Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
T-Mobile PolskaWarszawa, ul. Domaniewska 52
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 100 - 6 400 zł brutto/mies.
18 godz.
Sprzedaż produktów i usług Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych; Rozwój i utrzymanie bazy klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami; Reprezentowanie pozytywnego wizerunku marki;
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu 33,00 - 38,00 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies.
19 godz.
Obsługa klienta poprzez telefon, e-mail lub czaty, Świadczenie wsparcia technicznego, Zarządzanie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń, Profesjonalne rozpatrywanie reklamacji klientów, Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, wsparcie na pierwszej i drugiej linii, Wykonywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies.
19 godz.
Udzielanie pomocy klientom przez telefon, e-mail lub czat, Dostarczanie wsparcia technicznego, Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów, Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, wsparcie na pierwszej i drugiej linii,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 11 000 zł brutto/mies.
19 godz.
Udzielanie wsparcia klientom przez telefon, email lub chat, Zapewnienie wsparcia technicznego, Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów, Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych jako pierwsza i druga linia wsparcia, Realizacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 12 000 zł brutto/mies.
19 godz.
Udzielanie pomocy przez telefon, e-mail lub czat, Techniczne wsparcie dla firmy streamingowej, Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów, Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, Wykonywanie połączeń wychodzących w celach...
Stały kontakt z klientami i budowanie długofalowych relacji; Umawianie spotkań w placówkach bankowych; Prezentowanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów; Profesjonalne doradztwo i wsparcie klienta;
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Konsultant Infolinii Obsługowej
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Stawki 2A
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu!
Dlaczego warto z nami pracować?
Umowa zlecenie z premiami uznaniowymi.
Pakiet benefitów: karta Multisport i prywatna opieka zdrowotna.
Elastyczny grafik: 8h w przedziale 7:00-19:00
Profesjonalne szkolenia na start – nauczymy Cię wszystkiego, czego potrzebujesz.
Nowoczesne biuro w świetnej lokalizacji (ul. Stawki 2A).
Zgrany zespół, w którym liczy się dobra atmosfera i współpraca.
Wyjścia integracyjne – u nas nie tylko praca, ale i relacje!
Twoje zadania:
Rozwiązywanie problemów klientów (technicznych i merytorycznych).
Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące).
Budowanie relacji z klientami i troska o ich satysfakcję.
Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom.
Idealny kandydat/kandydatka:
Jest osobą odpowiedzialną i otwartą na naukę.
Potrafi działać pod presją czasu i dobrze organizuje swoją pracę.
Jest dostępny/a na pełen etat.
Jest dyspozycyjny/a do udziału w 5-dniowym szkoleniu.
Posiada status studenta.
Chce zdobyć cenne doświadczenie zawodowe w dynamicznym środowisku.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
T-Mobile PolskaWarszawa, ul. Domaniewska 52
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 100 - 6 400 zł brutto/mies.
18 godz.
Sprzedaż produktów i usług Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych; Rozwój i utrzymanie bazy klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami; Reprezentowanie pozytywnego wizerunku marki;
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu 33,00 - 38,00 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies.
19 godz.
Obsługa klienta poprzez telefon, e-mail lub czaty, Świadczenie wsparcia technicznego, Zarządzanie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń, Profesjonalne rozpatrywanie reklamacji klientów, Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, wsparcie na pierwszej i drugiej linii, Wykonywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies.
19 godz.
Udzielanie pomocy klientom przez telefon, e-mail lub czat, Dostarczanie wsparcia technicznego, Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów, Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, wsparcie na pierwszej i drugiej linii,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 11 000 zł brutto/mies.
19 godz.
Udzielanie wsparcia klientom przez telefon, email lub chat, Zapewnienie wsparcia technicznego, Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów, Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych jako pierwsza i druga linia wsparcia, Realizacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 12 000 zł brutto/mies.
19 godz.
Udzielanie pomocy przez telefon, e-mail lub czat, Techniczne wsparcie dla firmy streamingowej, Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów, Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, Wykonywanie połączeń wychodzących w celach...
Stały kontakt z klientami i budowanie długofalowych relacji; Umawianie spotkań w placówkach bankowych; Prezentowanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów; Profesjonalne doradztwo i wsparcie klienta;