Koordynator Projektów Budowlanych

Gemini Polska Sp. z o.o.

Kujawsko-pomorskie

29 dni temu

 

Apteki Gemini obecne są na rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała nasza pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś jesteśmy jedną z największych sieci aptecznych, a nasze apteki zlokalizowane są na terenie całego kraju. Od 2008 roku prowadzimy również Aptekę Internetową www.aptekagemini.pl. Naszą misją jest być jak najbliżej Pacjentów i dostarczanie usług farmaceutycznych na najwyższym poziomie.

Koordynator Projektów Budowlanych
Miejsce pracy: woj. kujawsko-pomorskie

Centrala: Gdańsk, Alchemia
Obszar pracy: Polska Północna (woj. zachodniopomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, kujawsko-pomorskie)

 
Twoja rola w naszej organizacji:

Jako Koordynator Projektów Budowlanych będziesz odpowiedzialny za koordynowanie procesów budowy oraz przebudowy naszych aptek stacjonarnych. Celem Twojego stanowiska będzie terminowa realizacja inwestycji poprzez współpracę z działami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi wykonawcami.
Obszar, na którym będziesz pracował to północny pas Polski – woj. zachodniopomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie i kujawsko-pomorskie.

 

Twoje obowiązki:
  • Praca głównie w terenie (4 dni w terenie/1 dzień biurowy),
  • Koordynowanie inwestycji remontowo-budowlanych (na miejscu w terenie oraz zdalnie z centrali),
  • Realizacja/Koordynowanie przedmiarów budowlanych,
  • Współtworzenie budżetu inwestycji,
  • Współpraca z architektami w celu przygotowania dokumentacji projektowej,
  • Przygotowywanie przetargów i wybór generalnego wykonawcy oraz firm zewnętrznych,
  • Przygotowywanie harmonogramu prac oraz niezbędnej dokumentacji, a także reprezentowanie firmy przed urzędami i instytucjami w celu uzyskania potrzebnych zgód i zezwoleń,
  • Nadzór nad budżetem i harmonogramem prac oraz egzekwowanie jego realizacji od wykonawców i firm zewnętrznych zgodnie ze standardami oraz dokumentacją,
  • Odbiór techniczny i formalny inwestycji,
  • Odbiór dokumentacji powykonawczej.
Twoje umiejętności i doświadczenie:
  • Min. 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku pracy (optymalnie doświadczenie w branży retail lub w systemie franczyzowym),
  • Wykształcenie kierunkowe w obszarze budowlano-architektonicznym (mile widziane),
  • Gotowość do wyjazdów służbowych (4 dni w terenie/1 dzień biurowy),
  • Podstawy kosztorysowania,
  • Znajomość prawa budowlanego,
  • Znajomość warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki użyteczności publicznej,
  • Znajomość czytania projektów architektonicznych,
  • Uprawnienia budowlane lub architektoniczne będą dodatkowym atutem.
Co możemy Tobie zaoferować:
  • Pracę, która daje możliwość realnego wpływu na rozwój sieci,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon, samochód służbowy,
  • System premiowy (kwartalny),
  • Benefity pozapłacowe: karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Kierownik robót budowlanych odpowiada za prawidłowe, zgodne z przyjętymi zasadami prowadzenie robót budowlanych oraz przestrzeganie prawa budowlanego. Do jego zadań należy również rozdzielanie zadań pracownikom oraz nadzór nad podwykonawcami. Osoba zatrudniona na tym stanowisku nadzoruje terminowość wykonywanych prac oraz realizację budowy zgodnie z założonym harmonogramem i budżetem. Często kierownik robót ...
Praca Kierownik robót budowlanych