Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
Zadania na stanowisku: zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy działu, współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przygotowywanie deklaracji podatkowych. Weryfikacja dokumentów księgowych zgodnie z procedurami kontroli wewnętrznej, Analiza księgowań pod kątem podatkowym. Sprawozdania dla controllingu i audytu. Wsparcie Głównej...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
specjalista mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Bezpośredni kontakt i negocjacje z Klientami na wybranym obszarze; Pomoc w ustalaniu indywidualnych warunków spłaty i monitorowanie płatności; Samodzielna organizacja pracy; Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy i Wierzycieli; Aktualizowanie informacji o klientach; Terminowe raportowanie do...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
KGL S.A.Klaudyn
praca hybrydowa / stacjonarna
za 2 dni wygasa
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Zakres obowiązków: weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; bieżąca ewidencja, wprowadzanie i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami księgowymi i podatkowymi; rozliczanie delegacji / wydatków pracowniczych; analiza oraz uzgadnianie kont; udział w...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie raportów operacyjnych na potrzeby Spółki; korzystanie z baz danych (SQL) oraz pozostałych narzędzi umożliwiających sprawne i optymalne raportowanie w Spółce; analiza czynników mających wpływ na procesy sprzedażowe oraz windykacyjne zachodzące w...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będą w szczególności: wsparcie administracyjne w zakresie zarządzania portfelem projektów, tłumaczenie tekstów, dokumentacji i korespondencji na / z języka angielskiego; przygotowywanie dokumentacji, bieżąca komunikacja z klientami i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Dołącz do nas, jeśli dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem, jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu, wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
13 godz.
Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
Główne zadania: Rozliczanie i alokacja przelewów bankowych; Kontrola należności, wysyłanie przypomnień oraz monitów do klientów i weryfikacja płatności; Aktywny kontakt z przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należności;...
Osoba zatrudniona na stanowisku MANAGER ESG będzie odpowiedzialna za: Ścisłą współpracę z innymi działami firmy w szczególności z działem finansów i administracji oraz działami operacyjnymi, Opracowywanie regulacji wewnętrznych firmy w obszarze ESG przy uwzględnianiu wymogów...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Opis stanowiska: Księgowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; Uzgadnianie sald analitycznych i syntetycznych; Udział w przygotowaniu raportów i zestawień; Wspieranie zespołu poprzez usprawnianie procesów księgowych; Uczestniczenie w procesach zamknięcia miesiąca i roku.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców w tym m.in. terminowe naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń oraz pochodnych, prawidłowe naliczanie należnych składek na ubezpieczenia społeczne, obliczanie zasiłków w tym ustalanie podstaw zasiłkowych, biegła obsługa komputera, obsługa...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
13 godz.
Jakie zadania na Ciebie czekają: przygotowywanie umów, aneksów, rozwiązań dla pracowników; nadzór nad dokumentacją pracowników medycznych (bieżąca aktualizacja dokumentów) odpowiadanie na pytania pracowników; rozliczanie dodatków do pensji i świadczeń pozapłacowych; prowadzenie i...
Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu (około 20 pracowników), przestrzegania standardów marki (Novotel (326 pokoi) oraz Ibis (190...
Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail...
Twoja przyszła rola: będziesz współpracować z ekspertami w swojej dziedzinie w jednej z największych firm doradztwa podatkowego w Polsce, dołączysz do firmy uznawanej przez młodych za najlepsze miejsce pracy, rozbudujesz sieć profesjonalnych kontaktów, które będą Twoim kapitałem w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
praktykant/stażysta / asystent umowa zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Zakres obowiązków: Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej; Wsparcie w procesach onboardingu i offboardingu pracowników; Pomoc w obsłudze benefitów pracowniczych; Bieżący kontakt z pracownikami w zakresie obsługi kadrowej; Wsparcie w zakresie działań employer brandingu i...
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines: Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 800 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Prace związane z zaopatrzeniem i organizacją biura; Rozliczanie płatności kontrahentów; Weryfikacja kas dziennych; Przygotowywanie dokumentów do Biura Rachunkowego; Zlecone zadania od przełożonego i zarządu; Redagowanie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych Samodzielne prowadzenie...
Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych; monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych; sporządzania informacji na...
Twój zakres obowiązków Weryfikacja rejestrów VAT i sporządzanie JPK_V7M; Udział w sporządzaniu rozliczeń podatkowych CIT oraz podatku odroczonego; Księgowanie odsetek od pożyczek; Analiza zakupionych usług na potrzeby naliczenia wartości podatku u źródła (WHT) Monitorowanie i wsparcie...
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
Główne zadania: Nadzór nad pracą księgowych oraz nad osób wykonujących płatności w Sekcji Księgowości; Nadzorowanie prawidłowości ewidencji księgowej; Akceptacja dokumentów w systemie finansowo-księgowym; Bieżąca weryfikacja i analiza sald oraz zapisów na kontach księgowych;...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie
17 godz.
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
General duties: acting leading role in medium to complex centralization projects within GA and AR accounting areas, managing transition projects in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, coordinating, and providing deliverables within each project...
Opis stanowiska Analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych; Analiza i weryfikacja sald kont rozliczeniowych z tytułu podatków (PIT, CIT, VAT), ubezpieczeń i wynagrodzeń; Udział w przygotowaniu rozliczeń podatkowych Spółki – JPK_VAT, CIT, podatek u źródła, podatek od...
Zadania na stanowisku: zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy działu, współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania w szczególności: Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów, Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Zakres obowiązków: Wprowadzanie wyciągów bankowych krajowych do systemu finansowo-księgowego; Uzgadnianie i rozliczanie należności oraz zobowiązań; Wprowadzanie i księgowanie faktur kosztowych; Księgowanie rozliczeń międzyokresowych; Kontrola prawidłowości oraz księgowanie...
Twoje zadania: Weryfikacja zakresów w placówkach podwykonawczych + sporządzanie aneksów do umowy. Weryfikacja poprawności rozliczeń placówek partnerskich. Bieżąca współpraca z placówkami w kwestiach obsługowych. Współpraca z innym działami w firmie.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
praktykant/stażysta umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Pomoc w bieżących sprawach administracyjnych; Pomoc w sporządzaniu pism; Obsługa sekretariatu; Współpraca z działami wewnętrznymi firmy.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej i księgowanie wyciągów bankowych, Księgowanie faktur zakupu, Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, Wyliczenie i księgowanie rezerw, wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych, Współudział w...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Weryfikacja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych. Księgowanie sprzedaży i raportów kasowych. Bieżąca analiza kont księgowych i ich uzgadnianie. Współpraca i wsparcie placówek w zakresie raportowania sprzedaży...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Kontroli Dokumentacji w szczególności należeć będzie: Utrzymywanie rejestru dokumentacji otrzymanej i dystrybuowanej; Zrobienie niezbędnych kopii otrzymanej dokumentacji i ich dystrybucja do wszystkich wymaganych osób;...