specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Organizacja pomocy na drodze w ramach zawartych umów ubezpieczeniowych Kontakt z usługodawcami współpracującymi z PZU w ramach organizacji pomocy dla klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami Wydawanie decyzji odnośnie przyznania lub odmowy świadczenia, odpowiedzialność za rzetelność...
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych, poprzez indywidualne...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
LUX MED Sp. z o.o.Warszawa, ul. Postępu 21C
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie
1 dni
Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Postępu 21C w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna sprzedaż produktów Grupy LUX MED Klientom indywidualnym oraz małym i średnim przedsiębiorstwom, praca na gotowym portfelu Klientów, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, obsługa...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat; Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań; Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji; Tworzenie pozytywnego...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 500 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków? Sprzedaż ubezpieczeń na życie i zdrowie Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Realizacja wyznaczonych wskaźników KPI Prowadzenie rozmów zgodnie z określonymi standardami w celu budowania długotrwałych relacji z Klientami Obawiasz się czy dasz...
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu 28,10 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu. Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat oraz połączenia telefoniczne. Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów. Udzielanie...
Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru call center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy?
Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV.
Główne zadania realizowane na stanowisku:
profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące (rozwiązywanie problemów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi na zapytania Klienta),
budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,
przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Organizacja pomocy na drodze w ramach zawartych umów ubezpieczeniowych Kontakt z usługodawcami współpracującymi z PZU w ramach organizacji pomocy dla klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami Wydawanie decyzji odnośnie przyznania lub odmowy świadczenia, odpowiedzialność za rzetelność...
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych, poprzez indywidualne...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
LUX MED Sp. z o.o.Warszawa, ul. Postępu 21C
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie
1 dni
Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Postępu 21C w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna sprzedaż produktów Grupy LUX MED Klientom indywidualnym oraz małym i średnim przedsiębiorstwom, praca na gotowym portfelu Klientów, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, obsługa...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat; Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań; Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji; Tworzenie pozytywnego...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 500 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków? Sprzedaż ubezpieczeń na życie i zdrowie Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Realizacja wyznaczonych wskaźników KPI Prowadzenie rozmów zgodnie z określonymi standardami w celu budowania długotrwałych relacji z Klientami Obawiasz się czy dasz...
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu 28,10 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu. Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat oraz połączenia telefoniczne. Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów. Udzielanie...