Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Doradca Klienta w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    261 dni
    Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty, doradzać swoim Klientom. Jeżeli zatem:...
  • Konsultant ds. obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca Zachodniego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    276 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należeć: Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja; Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań informacyjnych (np. badanie satysfakcji...
  • Konsultant ds. Leasingu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul Prosta 18    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    276 dni
    Podstawowe zadania: Podjęcie rozmowy telefonicznej z Klientem, który zgłosił się do Nas przez stronę internetową i chce uzyskać więcej informacji o leasingu samochodu; Zebranie oczekiwań Klienta; Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami; Szukamy osoby, która jest: Otwarta na nowe...
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    282 dni
    Podstawowe zadania: Obsługa infolinii telefonicznej przychodzącej w celu udzielania informacji o ofercie ubezpieczeniowej oraz promocji i sprzedaży produktów naszego partnera; Prowadzenie korespondencji pisemnej z Klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów; Utrzymywanie...
  • Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    283 dni
    Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe i telefoniczne zapytania konsumentów,...
  • Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem czeskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    297 dni
    Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania konsumentów, budowanie i...
  • Konsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca Zachodniego    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    297 dni
    Czym będziesz się zajmować? Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja. Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań informacyjnych (np. badanie satysfakcji klientów) –...
  • Konsultant Infolinii Obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Stawki 2A    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    297 dni
    Twoje zadania: Rozwiązywanie problemów klientów (technicznych i merytorycznych). Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące). Budowanie relacji z klientami i troska o ich satysfakcję. Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom. Idealny kandydat/kandydatka: Jest osobą...
  • Kierownik projektu z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    307 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Doradca Klienta w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    317 dni
    Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty, doradzać swoim Klientom. Jeżeli zatem:...
  • Konsultant Infolinii Obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    331 dni
    Co oferujemy? Umowa zlecenie; Praca hybrydowa po wdrożeniu – min. 50% czasu zdalnie! Pełny etat: 8:00-16:00/9:00-17:00; Świetna lokalizacja: nasze biuro znajduje się w doskonałym węźle komunikacyjnym przy ul. Prostej; Fantastyczna atmosfera: pracujemy w naprawdę zgranym zespole z...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    332 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    341 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Doradca ds. Obsługi Klienta – Medyczna Infolinia Obsługowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    347 dni
    Twoje zadania: Rozwiązywanie problemów klientów (technicznych i merytorycznych). Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące). Budowanie relacji z klientami i troska o ich satysfakcję. Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom. Idealny kandydat/kandydatka: Jest osobą...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    348 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa