Konsultant ds. obsługi klienta

Contact Center Sp. z o.o.

Elbląg

63 dni temu

 

Szukasz pracy stałej lub dodatkowej ? Zależy Ci na elastycznym grafiku?

 

Zapraszamy do Nas !

 

Będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje kompetencje komunikacyjne, sprzedażowe i

przede wszystkim pracować w zgranym zespole. Jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia zawodowego – nie martw się wszystkiego Cię nauczymy!

 

Do naszego zespołu Contact Center Elbląg poszukujemy osób na stanowisko:

 

Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Elbląg
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
  • lubisz rozmawiać przez telefon
  • lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność
  • chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta
  • jesteś zorientowany na realizację celów
  • chcesz mieć wybór rodzaju umowy: umowa o pracę, umowa zlecenie
  • chcesz sam ustalać godziny i czas pracy
  • motywuje Cię dobra podstawa godzinowa oraz realna do uzyskania wysoka premia
Poszukujemy osoby, do której zadań należeć będzie:
  • umawianie spotkań dla doradców z najbardziej rozpoznawalnej firmy.
  • wykorzystanie swojej kreatywności, energii i proaktywnej postawy w realizacji celów
  • umiejętność słuchania


Wyznajemy zasadę:

Każdy inny - Wszyscy wyjątkowi - RAZEM NAJLEPSI !!!

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Kuliart Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.