Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik ds. Administracji

Del Piero Sp. z o.o.

Konstantynów Łodzki

4 dni temu

 Naszym Klientem jest prężnie rozwijająca się międzynarodowa firma produkcyjno - handlowa będąca liderem w swojej branży. Spółka posiada ugruntowaną pozycję rynkową i 3 oddziały na terenie Polski. Wspierając naszego Klienta w jego dalszym rozwoju poszukujemy kompetentnych Kandydatów zainteresowanych objęciem stanowiska:

Kierownik ds. Administracji
Miejsce pracy: Konstantynów Łodzki

KLUCZOWE OBOWIĄZKI:

  • Odpowiedzialność za działalność operacyjną oddziału i koordynowanie pracy zespołu, w tym:
    • zarządzanie podwładnymi,
    • tworzenie planów szkoleń dla podwładnych
    • prowadzenie rozmów z podwładnymi
    • optymalizacja procesów pracy
    • planowanie i zatwierdzanie urlopów
    • podział zadań
    • wzajemny przepływ informacji z Działem Obsługi Klienta oraz Działem Sprzedaży i Działem Produkcji
    • bieżąca współpraca z dostawcami produktów oraz usług organizacja współpracy z poszczególnymi pracownikami i zapewnienie niezbędnych nowych usług dla firmy
    • kontaktowanie się z urzędami, władzami i przedstawicielami pracowników w porozumieniu z przełożonym
    • wdrażanie wymagań i zmian ustawowych
    • współpraca z Kierownikiem Produkcji w zakresie organizacji gospodarki budynku
    • odpowiedzialność za wprowadzone standardy SMPL
    • przeprowadzenie szkolenia dla nowych pracowników i dostawców (w zakresie bezpieczeństwa pracy, zarządzania jakością, ochroną środowiska, BHP, procesów)
    • przeprowadzenie szkolenia dla nowych dostawców (w zakresie bezpieczeństwa pracy, zarządzania jakością, ochroną środowiska, energią, BHP)
  • zapewnienie właściwego przebiegu procesu zamówień łącznie z przyjęciem towaru
  • weryfikacja zawartych umów pod kątem merytorycznym, kalkulacji oraz poprawności prawnej
  • nadzór nad poprawnością rozliczeń - fakturowania klientów
  • przygotowywanie oraz weryfikacja okresowych raportów dla zarządu i centrali
  • kontrola nad współpracą z zewnętrznym biurem rachunkowym
  • kontakty z pralniami zewnętrznymi celem utrzymania ciągłości obsługi klientów
  • kontakty z bankiem obsługującym SM w Polsce, w tym: kontrola rachunków bankowych oraz ich sald, zgłaszanie nowych użytkowników, wycofywanie uprawnień
  • dbałość o bieżący spływ należności od klientów
  • zastępstwo za poszczególnych pracowników Sekretariatu i Obsługi Klienta
  • nadzór na pracą Działu Sekretariatu, Obsługi Klienta, Magazynu, Spedycji oraz rozliczanie z wykonywanych zadań
  • wizyty u klientów na żądanie klienta, kierownictwa zakładu czy też działu księgowości

POSZUKIWANY PROFIL KANDYDATA: 

  • W zakresie wykształcenia: wyższe ekonomiczne
  • W zakresie doświadczenia: kilkuletnie doświadczenie zawodowe w pracy na analogicznym stanowisku. Doświadczenie w systemie SAP i w zarządzaniu projektami
  • W zakresie wiedzy: znajomość prawa pracy i znajomość podstaw rachunkowości
  • W zakresie IT:Bardzo dobra znajomość programów z pakietu Office (poziom zaawansowany EXCEL włącznie (w tym tabele przestawne), PowerPoint, Word, Outlook
  • W zakresie znajomości języków obcych:znajomość j. niemieckiego lub angielskiego w stopniu co najmniej dobrym
  • W zakresie cech osobowości: umiejętność planowania i ustalania priorytetów, sumienność, pracowitość, wytrwałość, zorganizowanie, przedsiębiorczość, optymizm, zaangażowanie, otwartość, komunikatywność, systematyczność, dokładność, rzetelność, analityczne podejście do gromadzenia informacji oraz podejmowania decyzji w oparciu o te dane, dynamizm, zdecydowanie w działaniu i inicjatywa, umiejętność współdziałania i pracy pod presją czasu oraz nastawienie na rozwój. Poszukiwana osoba powinna się odznaczać umiejętnością kierowania ludźmi,
    z różnych poziomów organizacji i nastawieniem na cel.
  • Dodatkowe kwalifikacje: Prawo jazdy kat. B.

OFERTA. Niniejsza oferta kierowana jest do osób, które oczekują samodzielnej i odpowiedzialnej pracy w ramach struktur prężnej i nowoczesnej firmy. W zamian za wysokie kwalifikacje, profesjonalizm i zaangażowanie, Nasz Klient oferuje pracę:

  • w rozwojowym i stabilnym środowisku
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • umowę o pracę
  • wsparcie merytoryczne i organizacyjne
  • narzędzia niezbędne do pracy

Jeśli spełniasz powyższe wymagania i pragniesz zmienić coś w swoim życiu zawodowym - aplikuj! Poznać ciekawą ofertę zawsze warto!!!
Zapewniamy 100 % dyskrecję !!!


Od kandydatów wymagamy podania danych osobowych obejmujących: imię i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, w tym nr tel. lub adres e-mail oraz wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia w zakresie, który pozwoli na ocenę kwalifikacji niezbędnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.


Jeśli chcesz dobrowolnie podać dane dodatkowe, których nie wymagamy koniecznie w aplikacji umieść klauzulę:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym CV na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez Del Piero Sp. z o. o. zgodnie z przepisami prawa z zakresu ochrony danych osobowych”.


Jeśli chcesz, dodatkowo możesz wyrazić zgodę na udział w kolejnych organizowanych przez nas procesach rekrutacji umieszczając w aplikacji klauzulę:„Wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanego dokumentu CV i wykorzystanie go w kolejnych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Del Piero Sp. z o.o. zgodnie z przepisami prawa z zakresu ochrony danych osobowych.”


Del Piero Sp. z o.o. działające na rynku usług doradztwa personalnego od 1998 roku zapewni wszystkim kandydatom pełną dyskrecję przestrzegając zasad etycznych branży oraz ogólnoprzyjętej kultury biznesowej. Firma posiada wpis w rejestrze podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o numerze 943. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Warto wiedzieć, że:
  • Del Piero Sp. z o.o. stanie się administratorem podanych w CV danych osobowych
  • nasza siedziba mieści się w Katowicach przy ul. Warszawskiej 46 m6
  • dane w CV podajesz zgodnie z zakresem wskazanym w Kodeksie pracy, a dodatkowe dane podajesz na podstawie dobrowolnej zgody
  • dostęp do Twoich danych będą mieli tylko upoważnieni przez nas pracownicy, którzy zajmują się rekrutacją oraz pracodawcy, na rzecz których rekrutacja jest przeprowadzana
  • po zakończeniu rekrutacji przesłane CV usuwamy, chyba że zgodzisz się na wykorzystanie Twojego CV w kolejnych procesach rekrutacji – wtedy dane przetwarzać będziemy do 10 lat* lub do momentu odwołania zgody
  • możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli będą dotyczyć prowadzonej przez nas rekrutacji; wtedy dane będą przetwarzane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie przed roszczeniami w postepowaniu przed sądami lub organami państwowymi
  • my dbamy o ochronę Twoich danych osobowych, a Ty masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych nie jest zgodne z przepisami RODO - ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  • masz też prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania i usunięcia
  • jeśli zechcesz, w każdym momencie możesz odwołać wyrażoną zgodę na przetwarzanie Twoich danych – wystarczy, że nas o tym poinformujesz.
* do 1 roku dla rekrutacji pracowników tymczasowych

Jeśli chcą Państwo wycofać udzieloną zgodę, usunąć bądź zaktualizować swoje dane proszę wysłać maila na adres: rodo@delpiero.pl

Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych prosimy kierować na adres Administratora z dopiskiem "Dane osobowe" lub email na adres: rodo@delpiero.pl

Poznaj

Del Piero Sp. z o.o.

Od 1998 roku zajmujemy się profesjonalną rekrutacją pracowników, doradztwem personalnym (m.in. badanie potencjału, budowanie ścieżek kariery itd.) oraz rekrutacją tymczasową. Przez ten czas z powodzeniem przeprowadziliśmy ponad 3.500 procesów rekrutacyjnych i ponad 1.000 projektów badania potencjału dzięki temu zyskaliśmy wielu zadowolonych Klientów. Politykę naszej firmy opieramy o optymalizację kosztów. Świadczymy usługi na najwyższym europejskim poziomie przy zachowaniu konkurencyjnych cen. Cieszymy się, że dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu możemy pomóc Państwu w zatrudnieniu kadry na miarę Państwa potrzeb i oczekiwań – specjalistów, którzy będą mieli swój wkład w budowanie marki i pomogą przedsiębiorstwu wspiąć się na kolejne szczeble rozwoju. Usługi doradztwa personalnego świadczymy na terenie całej Polski. Naszą ofertę kierujemy zarówno do dużych przedsiębiorstw działających na skalę międzynarodową, jak i dynamicznie rozwijających się małych i średnich firm. Zasady, którymi kierujemy się we współpracy z naszymi Klientami i kandydatami, to zaufanie, odpowiedzialność i dyskrecja.

W Del Piero wyznajemy zasadę, iż ciągła poprawa każdego elementu procesu rekrutacji prowadzi do uzyskania najwyższej jakości i wydajności pracy.  W 2005 roku wkroczyliśmy na ścieżkę KAIZEN - (z jap. 改-善 - czyli dobra zmiana) filozofii biznesu, która prowadzi do uzyskania nadzwyczajnej jakości i wydajności. 

W 1998 roku stworzyliśmy firmę, której Klienci odnoszą coraz większe sukcesy. Ich autorami są ludzie, którzy wierzą w przyszłość swoich organizacji.    

Kierownik ds. Administracyjnych to osoba, która planuje, kieruje i koordynuje procesy administracyjne firmy, tj: dokumentowanie, komunikacja, organizowanie działań pracowników. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: zarządzanie i nadzorowanie administracją firmy, prowadzenie biura (sekretariat, HR, marketing), tworzenie procedur podnoszących jakość w firmie, przygotowywanie materiałów ...
Praca Kierownik ds. Administracyjnych