Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1843

  • Credit Agricole Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • Doradca / Doradczyni Klienta

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  •  
  • Doradca / Doradczyni Klienta Indywidualnego

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Gniezno    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twoja rola pracujesz z klientem zamożnym, badasz jego potrzeby i aktywnie oferujesz produkty bankowości detalicznej; pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkania, aby zbudować długotrwałe relacje finansowe z klientem;...
  • Doradca Klienta / Sprzedawca

    WIELKI ATRAKTOR Sp. z o.o.   Warszawa, Bielany, Galeria Młociny    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zapraszamy do zespołu Green Point/Moodo/Top Secret w Galerii Młociny! Oferujemy pracę na pełny lub pół etatu. Twoje Codzienne Obowiązki Aktywna i uśmiechnięta obsługa klienta oraz indywidualne doradztwo. Realizacja założonych planów i celów sprzedażowych. Dbanie o estetykę, wizerunek...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Foodcom S.A. Sprawdzona firma
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    10 dni
    Obowiązki: nawiązywanie i rozwijanie współpracy z klientami B2B na wybranych rynkach; prowadzenie procesu sprzedaży i zakupu towarów w branży surowców spożywczych, paszowych, chemicznych lub FMCG; samodzielne negocjowanie warunków handlowych; nadzór nad pełnym przebiegiem transakcji oraz...
  • Sonepar Polska sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym obszarze; Budowanie trwałych relacji z odbiorcami oraz stałe utrzymywanie kontaktu z obecnymi partnerami; Udzielanie wsparcia technicznego przy doborze rozwiązań produktowych;
  • Specjalista ds. strategii i analizy danych

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twoje zadania: współudział w kreowaniu i koordynowanie wdrażania strategii w obszarze sprzedaży, współudział w sporządzaniu planów sprzedażowych i monitorowanie stopnia ich realizacji, analiza trendów rynkowych, monitorowanie skuteczności działań sprzedażowych i wdrażanie...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
  • Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka handlowa ds. rozwiązań flotowych

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat   5 000 - 12 000 zł brutto/mies.
    10 dni
    nawiązywanie kontaktu z firmami i prezentowanie rozwiązań z zakresu monitoringu pojazdów; organizowanie spotkań z klientami biznesowymi na terenie Dolnego Śląska; przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb flotowych oraz prowadzenie rozmów handlowych; utrzymywanie relacji z firmami...
  • Menadżer / Menadżerka ds. sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Nadzorowanie sieci sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów B2B w sektorze OZE. Doradztwo techniczne, wystawianie kosztorysów, zarządzanie projektami doradczymi i technicznymi. Uczestnictwo w odbiorach robót budowlanych, wdrażanie procesów budowlanych. Budowanie relacji z nowymi klientami.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Pracowników Tymczasowych z j. niemieckim

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Opis stanowiska Codzienny kontakt i bieżące wsparcie dla pracowników tymczasowych w Niemczech. Zarządzanie bazą pracowników: układanie grafików, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia i rozliczenia. Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie relacji biznesowych. rozwiązywanie...
  • Asystentka / Asystent Działu Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Wysogotowo    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Prowadzenie rozmów telefonicznych z potencjalnymi i obecnymi klientami, Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, Współpraca z działem sprzedaży w zakresie przekazywania leadów, Udział w kampaniach telemarketingowych, Planowanie działań telefonicznych i raportowanie ich efektów.
  • Kancelaria Finansowa Marek Staniewski
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Allianz to jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych firm ubezpieczeniowych na świecie. Do naszego zespołu poszukujemy osób przedsiębiorczych, komunikatywnych i gotowych na rozwój kariery w branży finansowo-ubezpieczeniowej. Jeśli lubisz pracę z ludźmi, chcesz działać w...
  • Młodszy Koordynator / Młodsza Koordynatorka Pracowników Tymczasowych z j. niemieckim

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres Obowiązków Codzienny kontakt z pracownikami tymczasowymi i budowanie pozytywnych relacji. Zarządzanie czasem pracy personelu oraz układanie grafików. Obsługa administracyjna pracowników w Niemczech (urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie). Prowadzenie bazy pracowników i dbanie o...
  • FeniksChemia
    specjalista mid / senior / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 13 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kluczowe Zadania Analiza Rynku: Aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych (praca w terenie). Relacje: Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Obsługa Klienta: Bieżąca obsługa potrzeb klientów i praca w programie CRM. Reprezentacja: Udział w eventach branżowych i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta i Sprzedaży

    Pomorskie Centrum Stomatologii Kryspin-Dent   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zadania Obsługa Pacjentów i rejestracja wizyt. Zarządzanie kalendarzem lekarzy. Prowadzenie dokumentacji medycznej i administracyjnej. Dbanie o obieg informacji w placówce. Wsparcie administracyjne zespołu.
  • Referent / Referentka w Wydziale Rachunków Detalicznych

    Bank Pocztowy S.A.   Bydgoszcz, Jagiellońska 17    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twój zakres obowiązków administrowanie i obsługa operacyjna produktów depozytowych; prowadzenie rejestrów wpływającej dokumentacji w systemach Banku; obsługa księgowa dyspozycji finansowych w systemie bankowym; wyjaśnianie braków, błędów z pracownikami Banku; redagowanie odpowiedzi do...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Branży Agro

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Sprzedaż bezpośrednia innowacyjnych produktów rolniczych (np. środki ochrony roślin, nawozy) do producentów. Aktywne wsparcie techniczne klientów i doradców w zakresie technologii upraw i zastosowania produktów firmy. Skuteczna realizacja wyznaczonych celów handlowych zgodnie z polityką...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Telefonicznej

    COLOP Polska Sp. z o.o.   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Twoje zadania: Telefoniczna sprzedaż produktów i usług dla stałych klientów; Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami biznesowymi; Współpraca z handlowcem terenowym; Realizacja zamówień klientów;
  • SKOK im. Z. Chmielewskiego
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zadania Aktywna sprzedaż produktów bankowych: kredytów, pożyczek, kart i innych rozwiązań finansowych. Doradztwo merytoryczne i prowadzenie rozmów sprzedażowych z Klientami. Obsługa operacyjna transakcji gotówkowych i bezgotówkowych. Wypełnianie dokumentacji związanej z oferowanymi...
  • SKOK im. Z. Chmielewskiego
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zadania Aktywna sprzedaż produktów bankowych: kredytów, pożyczek, kart i innych rozwiązań finansowych. Doradztwo merytoryczne i prowadzenie rozmów sprzedażowych z Klientami. Obsługa operacyjna transakcji gotówkowych i bezgotówkowych. Wypełnianie dokumentacji związanej z oferowanymi...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Ełk    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z procedurami firmy; Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie; Obsługa działu kas; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Dbałość o pozytywny wizerunek firmy;
  • Specjalistka / Specjalista ds. Zarządzania Projektami Nieruchomości

    specjalista mid / senior  umowa o dzieło / zlecenie / o pracę  pełny etat   8 000 - 20 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obsługa wielkiego, stałego napływu leadów – szybki kontakt, rozmowy kwalifikujące, analiza potrzeb klienta. Prezentacje mieszkań oraz natychmiastowa reakcja na nowe zgłoszenia sprzedaży. Zakup nieruchomości dla firmy – analiza ofert, ocena opłacalności, wstępne negocjacje cenowe....
  • Doradczyni / Doradca ds. Akwizycji Klientów Cyfrowych

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Opis stanowiska: Pozyskiwanie Klientów z segmentów MSP i Bankowości Korporacyjnej zgodnie z polityką Banku oraz aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Raportowanie działań sprzedażowych, w szczególności kontaktów z Prospektami oraz realizacji kampanii sprzedażowych i...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Opis stanowiska: Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w obszarze klientów branży Agro; Utrzymywanie i rozwijanie relacji z obecnymi klientami; Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych; Rozwój portfela klientów, m.in. poprzez pozyskiwanie nowych podmiotów z branży Agro;...
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
  • Praca.pl
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Główne Zadania: Opracowywanie koncepcji technicznych wspólnie z zespołem. Przygotowywanie założeń technicznych, analiz ekonomicznych, wycen, budżetów i ofert. Prowadzenie uzgodnień technicznych bezpośrednio z klientami. Poszukiwanie nowych dostawców oraz utrzymywanie relacji z kluczowymi...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Dostaw i Magazynu

    Klient portalu Praca.pl   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zapewnienie najwyższego standardu i profesjonalizmu w obsłudze Klienta. Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z wewnętrznymi procedurami kasowymi. Administracja dostawami: weryfikacja zgodności dostaw z zamówieniami i wprowadzanie danych do systemu. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    11 dni
    Kompleksowa obsługa pacjentów i wsparcie w planowaniu leczenia; Organizacja grafików lekarzy oraz koordynacja wizyt; Udzielanie informacji o usługach i oferowanie pakietów stomatologicznych; Edukacja pacjentów w zakresie profilaktyki i higieny jamy ustnej; Współpraca z zespołem medycznym i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Klienta – Projekt Medyczny

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Telefoniczne i mailowe wspieranie klientów zmagających się z cukrzycą; Przetwarzanie informacji dotyczących zdrowia i wyników badań pacjentów zgodnie ze standardami; Realizacja codziennych obowiązków w sposób rzetelny i terminowy;
  • Konsultant ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Świdnica    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
  • Konsultant ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Płock    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
  • Doradca / Doradcazyni Klienta ds. Ubezpieczenia

    Stanisław Mazurek   Poznań, ul. Towarowa 37    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 20 000 zł netto (+VAT)/mies.
    11 dni
    Twój zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych i biznesowych. Analiza potrzeb i oczekiwań klientów w zakresie ochrony ubezpieczeniowej. Doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych przez firmę. Budowanie długotrwałych relacji z klientami. Aktywne pozyskiwanie...
  • Analityk / Analityczka ds. Windykacji z j. angielskim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Kluczowe Obowiązki: Codzienny kontakt z klientami (telefon, e-mail, zgłoszenia) w celu rozwiązania zaległych spraw i windykacji płatności. Przetwarzanie płatności kartą kredytową. Monitorowanie portfela klientów w celu utrzymania aktualnego stanu kont. Przygotowywanie zestawień kont,...
  • Business Development Representative / Przedstawiciel ds. rozwoju biznesu

    Praca.pl   Łódź    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Twoja Rola: Pozyskiwanie: Aktywne wyszukiwanie klientów i inwestycji z użyciem narzędzi (np. LinkedIn, Apollo, Woodpecker). Komunikacja: Tworzenie i realizacja kampanii cold mailingowych oraz cold calli. Zarządzanie Leadaami: Budowanie, segmentacja i kwalifikacja leadów do przekazania...
  • SMT Solutions Sebastian Solecki
    specjalista mid / junior / senior  kontrakt B2B   5 000 - 20 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie klientów (małe, średnie, duże przedsiębiorstwa) Dobór produktów z zakresu ubezpieczeń grupowych i abonamentów medycznych do potrzeb i możliwości klientów z sektora klienta biznesowego - oparcie o portfolio Allianz Polska; Przygotowywanie i prezentacja...
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
  • Asystent Działu Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Prowadzenie rozmów telefonicznych z potencjalnymi i obecnymi klientami, Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, Współpraca z działem sprzedaży w zakresie przekazywania leadów, Udział w kampaniach telemarketingowych, Planowanie działań telefonicznych i raportowanie ich efektów.
  • Handlowiec

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Aktywne pozyskiwanie klientów B2B na wyznaczonym obszarze; Budowanie długofalowych relacji biznesowych z inwestorami oraz firmami z sektora remontowo-budowlanego i wykończeniowego; Prowadzenie negocjacji handlowych i współpraca z wiodącymi producentami w Polsce; Monitorowanie działań...
  • Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa - Doradca Edukacyjny / Doradczyni Edukacyjna

    EDUKO Marta Niemaczek   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska pozyskiwanie nowych klientów w sektorze edukacyjnym i instytucjonalnym; prezentowanie i sprzedaż nowoczesnych materiałów edukacyjnych z obszaru STEAM; budowanie długofalowych relacji biznesowych i doradztwo w zakresie doboru produktów; udział w branżowych wydarzeniach,...
  • Doradca techniczno - handlowy

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zadania: Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie współpracy z obecnymi kontrahentami. Współpraca z firmami instalacyjnymi, wykonawczymi i deweloperami. Przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji. Doradztwo techniczne w zakresie produktów firmy. Realizacja celów...
  • Regionalny Kierownik / Regionalna Kierowniczka Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca mobilna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży i marketingu dla rynku w Wielkiej Brytanii. Rozwój potencjału obecnych rynków oraz zdobywanie nowych klientów. Budowanie długotrwałych relacji z klientami. Nadzorowanie polityki cenowej, tworzenie ofert i dokumentacji. Udział w rozwoju produktu i...
  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Schwinn Polska Sp. z o.o.   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zadania: Obsługa i rozwijanie współpracy z aktualnymi klientami; Pozyskiwanie nowych kontrahentów na wyznaczonym obszarze; Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych; Realizacja założonych planów sprzedażowych;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży B2B

    Elektro Omega sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior / ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    pozyskiwanie nowych hurtowni i partnerów biznesowych w branży elektrycznej, budowlanej i sanitarnej; prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych oraz obsługa umów; koordynacja i realizacja zamówień centrali oraz hurtowni w systemach B2B; przygotowywanie analiz i wsparcie tworzenia strategii...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Ewidencji

    Warszawski Dom Technika NOT Sp. z.o.o.   Warszawa, ul. T. Czackiego 3/5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Opis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych; Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt; Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów; Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia pracowników;

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.