Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    418 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    420 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące; Bieżąca Obsługa Klienta; Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów; Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji; Rozwiązywanie bieżących spraw;
  • Specjalista ds. rekrutacji

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    424 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie planu i strategii rekrutacji poprzez analizowanie aktualnych potrzeb i oczekiwań firmy, przygotowywanie i publikacja ofert pracy, opracowywanie profilu idealnego kandydata na dane stanowisko, porządkowanie, analiza i selekcja CV kandydatów, samodzielne prowadzenie...
  • Specjalista ds. obsługi Klienta (branża motoryzacyjna)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    431 dni
    Co będzie należało do Twoich obowiązków? Bieżący kontakt z Klientami drogą mailową i telefoniczną; Obsługa zapytań Klientów w tym pytań dotyczących doboru części, statusu zamówień oraz reklamacji; Wspieranie procesu zarządzania zamówieniami; Współpracy oraz budowanie...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    432 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
  • Doradca Klienta - Telefoniczny Przedstawiciel Handlowy

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    432 dni
    Na co dzień będziesz: utrzymywać stały kontakt z klientem; prowadzić rozmowy sprzedażowe w oparciu o leasing lub najem auta oraz na temat produktów sprzedażowych; prowadzić rezerwację pojazdu i oględzin; przygotowywać oferty dla klienta; przekazywać klienta do opiekuna handlowego w celu...
  • Doradca ds. obsługi Klienta (infolinia obsługowa medyczna)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    432 dni
    Na co dzień będziesz: rozwiązywać problemy techniczne oraz merytoryczne klienta; obsługiwać infolinię połączeń przychodzących oraz wiadomości mailowych; budować dobre relacje z Klientem; rozwijać się dzięki szkoleniom; Jeżeli zatem: jesteś osobą odpowiedzialną, posiadasz...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    433 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Profesjonalny kontakt z przedsiębiorcami – połączenia przychodzące, obsługa livechat; Rozwiązywanie bieżących spraw; Udzielanie informacji w zakresie funduszy europejskich; Doradztwo oraz wsparcie przy składaniu dokumentów; Praca w zespole i realizacja...
  • Manager Zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    440 dni
    Oczekiwania: doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługowym, mile widziany zespół call center; silna koncentracja na realizację celów i wspieranie w tym innych; umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu i myśleniu; zaangażowanie, inicjatywa,...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    448 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Manager Projektu z doświadczeniem w transporcie publicznym

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    455 dni
    Zadania: Efektywne zarządzanie powierzonym portfelem klientów, Organizowanie i przydzielanie pracy, Motywowanie i wspieranie pracowników w rozwoju, Realizacja KPI, celów sprzedażowych oraz celów wewnętrznych Spółki, Ciągłe doskonalenie procesów biznesowych, Przygotowanie zestawień i...
  • Doradca ds. obsługi Klienta (infolinia obsługowa medyczna)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    466 dni
    Na co dzień będziesz: rozwiązywać problemy techniczne oraz merytoryczne klienta; obsługiwać infolinię połączeń przychodzących oraz wiadomości mailowych; budować dobre relacje z Klientem; rozwijać się dzięki szkoleniom; Jeżeli zatem: jesteś osobą odpowiedzialną, posiadasz...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    467 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Wsparcie osób, które zgłaszają problemy ze sprzętem; Przyjmowanie reklamacji dotyczącej produktów Brother; Informowanie o produktach i ich dostępności; Obsługa kanałów: infolinia, e-mail, czat;
  • Sales Development Agent

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    467 dni
    Your responsibilities Sales support within Human – Machine Interface (HMI) business area interests in EMEA region; Lead generation activities: researching a targeted company representatives throughout Linkedin network and creating sales opportunities; Qualifying leads to sales representative in...
  • Konsultant infolinii obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    477 dni
    Twój zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami; Realizacja pisemnych dyspozycji; Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki; Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; Obsługa umów leasingowych; Wydawanie zgód na czynności w Wydziale Komunikacji; Aktualizacja...
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

10

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa