Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Doradca ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2032 dni
    Zadaniem Doradcy Infolinii jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym, możliwości uzyskania rzetelnych i wyczerpujących informacji w zakresie zgłoszeń reklamacyjnych, zapytań o produkty, informacji marketingowych oraz zapytań o konkursy bez względu na wybrany kanał kontaktu. Do zadań...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - język czeski, słowacki

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2033 dni
    Ze względu na rozwój rynku poszukujemy kandydatów, którzy mówią jednym lub dwoma wybranymi językami: czeskim, słowackim na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi klienta Podczas pracy będziesz odpowiedzialny między innymi za świadczenie usług wsparcia telefonicznego i e-mailowego na...
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2069 dni
    KONSULTANTA/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA Obszar działania: Elbląg CHCESZ COŚ ZMIENIĆ OD NOWEGO ROKU ? Może pracę ? !!!
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2069 dni
    SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: lubisz rozmawiać przez telefon; lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność; chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta; jesteś zorientowany na realizację celów; chcesz mieć wybór rodzaju umowy: umowa o pracę, umowa zlecenie; chcesz sam...
  • Doradca ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2091 dni
    Zadaniem Doradcy Infolinii jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym, możliwości uzyskania rzetelnych i wyczerpujących informacji w zakresie zgłoszeń reklamacyjnych, zapytań o produkty, informacji marketingowych oraz zapytań o konkursy bez względu na wybrany kanał kontaktu. Do zadań...
  • Customer Service Specialist - Bulgarian, Hungarian or Romanian

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2097 dni
    Due to its development of the market, we are looking for people fluent in Bulgarian, Hungarian or Romanian for the position of: Customer Service Specialist During your work you will be responsible inter alia for supporting the customers, who bought the domain, what to transfer the domain, or wants...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - jęz. węgierski, rumuński lub słowacki

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2104 dni
    Ze względu na rozwój rynku poszukujemy kandydatów, którzy mówią jednym lub dwoma wybranymi językami: węgierskim, rumuńskim, słowackim na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi klienta Podczas pracy będziesz odpowiedzialny między innymi za świadczenie usług wsparcia telefonicznego i...
  • Doradca Telefoniczny

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2113 dni
    Jeśli jesteś otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję, a rozmowa z Klientem to dla Ciebie przyjemność, zapraszamy do współpracy! Obecnie szukamy osób na stanowisko Doradcy Klienta biznesowego w zakresie bankowości. Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa infolinii - połączenia...
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2119 dni
    KONSULTANTA/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA Obszar działania: Elbląg CHCESZ COŚ ZMIENIĆ OD NOWEGO ROKU ? Może pracę ? !!!
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - jęz. węgierski, rumuński lub słowacki

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2123 dni
    Ze względu na rozwój rynku poszukujemy kandydatów, którzy mówią jednym lub dwoma wybranymi językami: węgierskim, rumuńskim, słowackim na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi klienta Podczas pracy będziesz odpowiedzialny między innymi za świadczenie usług wsparcia telefonicznego i...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - jęz.węgierski, bułgarski lub rumuński

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2123 dni
    Ze względu na rozwój rynku poszukujemy osób płynnie posługujących się językiem bułgarskim, węgierskim lub rumuńskim na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi klienta Podczas pracy będziesz odpowiedzialny między innymi za wsparcie klientów, którzy kupili domenę, co przenieść domenę...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2125 dni
    Jesteś osobą otwartą, komunikatywną, samodzielną i zorganizowaną? Zagadnienia z zakresu administracji nie są Ci obce? Presja czasu nie wybija Cię z rytmu pracy? Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi TAK – to zapraszamy do Naszego zespołu:) Szukamy osoby na stanowisko: Młodszy Specjalista...
  • Customer Service Specialist - Bulgarian, Hungarian or Romanian

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2130 dni
    Due to its development of the market, we are looking for people fluent in Bulgarian, Hungarian or Romanian for the position of: Customer Service Specialist During your work you will be responsible inter alia for supporting the customers, who bought the domain, what to transfer the domain, or wants...
  • Doradca ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2134 dni
    Zadaniem Doradcy Infolinii jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym, możliwości uzyskania rzetelnych i wyczerpujących informacji w zakresie zgłoszeń reklamacyjnych, zapytań o produkty, informacji marketingowych oraz zapytań o konkursy bez względu na wybrany kanał kontaktu. Do zadań...
  • Customer Service Specialist

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2151 dni
    During your work you will be responsible inter alia for providing telephone and email support services at the highest possible level.

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa