Ekspert ds. zarządzania flotą transportu wewnętrznego
Miejsce pracy: Głogów Małopolski
Opis roli:
Koordynator ds. optymalizacji obszaru zarządzania flotą transportu wewnętrznego będzie wspierać kadrę zarządzającą magazynów logistycznych oraz terminali cross-dockingowych DB Schenker w zakresie optymalizacji zarządzania flotą wózków widłowych. Na obszarze całej Polski (31 magazynów) będzie dbał/a o optymalne wykorzystanie floty, jej zakup oraz utrzymanie (serwis).
Twój zakres obowiązków:
- Praca na styku biznesu (logistyka magazynowa, transport lądowy) i procurementu (zakupów).
- Doradztwo i zakup sprzętu, uczestnictwo w negocjacjach zakupowych.
- Analiza danych dotyczących eksploatacji sprzętu, kosztów i terminów przeglądów serwisowych.
- Analiza danych dotyczących czasu pracy wózków i rekomendowanie rozwiązań w zakresie ich optymalnego wykorzystania.
- Inicjowanie oszczędności kosztowych dotyczących wykorzystania floty wózków widłowych.
- Współpracę z szefami jednostek magazynowych oraz innymi działami w firmie.
- Optymalizację wykorzystania floty wózków widłowych w Polsce i Klastrze North&East Europe.
- Bieżącą współpracę z dostawcami sprzętu MHE w zakresie wyboru nowego sprzętu, zwrotu używanego sprzętu, napraw, uszkodzeń, nowych rozwiązań etc.
Profil kandydata:
- Doświadczenie w zakresie utrzymania floty transportu wewnętrznego (wózków widłowych) – warunek konieczny; mile widziane doświadczenie: w firmie o rozproszonej strukturze, posiadającej dużą flotę wózków.
- Dobre przygotowanie merytoryczne – warunek konieczny: znajomość technologii w zakresie wózków widłowych (np. producentów oraz rodzajów wózków i ich zastosowań, dostępnych na rynku rozwiązań i ich kosztów; zorientowanie w kwestiach związanych z serwisowaniem oraz rozliczaniem motogodzin).
- Umiejętności analityczne (np. wyciąganie wniosków z dużej ilości danych; dopasowanie rozwiązań do konkretnych procesów).
- Orientacja na innowacyjne rozwiązania i optymalizację procesów.
- Umiejętność nawiązywania relacji z osobami na różnych poziomach organizacji.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych (po okresie pandemii – obecnie pracujemy zdalnie).
Oferujemy:
- Pracę na samodzielnym, eksperckim stanowisku związanym z wdrażaniem najlepszych praktyk i optymalizacji w zakresie wykorzystania sprzętu MHE.
- Przestrzeń do realizowania własnych pomysłów i wdrażania innowacji.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio przez Schenker.
- Pracę w stabilnej, nieustannie rozwijającej się firmie, która jest globalnym liderem w branży.
Kultura i rozwój:
- Przyjazna atmosfera w pracy.
- Możliwość rozwoju i podniesienia kwalifikacji.
- Dla obcokrajowców wsparcie prawne przy uzyskaniu tymczasowego karty pobytu i innych dokumentów.
- Możliwość udziału w corocznych wydarzeniach - Turniej Sportowy.
- Możliwość organizacji/ wzięcia udziału w akcjach charytatywnych: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania.
- Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń.
- Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, studia podyplomowe (po przepracowanym roku).
- Możliwość wzięcia udziału w programie mentoringowym.
Benefity:
- Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą.
- Możliwość korzystania z ZFŚS- możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki.
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty multisport.
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
- Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.