expondo to wiodąca platforma dla ekspertów, która oferuje najlepsze profesjonalne doradztwo oraz niedrogi, profesjonalny sprzęt w połączeniu z doskonałą obsługą klienta. Z siedzibą w Polsce i Niemczech, expondo jest jedną z najszybciej rozwijających się firm e-commerce B2B w Europie.
Jakie zadania przygotowaliśmy dla Ciebie? Opracowywanie strategii linkbuildingowych; Analizowanie naszych profili linkowych jak i profili konkurentów; Tworzenie list outreachowych i kontakt z wydawcami; Projektowanie treści pod linkbuilding; Zakup linków;
Jakie zadania przygotowaliśmy dla Ciebie? Przygotowywanie analiz, raportów oraz prognoz na podstawie danych gromadzonych w systemach wewnętrznych oraz w oparciu o źródła zewnętrzne; Opracowywanie raportów z wyników i procesów sprzedażowych w oparciu o zagraniczne strony www; Gromadzenie...
Jakie zadania przygotowaliśmy dla Ciebie? Tworzenie i realizacja planów kontroli jakościowych; Tworzenie planów audytu produktów; Zbieranie i analizowanie informacji na podstawie reklamacji oraz spraw serwisowych; Sporządzanie bazy dokumentacji jakościowej; Koordynacja działań...
Jakie zadania przygotowaliśmy dla Ciebie? Przygotowanie, prowadzenie i raportowanie kampanii ppc (Google Ads, FacebookAds etc.), głownie na rynku UK i IE; Analiza danych z kampanii oraz innych źródeł i wdrażanie optymalizacji na tej podstawie; Testowanie nowych rozwiązań w kampaniach i...
Jakie zadania przygotowaliśmy dla Ciebie? Nadzór i czynne wsparcie procesów serwisowych w podległych obszarach; Prowadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie raportów (głównie program Excel) Koordynowanie pracy w serwisie; Monitorowanie technicznych standardów pracy;
będzie globalnie zarządzał wszystkimi markami z segmentu B2B w portfolio grupy expondo, w celu budowy przewagi konkurencyjnej poprzez realizację wizji EXPERTS WORLD – nowatorskiej strategii „eksperci sprzedają ekspertom” w środowisku e-commerce. Zakres obowiązków: Zarządzanie...
Obowiązki: Gromadzenie i dostarczanie danych technicznych i informacji produktowych o artykułach Opracowywanie zawartości kart produktowych; Bieżące zarządzanie bazą danych produktowych; Analizowanie rynku i gromadzenie danych z otoczenia rynkowego; Pozycjonowanie produktów w odniesieniu do...
Obowiązki: Inicjowanie oraz wdrażanie projektów w systemie projektowym; Zapewnianie realizacji projektów zgodnie z harmonogramem; Nadzór i bieżące zarządzanie pracami związanymi z realizacją zaakceptowanych projektów w tym m.in.: Zarządzanie zespołem projektowym, w tym przydzielanie...
Obowiązki: Przygotowywanie raportów, analiz oraz prognoz na podstawie danych gromadzonych w systemach wewnętrznych oraz w oparciu o źródła zewnętrzne; Opracowywanie raportów z wyników i procesów sprzedażowych w oparciu o zagraniczne strony www; Gromadzenie danych oraz tworzenie...