Specjalista ds. obsługi Klienta (branża motoryzacyjna)
Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B
specjalista (mid)
umowa zlecenie
Praca częściowo zdalna
rekrutacja online
6 dni temu

Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

Obecnie do naszego zespołu  poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta (branża motoryzacyjna)
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B
Oferujemy:
  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pakiet benefitów
  • Pracę w godzinach standardowych biznesowych
  • Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe do pracy
  • Praca dla prestiżowego koncernu – światowego lidera z branży automotive
Oczekiwania:
  • Znajomość systemów doboru części dla marek Fiat, Jeep
  • Znajomość branży automotive
  • Zorientowanie na klienta
  • Chęć rozwoju i duża motywacja
  • Znajomość obsługi komputera
Mile widziane:
  • Znajomość systemu CSPS będzie atutem
  • Znajomość systemu Service Box będzie atutem
  • Znajomość systemu SAP będzie atutem
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
  • Bieżący kontakt z Klientami drogą mailową i telefoniczną
  • Obsługa zapytań Klientów w tym pytań dotyczących doboru części, statusu zamówień oraz reklamacji
  • Wspieranie procesu zarządzania zamówieniami
  • Współpracy oraz budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • Współpraca z innymi działami firmy

Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?

 

Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś!

 

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Futuro PMP Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.p

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty