kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych; Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert; Organizacja kontroli technicznych; Kontrola technicznego wyposażenia obiektu; Raportowanie do centrali w Niemczech; Prowadzenie dokumentacji eksploatacji...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
Forma zatrudnienia: umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: doświadczenie w technicznej obsłudze/zarządzaniu nieruchomości oraz znajomość instalacji budynkowych Tryb pracy: głownie praca zdalna oraz mobilna Trenuj swoją karierę i dołącz do #TeamWellFitness, który wspiera w...
Forma zatrudnienia: umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: doświadczenie w technicznej obsłudze/zarządzaniu nieruchomości oraz znajomość instalacji budynkowych Tryb pracy: głownie praca zdalna oraz mobilna; Trenuj swoją karierę i dołącz do #TeamWellFitness, który wspiera w...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę część etatu
5 dni
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizacyjne wsparcie funkcjonowania Katedry Fizyki Doświadczalnej, oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z kierownictwem katedry. Zakres obowiązków: administracyjne i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje w szczególności: Obsługę administracyjną zespołu/ - ów PKA; Organizowanie posiedzeń zespołu i ich bezpośrednia obsługa, Prowadzenie dokumentacji spraw merytorycznie związanych z zakresem działania zespołu; Przygotowywanie, zgodnie...
starszy specjalista (senior) umowa na zastępstwo pełny etat
5 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: udział w procesie zamknięcia miesiąca i raportowania na potrzeby Grupy (MSR), analiza i weryfikacja zapisów księgowych, przygotowywanie sprawozdań finansowych pod Uor, współpraca z audytem zewnętrznym i wewnętrznym,...
Przyuczenie do zawodu specjalisty ds. handlu (handel i eksport owoców i warzyw) Budowanie bazy kontrahentów; Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej, mailowej oraz korespondencji przychodzącej/ wychodzącej (również wyjścia w...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
5 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa kancelaryjna Spółki, w tym obsługa systemów eKancelaria i eNadawca, Prowadzenie rozliczeń kosztów przesyłek pocztowych i kurierskich, Wykonywanie analiz, raportów z obszaru administracji, Udział w opracowywaniu i aktualizacji instrukcji i procedur. Nasze...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Działania marketingowe; Wsparcie Zarządu w codziennych czynnościach; Opracowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu; Kontakt z klientami i firmami współpracującymi; Współpraca z pozostałymi działami w firmie;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie
5 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków wparcie działu sprzedaży; tworzenia promocji handlowych i zarządzanie rabatami; wprowadzanie i modyfikowanie cen oraz promocji; prowadzenie ewidencji kart produktu; dbanie o poprawność danych produktowych w systemie; kreowanie i modyfikowanie kart dostawców; kontrola...
Czym będziesz się zajmować? Przyjmowanie i obsługa gości; Obsługa rozmów telefonicznych; Rejestracja i dystrybucja korespondencji; Organizacja i obsługa spotkań, szkoleń i imprez okolicznościowych Sporządzanie zamówień biurowych w systemie SAP; Opis faktur w systemie SAP Zarządzanie...
Główny zakres obowiązków: terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki; terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w...
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Stanowisko pracy ds. oceny wniosków o płatność i kontroli ex post Główne obowiązki: Wykonywanie zadań określonych procedurami ARiMR właściwych dla pracownika merytorycznego dotyczących autoryzacji wniosków o płatność w ramach działań będących w kompetencji DOPiPT; Monitorowanie...
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących, zapewnienie właściwego wyglądu recepcji, nadzorowanie grafiku rezerwacji samochodów zastępczych.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługę personalną pracowników Szpitala Medicover, przygotowywanie prezentacji i innych dokumentów personalnych, koordynowanie planów szkoleniowych dla pracowników - organizacja szkoleń, aktualizację oraz umieszczanie informacji w wewnętrznym intranecie,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
5 dni
Twoim głównym obowiązkiem będzie obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, pobieranie płatności za usługi dodatkowe, promowanie i sprzedaż usług Medicover. Najlepszy kandydat to taki, który: ...
Twoim głównym obowiązkiem będzie obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, pobieranie płatności za usługi dodatkowe, promowanie i sprzedaż usług Medicover. Najlepszy kandydat to taki, który: ...
Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
Osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora ds. FM będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie kontraktu IFM w powierzonym rejonie (struktura rozproszona); Koordynacja usług związanych z prawidłowym utrzymaniem powierzchni magazynowo-biurowych Klienta (serwis handyman, serwis techniczny, recepcja);...
Zadania: Kompleksowe wsparcie działu administracyjnego; Przyjmowanie i przekazywanie korespondencji, organizacja spotkań oraz rezerwacja podróży służbowych; Sprawne zarządzanie dokumentacją oraz dbałość o porządek w biurze; Wymagania: Umiejętności organizacyjne oraz umiejętność...
Budowanie bazy kontrahentów; Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami; Przyjmowanie zamówień od handlowców; Tworzenie planów załadunkowych; Kompleksowa obsługa zamówień; Współpraca z działem zakupów; Monitorowanie zamówień na owoce i opakowania; Stała kontrola aktualnych...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Opis stanowiska Obsługa centralki telefonicznej (odbieranie i przełączanie telefonów) Przyjmowanie, ewidencja i dystrybucja korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Współpraca z firmami kurierskimi oraz pocztą; Obsługa skrzynki mailowej firmowej; Obsługa Gości odwiedzających firmę;...
Zadania: Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji Rozliczanie i kontrola czasu pracy Kontraktorów Zastępstwo w spotkaniach produkcyjnych i innych Zarządzanie projektami Współpraca z innymi działami LOTAMS Wymagania: Podstawowa znajomość rozliczania czasu pracy oraz prawa pracy...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżące administrowanie przydzielonych budynków, obiektów oraz gruntów, Bieżące dbanie o efektywne wykorzystanie powierzonych do administrowania nieruchomości oraz zgłaszanie wniosków dotyczących wolnych pomieszczeń użytkowych,...
Kluczowe obowiązki: Wspomaganie pracy działów technicznych. Obsługa kancelarii i sekretariatów, archiwizowanie dokumentów. Weryfikacja kompletności dokumentacji technicznej. Obsługa korespondencji wychodzącej. Pomoc w innych pracach działu administracyjnego.
Zadania: Nadzór i koordynacja umów zewnętrznych Raportowanie i rozliczanie podpisanych umów Codzienna komunikacja w j. ang. Koordynacja procesu onbordingu Przygotowywanie dokumentów i dokonywanie rozliczeń dla osób kończących współpracę lub zatrudnienie Kontrola jakości i terminowości...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych w tym przygotowywanie stosownych dokumentów, współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi, urzędami, kancelariami notarialnymi, sądami, klientami indywidualnymi; kwalifikowanie do...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A. na obszarze Gmin Szydłowiec, Pionki, Kowala, Jedlnia -Letnisko, Jastrząb, Wierzbica, Jedlińsk; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych nieruchomości; Udział w przeglądach okresowych...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości oraz Użytkowaniem Wieczystym; ewidencjonowanie, raportowanie oraz porządkowanie danych w systemie SAP RE; zarządzanie obiektami w SAP RE; rozpatrywanie i przygotowanie projektów...
asystent / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
5 dni
Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki; Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli; Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły; Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Pozyskiwanie lokalizacji pod budowę nowych marketów na wyznaczonym terenie; Badanie stanu formalno-prawnego gruntów; Pozyskiwanie decyzji administracyjnych związanych z procesem inwestycyjnym;
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Pozyskiwanie lokalizacji pod budowę nowych marketów na wyznaczonym terenie; Badanie stanu formalno-prawnego gruntów; Pozyskiwanie decyzji administracyjnych związanych z procesem inwestycyjnym;
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: Obsługa wewnętrznych systemów i aplikacji; Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych; Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salach konferencyjnych; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Weryfikacja i rozliczanie czasu pracy produkcji; Sporządzanie wniosków o zatrudnienie; Sporządzanie wniosków inwestycyjnych i zakupowych; Sporządzanie raportów dotyczących zamówień; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.
specjalista junior / mid / senior umowa o dzieło / kontrakt B2B 6 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania? Systematyczne pozyskiwanie nieruchomości w oparciu o umowy na wyłączność. Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami. Organizacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości. Realizacja celów sprzedażowych. Współpraca z zespołem i dbałość o...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni...