Dyrektor ds. Zarządzania Usługami (budownictwo i pokrewne)

Sales HR - Recruitment Agency

Podkarpackie

3 dni temu

Dla jednego z naszych klientów, lidera w branży około-budowlanej, szukamy zmotywowanej osoby na ww stanowisko:

Dyrektor ds. Zarządzania Usługami (budownictwo i pokrewne)
Miejsce pracy: woj. podkarpackie

 

Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie portfelem usług i koordynowanie polityki cenowej
  • Zarządzanie podległymi pracownikami
  • Opracowanie rocznych planów finansowych
  • Wprowadzanie niezbędnych zmian i innowacji: również w zakresie automatyzacji
  • Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby zarządu firmy
  • Współuczestniczenie w opracowywaniu strategicznych założeń organizacji
  • Współpraca z zewnętrznymi podmiotami niezbędnymi do realizacji zadań
Oczekiwania:
  • Wykształcenie wyższe techniczne: drogownictwo, budownictwo, leśnictwo lub pokrewne
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min 5 lat w branży usługowej: planowaniu, prowadzeniu i rozliczaniu robót / produkcji
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem – min 30 osób
  • Umiejętność analizowania i weryfikacji dokumentacji: technicznej, przetargowej i ofertowej
  • Znajomość programów klasy: MS Project, ERP, CRM czy WMS
  • Znajomość języka angielskiego poziom B2
  • Samodzielność, komunikatywność, bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oparte o kontrakt B2B
  • Dodatkowe premie
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy klasy średniej
  • Samodzielne stanowisko kierownicze wysoko postawione w strukturze firmy
  • Dużą samodzielność
  • Prywatna opieka medyczna

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk:

 Aplikuj 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Poznaj

Sales HR - Recruitment Agency

Chief Knowledge Officer, tłumaczony także jako Dyrektor do spraw zarządzania wiedzą, jak sugeruje sama nazwa stanowiska jest osobą odpowiedzialną za opracowywanie systemów wewnętrznej komunikacji w firmie lub przedsiębiorstwie. W tym celu dyrektor może wdrażać systemy informatyczne, służbową pocztę elektroniczną, biuletyny skierowane do pracowników i zawierające informacje o funkcjonowaniu firmy, organizować służbowe ...
Praca Dyrektor ds. Zarządzania Wiedzą (Chief Knowledge Officer)