- Kreowanie i realizacja strategii społecznej odpowiedzialności biznesu Hemmersbach
- Prowadzenie projektów CSR przy uwzględnieniu celów biznesowych firmy
- Dialog i zarządzanie relacjami pro-CSR’owymi z szerokim gronem interesariuszy (pracownicy, NGO’s, uczelnie, społeczność lokalna, media, partnerzy biznesowi, klienci, dostawcy)
- Organizowanie eventów i innych działań promocyjnych
- Rozwijanie narzędzi komunikacji marketingowej zarówno zewnętrznej jak i wewnętrznej, jak: tworzenie treści publikowanych na stronie internetowej, w mediach społecznościowych, newsletterach oraz materiałach reklamowych.
- Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu Komunikacji Wizerunkowej, Public Relations, Marketingu lub pokrewnego
- Doświadczenie w koordynowaniu działań marketingowych dot. komunikacji wizerunkowej oraz społecznej odpowiedzialności biznesu
- Znajomość trendów, kanałów online marketingu i pakietu MS Office; mile widziana znajomość programów graficznych oraz narzędzi do tworzenia stron internetowych
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, nierzadko nad wieloma zagadnieniami jednocześnie, elastyczność oraz wysoce rozwinięte kompetencje społeczne
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, przygotowywania informacji oraz redagowania tekstów, zarówno w języku polskim jak i angielskim (C1)
- Załączenie do aplikacji swojego portfolio (artykuły, krótkie notatki, slogany reklamowe) w języku polskim i angielskim.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie IT
- Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku o płaskiej strukturze organizacyjnej
- Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i wdrażania własnych pomysłów
- Buddy program, gruntowe wdrożenie do stanowiska i wsparcie w realizacji zadań
- Szkolenia językowe
- Inne udogodnienia jak: darmowy dojazd z centrum Wrocławia, parking, kawa, etc.
- Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy
Poznaj
Hemmersbach
Why us?
We are one of the leading providers of the IT services in the world. Numbers do not lie – we already have more than 50 subsidiares all around the world and operate in over 190 through our network of subcontractors. We employ over 4000 people around the world, which makes our work setting a truly international one.
In Poland, you can find our offices in Bielany Wrocławskie, Wrocław, Katowice, Kraków and Warsaw. Our shared services offices support colleagues and sub-contractors in such areas as HR, finance, administration, project management, customer support, hardware maintenance, supply chain, logistics and plenty more. We are also specialists in servicing IT hardware for the top players in the industry.
Recruiting process
- Step Pre-selection of candidates
- Step Phone interview
- Step Face to face / Skype interview
- Step Decision and offer
Testimonials
-
Robert
PMO Administrator, Bielany Wrocławskie
I fully recommend applying to Hemmersbach because it is a company in which you are able to gather your first valuable and important IT experience. This is a really good option for people who have just started their IT career.
The best thing about the company is the possibility for young people to develop and fundamentally widen their skillset. This is especially important in the IT field. I also like the atmosphere and companionship from my colleagues, which I've had since the very first day of my work in Hemmersbach. -
Ola
HR Analyst, Katowice
Friendly atmosphere, supportive colleagues and leaders. Knowledge sharing environment, the place you can always ask for support/advice.
Well prepared onboarding process with Buddy assignment. Benefits (private healthcare, insurance, and multisport card) available from the first (trial) employment contract.