specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu 5 500 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
prowadzenie księgowości dla klientów biura - pełna księgowość, księgi przychodów i rozchodów, ewidencje VAT; księgowanie i rozliczanie transakcji krajowych i zagranicznych; sporządzanie deklaracji dla US (CIT, VAT, PIT, PCC) sporządzanie raportów na potrzeby klientów; sporządzenie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: kontrola formalno-rachunkowa faktur przychodzących, wprowadzanie dokumentów do systemu, rozliczanie zaliczek i delegacji, rejestracja przelewów w systemie bankowym i pilnowanie terminów płatności. Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne:...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie Podatkowych Ksiąg Przychodów i Rozchodów oraz rozliczanie Ryczałtów PPE klientów biura rachunkowego, zamykanie miesiąca, obliczanie zaliczek na podatki PIT, PPE, sporządzanie plików JPK.
mailowa i telefoniczna obsługa klientów; chęć uczenia się języka norweskiego lub duńskiego; przygotowanie dokumentów do księgowania; wystawianie faktur przychodowych dla klientów oraz porządkowanie ich dokumentów; wykonywanie zadań księgowego (księgowanie dokumentów, liczenie...
Zakres obowiązków: księgowanie raportów kasowych, wyciągów bankowych, faktur, delegacji pracowniczych, list płac i innych dokumentów księgowych; kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; kontrola i rozliczanie rozrachunków z kontrahentami oraz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
11 dni
księgowanie dokumentów kosztowych (zakupy krajowe, WNT, import towarów i usług). weryfikowanie dokumentów kosztowych pod względem formalnym i rachunkowym; dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami w spółce; udział w zapewnieniu...
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B część etatu 70,00 - 85,00 zł / godz. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Bookkeeping in accordance to Polish accounting policies; Issue of invoices; Payment of expenses; Month end closure and reconciliation; Payroll, ZUS, VAT and Corporate tax preparation, computation, submission and execution of relevant payments; Preparation of internal reports for the group’s...
Global Business Services Partners Sp. z o.o. świadczy usługi z zakresu rekrutacji stałych oraz pracy tymczasowej (nr wpisu do KRAZ 9956). Specjalizujemy się w dziedzinie finansów i księgowości, administracji, HR oraz IT, stale wspierając naszych klientów w doborze personelu także w innych obszarach. Wyróżnia nas doskonała znajomość pomorskiego rynku pracy i bliskie relacje biznesowe z lokalnymi przedsiębiorcami, jak również z pomorskimi oddziałami międzynarodowych firm, co pozwala naszym konsultantom na szybkie dotarcie do właściwych kandydatów.
Obecnie dla naszego Klienta, firmy działającej w branży produkcyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Księgowy / Specjalista ds. Rozliczeń VAT
Miejsce pracy: Tczew
Wymagania:
Wykształcenie kierunkowe w obszarze rachunkowości i finansów
1-3 lata doświadczenia pracy na podobnym stanowisku
Znajomość przepisów podatku VAT oraz polskich standardów rachunkowości
Umiejętność obsługi pakietu MS Office w szczególności MS Excel
Mile widziana znajomość oprogramowania SAP
Atutem będzie znajomość języka angielskiego
Samodzielność, zaangażowanie oraz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
Obowiązki:
Weryfikacja faktur i dokumentacji przewozowej
Ustalenie momentu powstania obowiązku podatkowego
Księgowanie wyciągów bankowych i faktur
Zarządzanie danymi za pomocą arkuszy kalkulacyjnych Excel
Księgowanie dokumentów i tworzenie raportów w systemie SAP
Nasz Klient oferuje:
Zatrudnienie do końca stycznia 2020 roku z możliwością przedłużenia współpracy
Niezbędne narzędzia pracy
Elastyczne godziny pracy
Dofinansowanie do pokrycia kosztów dojazdu
Wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia, rozwijające kompetencje twarde oraz miękkie
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu 5 500 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
prowadzenie księgowości dla klientów biura - pełna księgowość, księgi przychodów i rozchodów, ewidencje VAT; księgowanie i rozliczanie transakcji krajowych i zagranicznych; sporządzanie deklaracji dla US (CIT, VAT, PIT, PCC) sporządzanie raportów na potrzeby klientów; sporządzenie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: kontrola formalno-rachunkowa faktur przychodzących, wprowadzanie dokumentów do systemu, rozliczanie zaliczek i delegacji, rejestracja przelewów w systemie bankowym i pilnowanie terminów płatności. Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne:...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie Podatkowych Ksiąg Przychodów i Rozchodów oraz rozliczanie Ryczałtów PPE klientów biura rachunkowego, zamykanie miesiąca, obliczanie zaliczek na podatki PIT, PPE, sporządzanie plików JPK.
mailowa i telefoniczna obsługa klientów; chęć uczenia się języka norweskiego lub duńskiego; przygotowanie dokumentów do księgowania; wystawianie faktur przychodowych dla klientów oraz porządkowanie ich dokumentów; wykonywanie zadań księgowego (księgowanie dokumentów, liczenie...
Zakres obowiązków: księgowanie raportów kasowych, wyciągów bankowych, faktur, delegacji pracowniczych, list płac i innych dokumentów księgowych; kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; kontrola i rozliczanie rozrachunków z kontrahentami oraz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
11 dni
księgowanie dokumentów kosztowych (zakupy krajowe, WNT, import towarów i usług). weryfikowanie dokumentów kosztowych pod względem formalnym i rachunkowym; dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami w spółce; udział w zapewnieniu...
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B część etatu 70,00 - 85,00 zł / godz. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Bookkeeping in accordance to Polish accounting policies; Issue of invoices; Payment of expenses; Month end closure and reconciliation; Payroll, ZUS, VAT and Corporate tax preparation, computation, submission and execution of relevant payments; Preparation of internal reports for the group’s...