Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Podstawowe zadania: Obsługa infolinii telefonicznej przychodzącej w celu udzielania informacji o ofercie ubezpieczeniowej oraz promocji i sprzedaży produktów naszego partnera; Prowadzenie korespondencji pisemnej z Klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów; Utrzymywanie...
  • Konsultant telefoniczny

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Udzielanie szczegółowych informacji klientom na temat naszej oferty ubezpieczeniowej oraz promocji produktów. Obsługa zapytań klientów przez telefon oraz korespondencja pisemna. Dbałość o utrzymanie wysokiej jakości relacji z klientami.
  • Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej B2B

    SLODKIE sp. z o.o.   Warszawa, ul. Chełmżyńska 180H    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zakres obowiązków: Telefoniczna sprzedaż produktów; Realizacja celów sprzedażowych; Budowanie i utrzymanie relacji z klientami; Przygotowywanie i negocjowanie ofert handlowych; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta; Współpraca z zespołem sprzedażowym; Raportowanie wyników;
  • Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego

    Armatis Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   33,00 - 38,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
  • Specjalista ds. wsparcia klienta ze szwedzkim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.
    19 godz.
    Obsługa klienta poprzez telefon, e-mail lub czaty, Świadczenie wsparcia technicznego, Zarządzanie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń, Profesjonalne rozpatrywanie reklamacji klientów, Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, wsparcie na pierwszej i drugiej linii, Wykonywanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.
    19 godz.
    Udzielanie wsparcia klientom przez telefon, email lub chat, Zapewnienie wsparcia technicznego, Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów, Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych jako pierwsza i druga linia wsparcia, Realizacja...
  • Doradca Klienta z Norweskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.
    19 godz.
    Udzielanie pomocy klientom przez telefon, e-mail lub czat, Dostarczanie wsparcia technicznego, Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów, Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, wsparcie na pierwszej i drugiej linii,...
  • Doradca Klienta z językiem fińskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   12 000 zł brutto/mies.
    19 godz.
    Udzielanie pomocy przez telefon, e-mail lub czat, Techniczne wsparcie dla firmy streamingowej, Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów, Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, Wykonywanie połączeń wychodzących w celach...
  • Konsultant ds. sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 100 - 6 400 zł brutto/mies.
    19 godz.
    Sprzedaż produktów i usług Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych; Rozwój i utrzymanie bazy klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami; Reprezentowanie pozytywnego wizerunku marki;
  • Doradca Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Stały kontakt z klientami i budowanie długofalowych relacji; Umawianie spotkań w placówkach bankowych; Prezentowanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów; Profesjonalne doradztwo i wsparcie klienta;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Warszawa
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa

Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca zdalna
rekrutacja online
22 dni temu

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa
Miejsce pracy: Warszawa

 Miejsce pracy: Praca zdalna w pełnym wymiarze godzin (podczas wdrożenia: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B)

 

Nasze wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z Klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że jego oczekiwania zostały w pełni zaspokojone
  • Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej lub chęć do nauki (zapewniamy szkolenie od podstaw)
  • Znajomość język angielskiego na poziomie B1 (rozmowy z Klientem w języku polskim, systemy w języku angielskim)
  • Wykształcenie średnie pełne, potwierdzone egzaminem dojrzałości
 Szukamy osoby, która jest:
  • Otwarta na nowe wyzwania
  • Komunikatywna, a rozmowa telefoniczna nie sprawia jej problemu
  • Posiada zdolność szybkiego uczenia się i chęć poznawania zmieniających się procesów obsługi klienta oraz sprzedaży bezpośredniej
  • Jest nastawiona na realizację celów i budowania pozytywnego wizerunku marki
Podstawowe zadania:
  • Obsługa infolinii telefonicznej przychodzącej w celu udzielania informacji o ofercie ubezpieczeniowej oraz promocji i sprzedaży produktów naszego partnera
  • Prowadzenie korespondencji pisemnej z Klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów
  • Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
W zamian oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin (w okresie próbnym trwającym 3 miesiące proponujemy umowę zlecenie)
  • Pracę od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym: 08:00-16.00 / 9:00-17:00 / 10:00-18.00
  • Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie jej trwania
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Benefity: Karta Multisport, opieka medyczna Medicover
  • Po okresie wdrożenia możliwość pracy zdalnej w pełnym wymiarze godzin (wdrożenie w Warszawie)
 

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Podstawowe zadania: Obsługa infolinii telefonicznej przychodzącej w celu udzielania informacji o ofercie ubezpieczeniowej oraz promocji i sprzedaży produktów naszego partnera; Prowadzenie korespondencji pisemnej z Klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów; Utrzymywanie...
  • Konsultant telefoniczny

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Udzielanie szczegółowych informacji klientom na temat naszej oferty ubezpieczeniowej oraz promocji produktów. Obsługa zapytań klientów przez telefon oraz korespondencja pisemna. Dbałość o utrzymanie wysokiej jakości relacji z klientami.
  • Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej B2B

    SLODKIE sp. z o.o.   Warszawa, ul. Chełmżyńska 180H    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zakres obowiązków: Telefoniczna sprzedaż produktów; Realizacja celów sprzedażowych; Budowanie i utrzymanie relacji z klientami; Przygotowywanie i negocjowanie ofert handlowych; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta; Współpraca z zespołem sprzedażowym; Raportowanie wyników;
  • Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego

    Armatis Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   33,00 - 38,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
  • Specjalista ds. wsparcia klienta ze szwedzkim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.
    19 godz.
    Obsługa klienta poprzez telefon, e-mail lub czaty, Świadczenie wsparcia technicznego, Zarządzanie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń, Profesjonalne rozpatrywanie reklamacji klientów, Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, wsparcie na pierwszej i drugiej linii, Wykonywanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.
    19 godz.
    Udzielanie wsparcia klientom przez telefon, email lub chat, Zapewnienie wsparcia technicznego, Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów, Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych jako pierwsza i druga linia wsparcia, Realizacja...
  • Doradca Klienta z Norweskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.
    19 godz.
    Udzielanie pomocy klientom przez telefon, e-mail lub czat, Dostarczanie wsparcia technicznego, Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów, Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, wsparcie na pierwszej i drugiej linii,...
  • Doradca Klienta z językiem fińskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   12 000 zł brutto/mies.
    19 godz.
    Udzielanie pomocy przez telefon, e-mail lub czat, Techniczne wsparcie dla firmy streamingowej, Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów, Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, Wykonywanie połączeń wychodzących w celach...
  • Konsultant ds. sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 100 - 6 400 zł brutto/mies.
    19 godz.
    Sprzedaż produktów i usług Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych; Rozwój i utrzymanie bazy klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami; Reprezentowanie pozytywnego wizerunku marki;
  • Doradca Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Stały kontakt z klientami i budowanie długofalowych relacji; Umawianie spotkań w placówkach bankowych; Prezentowanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów; Profesjonalne doradztwo i wsparcie klienta;