Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Ekspansji Franczyzy

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Bielany Wrocławskie, ul. Tyniecka 3    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów do sieci franczyzowej ODIDO. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z franczyzobiorcami. Badanie rynku regionalnego i podejmowanie działań. Zapewniających rozwój sieci franczyzowej ODIDO. Stała współpraca z...
  • HR Business Manager

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Twoje zadania: Prowadzenie procesu identyfikacji, tworzenia i wdrażania tematów i inicjatyw strategii HR dla wszystkich jednostek organizacyjnych; Zapewnienie proaktywnego i strukturalnego przetwarzania zagadnień ad hoc, a także strategicznych (np. zatrzymanie pracowników, planowanie sukcesji,...
  • Młodszy Asystent ds. SAP

    Lumel Alucast Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku pracy: pozyskiwanie wymagań biznesowych od konsultantów funkcjonalnych, analiza wymagań biznesowych, szacowanie czasu realizacji projektu, programowanie ABAP.
  • Analityk biznesowo-systemowy

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Przeprowadzanie analizy procesowej, biznesowej we właściwych obszarach - prowadzenie prac analitycznych we współpracy zespołem deweloperskim i z Product Ownerem. Weryfikacja potrzeb biznesowych pod kątem możliwości implementacji w systemie. Analiza potrzeb biznesowych i...
  • Kierownik ds. Sieci Strefa Płyt

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    3 dni
    Obowiązki: Budowa i rozwój kanału dystrybucji w oparciu o sieć Autoryzowanych Punktów Usługowo- Handlowych pod nazwą Strefa Płyt; Weryfikacja oraz ocena potencjału rynku i lokalizacji pod kątem standardów sieci Strefa Płyt; Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i ustalanie warunków...
  • Ekspert ds. zarządzania zamówieniami w produkcji

    ManpowerGroup   Niepołomice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert
    3 dni
    Zadania Planowanie zamówień pojazdów dla sieci produkcyjnej. Obejmuje to niezawodne terminy dostaw dla klientów i ekonomiczne wykorzystanie mocy produkcyjnych; Działania proaktywne i optymalizacja księgi zamówień pojazdów, aby zminimalizować koszty, osiągnąć konkurencyjne terminy...
  • Controlling Manager

    ManpowerGroup   Zielona Góra    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie procesem budżetowym i nadzór nad przygotowywaniem planów budżetowych w krótkiej i średniej perspektywie; Sprawowanie kompleksowego nadzoru finansowego nad wybranymi projektami; Przygotowywanie prezentacji dla celów zarządczych i analiz ad-hoc; Utworzenie...
  • Project Manager for Order Management Production

    ManpowerGroup   Niepołomice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    3 dni
    Zadania: Będziesz częścią wielofunkcyjnego zespołu, którego zadaniem jest opracowywanie przyszłych procesów, środowiska pracy, systemów informatycznych i sposobu pracy w traton w zakresie zarządzania zamówieniami i zarządzania łańcuchem dostaw; Odpowiedzialność za procesy, systemy i...
  • Finance Manager - Head of Business Partner Finance Controlling

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Are you ready to take on a leadership role and be part of establishing Business Partner Finance Controlling Team in Gdansk? As a Finance Manager & Head of Business Partner Finance Controlling, you will lead a team of 2-5 full-time employees responsible for supporting Business Partner Finance with...
  • Kierownik sklepu Inmedio

    Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.   Kędzierzyn-Koźle    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Prowadzenie i zarządzanie sklepem Relay (art. spożywcze, alkohol, prasa, akcesoria) Realizacja sprzedaży w sklepie; Dbanie o profesjonalną obsługę Klienta; Budowanie i zarządzanie Zespołem;
Zobacz więcej ofert pracy

Agent Placówki

PKO Bank Polski S.A.
kujawsko-pomorskie
praca stacjonarna
2456 dni temu

Twój biznes – nasze doświadczenie i tradycja.
Przejdź na swoje i otwórz placówkę agencyjną PKO Banku Polskiego.

  • Myślisz o własnym biznesie?
  • Chcesz zyskać niezależność, a jednocześnie bazować na sprawdzonym i dochodowym modelu biznesowym?
  • Preferujesz współpracę z zaufaną instytucją?
  • Zależy Ci na atrakcyjnej ofercie produktowej oraz logo
  • jednego z największych banków w Polsce?

 

 

DOŁĄCZ DO NAS!


ZOSTAŃ AGENTEM PKO BANKU POLSKIEGO I WSPÓŁPRACUJ
Z JEDNĄ Z NAJWIĘKSZYCH INSTYTUCJI FINANSOWYCH W POLSCE.

DLACZEGO WARTO ZOSTAĆ AGENTEM PKO BANKU POLSKIEGO?
Rozpoczynasz współpracę z Bankiem ze 100-letnią tradycją.
Zyskujesz bieżące wsparcie i opiekę pracowników terenowych oraz profesjonalny helpdesk.
Dołączasz do grona prawie 500 Agentów w całej Polsce.
Otrzymujesz wsparcie marketingowe oraz oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne agencji.
Możesz wypracować atrakcyjne zyski.
Masz zapewnione profesjonalne szkolenia z zakresu sprzedaży oraz produktów i usług bankowych oferowanych w agencji.
Sam decydujesz o prowadzeniu agencji i zatrudnianiu pracowników.
Rozwijasz swój własny biznes we współpracy z silną marką i zespołem doświadczonych ekspertów.

TA PROPOZYCJA JEST DLA CIEBIE JEŻELI SPEŁNIASZ PONIŻSZE KRYTERIA:

  • wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe)
  • niekaralność oraz pełna zdolność do czynności prawnych
  • brak zaległości w opłatach wobec ZUS, US i innych instytucji państwowych
  • gotowość do poniesienia inwestycyjnych nakładów finansowych na otwarcie i wyposażenie agencji
  • minimum 2-letnie doświadczenie w banku lub innej instytucji finansowej oraz obsłudze klienta
  • osobiste zaangażowanie i umiejętności w zakresie nadzorowania nad prowadzoną działalnością pod kątem m.in. zarządzania ludźmi, rekrutacji pracowników, czy odpowiedzialności formalnej za agencję
  • komunikatywność, orientacja na cele, przedsiębiorczość, otwartość
  • wysokie zdolności sprzedażowe, kreatywność w pozyskiwaniu nowych klientów
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
800 302 302 brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora +48 81 535 60 60 opłata zgodna z taryfą operatora
 

Poznaj

PKO Bank Polski S.A.

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.

Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.

Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.

PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Ekspansji Franczyzy

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Bielany Wrocławskie, ul. Tyniecka 3    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów do sieci franczyzowej ODIDO. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z franczyzobiorcami. Badanie rynku regionalnego i podejmowanie działań. Zapewniających rozwój sieci franczyzowej ODIDO. Stała współpraca z...
  • HR Business Manager

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Twoje zadania: Prowadzenie procesu identyfikacji, tworzenia i wdrażania tematów i inicjatyw strategii HR dla wszystkich jednostek organizacyjnych; Zapewnienie proaktywnego i strukturalnego przetwarzania zagadnień ad hoc, a także strategicznych (np. zatrzymanie pracowników, planowanie sukcesji,...
  • Młodszy Asystent ds. SAP

    Lumel Alucast Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku pracy: pozyskiwanie wymagań biznesowych od konsultantów funkcjonalnych, analiza wymagań biznesowych, szacowanie czasu realizacji projektu, programowanie ABAP.
  • Analityk biznesowo-systemowy

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Przeprowadzanie analizy procesowej, biznesowej we właściwych obszarach - prowadzenie prac analitycznych we współpracy zespołem deweloperskim i z Product Ownerem. Weryfikacja potrzeb biznesowych pod kątem możliwości implementacji w systemie. Analiza potrzeb biznesowych i...
  • Kierownik ds. Sieci Strefa Płyt

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    3 dni
    Obowiązki: Budowa i rozwój kanału dystrybucji w oparciu o sieć Autoryzowanych Punktów Usługowo- Handlowych pod nazwą Strefa Płyt; Weryfikacja oraz ocena potencjału rynku i lokalizacji pod kątem standardów sieci Strefa Płyt; Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i ustalanie warunków...
  • Ekspert ds. zarządzania zamówieniami w produkcji

    ManpowerGroup   Niepołomice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert
    3 dni
    Zadania Planowanie zamówień pojazdów dla sieci produkcyjnej. Obejmuje to niezawodne terminy dostaw dla klientów i ekonomiczne wykorzystanie mocy produkcyjnych; Działania proaktywne i optymalizacja księgi zamówień pojazdów, aby zminimalizować koszty, osiągnąć konkurencyjne terminy...
  • Controlling Manager

    ManpowerGroup   Zielona Góra    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie procesem budżetowym i nadzór nad przygotowywaniem planów budżetowych w krótkiej i średniej perspektywie; Sprawowanie kompleksowego nadzoru finansowego nad wybranymi projektami; Przygotowywanie prezentacji dla celów zarządczych i analiz ad-hoc; Utworzenie...
  • Project Manager for Order Management Production

    ManpowerGroup   Niepołomice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    3 dni
    Zadania: Będziesz częścią wielofunkcyjnego zespołu, którego zadaniem jest opracowywanie przyszłych procesów, środowiska pracy, systemów informatycznych i sposobu pracy w traton w zakresie zarządzania zamówieniami i zarządzania łańcuchem dostaw; Odpowiedzialność za procesy, systemy i...
  • Finance Manager - Head of Business Partner Finance Controlling

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Are you ready to take on a leadership role and be part of establishing Business Partner Finance Controlling Team in Gdansk? As a Finance Manager & Head of Business Partner Finance Controlling, you will lead a team of 2-5 full-time employees responsible for supporting Business Partner Finance with...
  • Kierownik sklepu Inmedio

    Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.   Kędzierzyn-Koźle    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Prowadzenie i zarządzanie sklepem Relay (art. spożywcze, alkohol, prasa, akcesoria) Realizacja sprzedaży w sklepie; Dbanie o profesjonalną obsługę Klienta; Budowanie i zarządzanie Zespołem;