Twój zakres obowiązków: kreacja oraz tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i budujących wizerunek naszych marek: katalogi, strona www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media; pełna opieka nad materiałami – od koncepcji i makiety, poprzez...
Tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i wizerunek marki (katalogi, strony www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media) Pełna obsługa materiałów – od koncepcji i makiety, przez sesje fotograficzne i wizualizacje, po planowanie strategii...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowych w obszarze e-commerce, Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych na platformach sprzedażowych (m.in. Allegro, Amazon, Ceneo), Analizowanie efektywności działań marketingowych i wdrażanie optymalizacji, Przygotowywanie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności. Analiza wyników działań marketingowych i przygotowywanie szczegółowych raportów. Konfiguracja narzędzi...
Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. reklamy prasowej, która posiada minimum 6-cio miesięczne doświadczenie w sprzedaży/ zakupie reklamy w prasie. Idealny kandydat/ka posiada doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne, a dodatkowo płynnie posługuje się językiem angielskim w mowie i w piśmie.
Nasze biuro mieści się w Białymstoku, ale jesteśmy gotowi pomóc Ci przy relokacji, ewentualnie umożliwić Ci pracę w systemie home office.
Junior Project Manager w obszarze reklamy
Miejsce pracy: home office
Oto szczegółowy zakres obowiązków:
zakup powierzchni reklamowej w prasie polskiej i zagranicznej;
tworzenie materiałów reklamowych;
copywriting;
ścisła współpraca z grafikiem i działem sprzedaży;
analiza konkurencji;
analiza i raportowanie wyników pracy;
aktywny udział we wdrażaniu nowych rynków i produktów.
Gwarantujemy:
pełną swobodę działania;
UoP/ewentualnie inną dogodną formę umowy na pełny etat;
uczciwe wynagrodzenie, adekwatne do Twoich umiejętności i doświadczenia;
pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta;
dofinansowanie karty MultiSport oraz prywatnego pakietu ubezpieczenia;
Twój zakres obowiązków: kreacja oraz tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i budujących wizerunek naszych marek: katalogi, strona www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media; pełna opieka nad materiałami – od koncepcji i makiety, poprzez...
Tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i wizerunek marki (katalogi, strony www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media) Pełna obsługa materiałów – od koncepcji i makiety, przez sesje fotograficzne i wizualizacje, po planowanie strategii...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowych w obszarze e-commerce, Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych na platformach sprzedażowych (m.in. Allegro, Amazon, Ceneo), Analizowanie efektywności działań marketingowych i wdrażanie optymalizacji, Przygotowywanie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności. Analiza wyników działań marketingowych i przygotowywanie szczegółowych raportów. Konfiguracja narzędzi...