Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należydo międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 7000 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50lokalizacjach na terenie kraju. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudniania nr 364.
Dla naszego Klienta – amerykańskiej firmy, giganta na globalnym rynku, do nowego SharedServices Center na terenie Wrocławia – poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Księgowy AR ds. kosztów produkcji (RTR)
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie/ Wrocław
Nr Ref.: KP/W/01.16
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska:
- Księgowanie faktur, uzgadnianie i weryfikacja kont księgowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych
- Rozliczanie produkcji
- Rozliczanie obrotu magazynowego
- Rozliczanie kosztów wydziałowych
- Rozliczanie odchyleń i inwentaryzacji
- Rozliczanie kosztów sprzedaży
- Zarządzanie kosztami zakupu produktów
- Alokacja kosztów
- Tworzenie raportów i dokumentacji księgowej
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie rachunkowości, finansów lub ekonomii
- Doświadczenie w obszarze księgowania i procesowania kosztów produkcji
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość przepisów polskich, zrozumienie US GAAP będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra znajomość programu Microsoft Excel
- Doświadczenie w pracy z systemem SAP lub innym ERP bardzo mile widziane
- Doświadczenie w strukturach Shared Services Center wskazane
- Umiejętność analizy, wyjaśniania i wyciągania wniosków logicznych z operacyjnych i finansowych danych biznesowych
- Umiejętność ustalania priorytetów i obsługi wielu zadań
- Wysoki standard umiejętności interpersonalnych
Oferta:
- Wielonarodowe, dynamiczne środowisko pracy
- Zatrudnienie w firmie będącej globalnym liderem na rynku
- Stabilne warunki współpracy w oparciu o umowę o pracę
- Wsparcie w przypadku relokacji do Wrocławia
- Atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy, zawierające świadczenia dodatkowe (szkolenia zawodowe, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i pakiet emerytalny, karta Multisport itp.)
- Rozwój osobisty i współpracujący styl zarządzania.