specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Zakres obowiązków: Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską. Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych. Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi. Zapewnienie ciągłości...
koordynowanie transportów krajowych i międzynarodowych oraz bieżących procesów logistycznych; planowanie tras i kontrola kosztów, w tym prowadzenie rozmów z przewoźnikami i spedycjami; przygotowywanie dokumentów handlowych i transportowych; obsługa klientów oraz współpraca z działem...
Opis stanowiska: Bieżące śledzenie rynku budowlanego i wyszukiwanie nowych projektów inwestycyjnych. Praca z narzędziami do analizy danych branżowych, w tym Kompas Inwestycji. Wsparcie działu handlowego w przygotowywaniu ofert, prezentacji i materiałów sprzedażowych. Utrzymywanie kontaktu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis Zadań Opracowywanie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług. Wsparcie działu sprzedaży: współpraca z obecnymi klientami i działania na rzecz pozyskania nowych. Tworzenie dokumentów finansowych związanych z realizacją usług. Aktualizacja treści na stronie...
CONTAINEX to jedna z firm WALTER GROUP, a jednocześnie europejski lider na rynku sprzedaży kontenerów i mobilnych rozwiązań przestrzennych. Klientom z przemysłu, handlu jak również administracji publicznej oferujemy "Przestrzeń od zaraz" – to znaczy rozwiązania przestrzenne przy użyciu kontenerów. Produkcja odbywa się w kilku europejskich zakładach. Założona w 1981 roku, austriacka rodzinna firma łączy tradycyjne wartości z nowoczesnym zarządzaniem i duchem ekspansji.
Miejsce pracy: Wiener Neudorf
Jeśli mogą się Państwo wykazać:
wykształceniem ekonomiczny, oraz wiedzą techniczną w podstawowym zakresie
wysokim zaangażowaniem w wykonywaną pracę i talentem w dziedzinie sprzedaży
gotowością do ponoszenia odpowiedzialności w sprawnie działającej grupie
dobrą znajomością języka niemieckiego
Zakres obowiązków:
tworzenie ofert handlowych i przetargów oraz zarządzanie nimi
kalkulacje kosztowe oraz negocjacje warunków współpracy z klientami
przyjmowanie oraz obsługa zamówień
wewnętrzna i zewnętrzna koordynacja dużych instalacji oraz projektów budowlanych
kompleksowa obsługa oraz utrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi klientami i Key Accounts
Oferujemy Państwu:
program wdrożeniowy oraz szeroko pojęte techniczne szkolenie w zakresie produktów
szansa na stanowiska kierownicze, które wyłaniane są spośród naszych szeregów
finansowe bezpieczeństwo i możliwość pracy w międzynarodowym koncernie
wynagrodzenie uwzględniające wyniki pracy
Perspektywy kariery:
Zgodnie z filozofią naszej firmy kadrę kierowniczą wyłaniamy jedynie spośród własnych pracowników.
Minimalne wynagrodzenie przewidziane dla tego stanowiska – w zależności od kwalifikacji i doświadczenia – wynosi € 33.500 brutto rocznie. Na wynagrodzenie roczne składa się 14 wypłat miesięcznych oraz gwarantowana premia. Po zakończeniu programu szkoleniowego oferujemy dodatkowo prowizję, uzależnioną od osiąganych wyników finansowych.
Miejsce pracy Wiedeń / Wiener Neudorf. Chętnie pomożemy w znalezieniu mieszkania na początek.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Zakres obowiązków: Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską. Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych. Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi. Zapewnienie ciągłości...
koordynowanie transportów krajowych i międzynarodowych oraz bieżących procesów logistycznych; planowanie tras i kontrola kosztów, w tym prowadzenie rozmów z przewoźnikami i spedycjami; przygotowywanie dokumentów handlowych i transportowych; obsługa klientów oraz współpraca z działem...
Opis stanowiska: Bieżące śledzenie rynku budowlanego i wyszukiwanie nowych projektów inwestycyjnych. Praca z narzędziami do analizy danych branżowych, w tym Kompas Inwestycji. Wsparcie działu handlowego w przygotowywaniu ofert, prezentacji i materiałów sprzedażowych. Utrzymywanie kontaktu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis Zadań Opracowywanie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług. Wsparcie działu sprzedaży: współpraca z obecnymi klientami i działania na rzecz pozyskania nowych. Tworzenie dokumentów finansowych związanych z realizacją usług. Aktualizacja treści na stronie...