Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sępólnie Krajeńskim
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie
Ogłoszenie o naborze Nr 101239
Warunki pracy
- praca administarcyjno-biurowa w siedzibie komendy, od poniedziałku do piątku
w godzinach 7:30 – 15:30, w sytuacjach kryzysowych możliwa praca poza standardowymi godzinami pracy oraz w dni wolne od pracy i święta, - bezpośredni i telefoniczny kontakt z petentami,
- główne stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Wymuszona pozycja ciała, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
- praca wymagająca dobrej komunikatywności i organizacji pracy.
- praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych, z oświetleniem naturalnym i sztucznym,
- Komenda posiada również własne archiwum zakładowe, które usytuowane jest na I piętrze budynku B,
- bariery architektoniczne: budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo, poruszających się na wózku inwalidzkim (brak podjazdów, wind, drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio przystosowanych toalet), dostęp do stanowiska pracy prowadzi poprzez bieg schodowy.
Zakres zadań
- prowadzi kancelarię ogólną i sekretariat komendanta powiatowego
- prowadzi rejestr korespondencji wpływającej i wychodzącej
- redaguje pisma i przygotowuje korespondencję okolicznościową (listy, gratulacje, dyplomy),
- organizuje system i koordynację kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej
- prowadzi archiwum Komendy Powiatowej i sprawy związane z archiwizacją dokumentów
- ewidencjonuje pieczęcie i stemple
- współorganizuje uroczystości, okolicznościowe apele i zawody sportowo – pożarnicze
- zastępuje, w ograniczonym zakresie, osoby na stanowisku pracy ds. kadrowych i ds. finansów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- prawo jazdy kat. B
- znajomość przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej i prawa administracyjnego
- znajomość i umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
- komunikatywność, dyspozycyjność, systematyczność, wysoka kultura osobista, odporność na stres, kreatywność i samodzielność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
- znajomość pragmatyki służbowej