 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
  • Doradca Klienta - Telefoniczny Przedstawiciel Handlowy

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    983 dni
    Na co dzień będziesz: utrzymywać stały kontakt z klientem; prowadzić rozmowy sprzedażowe w oparciu o leasing lub najem auta oraz na temat produktów sprzedażowych; prowadzić rezerwację pojazdu i oględzin; przygotowywać oferty dla klienta; przekazywać klienta do opiekuna handlowego w celu...
  • Doradca ds. obsługi Klienta (infolinia obsługowa medyczna)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    983 dni
    Na co dzień będziesz: rozwiązywać problemy techniczne oraz merytoryczne klienta; obsługiwać infolinię połączeń przychodzących oraz wiadomości mailowych; budować dobre relacje z Klientem; rozwijać się dzięki szkoleniom; Jeżeli zatem: jesteś osobą odpowiedzialną, posiadasz...

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa