Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Account Manager

Wacc Services S.R.O.

Kujawsko-pomorskie

344 dni temu

Ciekawa praca w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie skierowana do ambitnych i komunikatywnych osób.


Jest to szansa dla młodych ludzi, żeby zaistnieć i rozwinąć się na rynku finansowym i giełdowym oraz zdobyć doświadczenie w zakresie ekonomii i sprzedaży.

 

Do naszego zespołu poszukujemy

Account Manager
Miejsce pracy: woj. kujawsko-pomorskie
Miejsce pracy: Czechy, Ostrava
 
Idealny kandydat na to stanowisko powinien być:
  • elokwentny i pewny siebie, odporny na stres
  • ambitny, zaangażowany, odpowiedzialny
  • komunikatywny, energiczny, chętny do podjęcia się nowych wyzwań
  • stawiony na dobre wyniki i wysokie zarobki
Twoje obowiązki:
  • kompleksowa opieka nad grupą klientów (codzienny kontakt mailowy i telefoniczny)
  • orientacja na temat sytuacji politycznej i ekonomicznej na świecie
  • reprezentacja firmy i budowanie długotrwałych relacji z klientami
Nasze wymagania:
  • wykształcenie min. średnie
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i chęć rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku Account Manager
  • umiejętność dostosowania się do potrzeb klienta oraz dobór właściwego rozwiązania
  • umiejętność pracy pod presją
  • pełna motywacja i zaangażowanie do pracy
  • duża samodzielność pracy
Mile widziane:
  • umiejętność negocjacji i improwizacji
  • doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży
  • zdolności koordynacyjno-organizacyjne
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • znajomość języka angielskiego
Gwarantujemy:
  • umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin w centrum Ostravy
  • podstawowe wynagrodzenie 2200zł netto oraz atrakcyjny system premiowy - Twoje osiągnięcia będą przekładały się na Twoje wynagrodzenie
  • minimalne wynagrodzenie przez pierwsze dwa miesiące pracy w wysokości 2700zł netto
  • możliwość rozwoju osobistego i awansu - stanowisko Doradcy Klienta może być początkiem Twojej kariery w stabilnej firmie inwestycyjnej o zasięgu ogólnoeuropejskim
  • pomoc w zakwaterowaniu - przez pierwszy miesiąc zapewniamy bogaty pakiet relokacji (bezpłatne zakwaterowanie w hostelu o wysokim standardzie)
  • szeroki pakiet benefitów - karta multisport, dofinansowanie do paliwa, parking w centrum miasta, nagrody finansowe i materialne, vouchery do znanych sklepów (Sephora, Douglas, Media Expert itp.), bonus za dress-code €60
  • komfortowe warunki pracy, strefy relaksu, świeże owoce i nieograniczona ilość kawy, luźny ubiór w piątki
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV z klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Poznaj stanowisko: Account Manager 
Account manager (ang. account - konto) - zawód ten narodził się w branży reklamowej, a następnie został wprowadzony do innych branż. Mówiąc dosłownie, account manager to specjalista ds. sprzedaży, czyli osoba, która sprawuje ”opiekę nad klientem”. Account manager to jedno z niższych stanowisk kierowniczych w usługach i handlu. Account manager ma pod sobą zespół account executive. Osoba na tym ...
Praca Account Manager