Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta, firmy z branży agrotechnicznej, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na terenie jednego z województw: świętokrzyskiego, podkarpackiego, lubuskiego, małopolskiego, śląskiego, opolskiego lub łódzkiego na stanowisku:
- realizacja założonego budżetu sprzedaży,
- nawiązywanie nowych kontaktów handlowych oraz utrzymywanie relacji biznesowych ze stałymi klientami,
- monitoring i analiza rynku pod kątem pozyskania nowych odbiorców produktów firmy,
- doradztwo techniczne; dobór odpowiedniej oferty produktowej wraz ze specyfikacją techniczną pod katem indywidualnych potrzeb klientów,
- przygotowywanie ofert sprzedażowych; konsultacje ofert z działem technicznym w firmie macierzystej w Niemczech,
- bieżące raportowanie.
- wykształcenie wyższe lub średnie techniczne (zootechnika, rolnictwo i biologia),
- doświadczenie w sprzedaży, tworzeniu ofert, negocjacjach sprzedażowych,
- motywacja do samodzielnej, konsekwentnej współpracy z klientami,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- kreatywność i zaangażowanie w pracę związaną z rozwijaniem sprzedaży lub poszukiwaniem nowych klientów firmy,
- konsekwencja w dążeniu do osiągnięcia założonych celów,
- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych,
- znajomość pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz umiejętności,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i rynkach międzynarodowych,
- pakiet szkoleń zawodowych,
- pakiet narzędzi - telefon, notebook i samochód służbowy.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.