Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Doradca Telefoniczny

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2159 dni
    U Nas: Znajdziesz zatrudnienie dostosowane do Twoich potrzeb, elastyczne godziny pracy (to Ty ustalasz grafik) Po za podstawą – atrakcyjne premie na Twoje przyjemności Dodatkowe 300 zł za polecenie znajomego do pracy; Profesjonalne Szkolenie wdrożeniowe – wszystkiego Cię nauczymy...
  • Trener

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2159 dni
    Jako trener będziesz realizował zadania polegające na: Prowadzeniu szkoleń z zakresu wiedzy o produktach, technik sprzedaży i standardów obsługi klienta; Rozwijaniu kompetencji miękkich Doradców ds. sprzedaży; Projektowaniu nowych rozwiązań szkoleniowych podnoszących efektywność...
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2166 dni
    KONSULTANTA/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA Obszar działania: Elbląg CHCESZ COŚ ZMIENIĆ OD NOWEGO ROKU ? Może pracę ? !!!
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2181 dni
    Kierownik Projektu to osoba, która odpowiada za pracę zespołów Obsługi Klienta oraz Sprzedaży. Dba o wysoki poziom kontaktu i usług świadczonych Klientom, a także pracuje nad tym, aby jakość oferowanych usług była cały czas poprawiana. W zakresie odpowiedzialności Kierownika jest...
  • Doradca Telefoniczny

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2183 dni
    U Nas: Znajdziesz zatrudnienie dostosowane do Twoich potrzeb, elastyczne godziny pracy (to Ty ustalasz grafik) Po za podstawą – atrakcyjne premie na Twoje przyjemności Dodatkowe 300 zł za polecenie znajomego do pracy; Profesjonalne Szkolenie wdrożeniowe – wszystkiego Cię nauczymy...
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2188 dni
    Konsultant ds. obsługi klienta (telefoniczne umawianie spotkań z klientem indywidualnym i biznesowym) Miejsce pracy: Elbląg, ul. Polna 18 Oferujemy: · Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzinowym lub umowę zlecenie · Stawka godzinowa 15 – 17 zł + wysokie premie, · harmonogram jest...
  • Doradca Infolinii

    Contact Center Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2201 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa klienta przez telefon (tylko rozmowy przychodzące!)
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2202 dni
    Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i ustaleniu terminu spotkania. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, są samodzielne i odpowiedzialne.
  • Doradca Telefoniczny

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2229 dni
    U Nas: Znajdziesz zatrudnienie dostosowane do Twoich potrzeb, elastyczne godziny pracy (to Ty ustalasz grafik) Po za podstawą – atrakcyjne premie na Twoje przyjemności Dodatkowe 300 zł za polecenie znajomego do pracy; Profesjonalne Szkolenie wdrożeniowe – wszystkiego Cię nauczymy...
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2229 dni
    Oferujemy: Stawka godzinowa 15 – 17 zł + wysokie premie, zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram jest ustalany indywidualnie, wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty, pracę w zgranym i przyjaznym...
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2229 dni
    Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i ustaleniu terminu spotkania. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, są samodzielne i odpowiedzialne.
  • Doradca ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2245 dni
    Zadaniem Doradcy Infolinii jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym, możliwości uzyskania rzetelnych i wyczerpujących informacji w zakresie zgłoszeń reklamacyjnych, zapytań o produkty, informacji marketingowych oraz zapytań o konkursy bez względu na wybrany kanał kontaktu. Do zadań...
  • Lider zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2277 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2277 dni
    Jesteśmy zaufanym pracodawcą, a także firmą szanowaną przez partnerów polskich jak i zagranicznych. Pracujemy w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie. Mamy świadomość, że dobra opinia naszej firmy jest wynikiem pracy każdego pracownika i jego współpracy z Klientem. Poszukujemy...
  • Doradca Telefoniczny

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2278 dni
    U Nas: Znajdziesz zatrudnienie dostosowane do Twoich potrzeb, elastyczne godziny pracy (to Ty ustalasz grafik) Po za podstawą – atrakcyjne premie na Twoje przyjemności Dodatkowe 300 zł za polecenie znajomego do pracy; Profesjonalne Szkolenie wdrożeniowe – wszystkiego Cię nauczymy...

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa