Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Konsultant Infolinii

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2480 dni
    Praca polega na obsłudze infolinii. Przyjmowaniu reklamacji, obsłudze zgłoszeń, udzielaniu informacji.
  • Konsultant w sektorze finansów publicznych

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2480 dni
    Zadaniem Konsultanta Infolinii jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym, możliwości uzyskania rzetelnych i wyczerpujących informacji w zakresie oferty Klienta z sektora finansów publicznych bez względu na wybrany kanał kontaktu. Do zadań Konsultantów należy: bieżące telefoniczne i...
  • Konsultant Infolinii

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2496 dni
    Praca polega na obsłudze infolinii. Przyjmowaniu reklamacji, obsłudze zgłoszeń, udzielaniu informacji.
  • Konsultant ds. Sprzedaży

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2496 dni
    Poszukujemy osób do pracy przy sprzedaży telefonicznej publikacji branżowych. Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, zgrany zespół, lubią kontakt z klientem i bardzo dobre zarobki. Jak...
  • Telefoniczny Doradca Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2496 dni
    Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami; diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązania problemów Klienta; sprzedaż usług oraz produktów koncernu energetycznego;
  • Doradca ds. sprzedaży i obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2505 dni
    Do zadań na tym stanowisku należy obsługa telefoniczna stałych klientów, poprzez proponowanie nowych ofert, przedłużanie umów, informowanie o bieżących promocjach. Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami, diagnoza i pomoc w zakresie...
  • Konsultant ds. zadań back office

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2524 dni
    Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami, obsługa dokumentacji zawiązanej z windykacją polubowną,
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2536 dni
    Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i ustaleniu terminu spotkania. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, są samodzielne i odpowiedzialne.
  • Konsultant ds. Sprzedaży

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2536 dni
    Poszukujemy osób do pracy przy sprzedaży telefonicznej publikacji branżowych. Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, zgrany zespół, lubią kontakt z klientem i bardzo dobre zarobki. Jak...
  • Trener

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2536 dni
    Jako trener będziesz realizował zadania polegające na: Prowadzeniu szkoleń z zakresu wiedzy o produktach, technik sprzedaży i standardów obsługi klienta; Rozwijaniu kompetencji miękkich Doradców ds. sprzedaży; Projektowaniu nowych rozwiązań szkoleniowych podnoszących efektywność...
  • Telefoniczny Doradca Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2546 dni
    Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami; diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązania problemów Klienta; sprzedaż usług oraz produktów koncernu energetycznego;
  • Konsultant ds. Sprzedaży

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2552 dni
    Poszukujemy osób do pracy przy sprzedaży telefonicznej publikacji branżowych. Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, zgrany zespół, lubią kontakt z klientem i bardzo dobre zarobki. Jak...
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2552 dni
    Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i ustaleniu terminu spotkania. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, są samodzielne i odpowiedzialne.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2552 dni
    Obsługa Klientów - udzielanie informacji droga telefoniczna oraz mailową na temat: repertuaru, promocji, rozwiązywanie reklamacji w tym kontakt z Decision Maker kin w celu wyjaśnienia wątpliwych sytuacji, przeprowadzanie ankiety satysfakcji na koniec rozmowy z Klientem.
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2552 dni
    Jesteśmy zaufanym pracodawcą, a także firmą szanowaną przez partnerów polskich jak i zagranicznych. Pracujemy w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie. Mamy świadomość, że dobra opinia naszej firmy jest wynikiem pracy każdego pracownika i jego współpracy z Klientem. Poszukujemy...

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa