Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Bełchatów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    11 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Wieruszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    11 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Працівник складу

    Gram Sadeccy sp.j.   Kutno    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    15 godz.
    контролювати терміни придатності товарів для споживання на складі та в торговому залі регулярно поповнювати товари в торговому залі, належним чином викладати їх,...
  • Працівник складу

    Gram Sadeccy sp.j.   Łęczyca    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    15 godz.
    контролювати терміни придатності товарів для споживання на складі та в торговому залі регулярно поповнювати товари в торговому залі, належним чином викладати їх,...
  • Doradca Klienta​ w Salonie Optycznym

    Optics   Łódź, ul. Pomorska 106    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW Kompleksowa obsługa, zadbanie o najlepsze doświadczenia klienta, Doradztwo w zakresie doboru opraw oraz dopasowania typu soczewek korekcyjnych, Sprzedaż produktów z oferty Medicover Optyk, Prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami klientów, Dbałość o...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Ozorków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Wieruszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi
  • Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Umów Flotowych i Leasingowych

    GRUPA PZU   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Posprzedażowa obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych z segmentu klienta korporacyjnego; Realizacja procesu zwrotu składek i nadpłat dla umów ubezpieczeń; Rejestracja informacji o zbyciu przedmiotu ubezpieczenia, przeniesieniu praw w związku ze sprzedażą przedmiotu ubezpieczenia,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Opiekun Klienta łódzkie
Opiekun klienta biznesowego (z językiem francuskim)

Opiekun klienta biznesowego (z językiem francuskim)

Coloplast Business Centre Sp z o.o.
łódzkie
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
487 dni temu
Opiekun klienta biznesowego (z językiem francuskim)
Miejsce pracy: woj. łódzkie

Coloplast Business Centre to centrum usług wspólnych dla wszystkich spółek Coloplast na całym świecie. Naszą ambicją jest dostarczanie światowej jakości serwisu. Wspieramy naszą organizację globalnie w zakresie procesów: finansowych, podatkowych, IT, HR, administracji zamówień, marketingu, patentów i innych. 
 

O dziale 

Nasze zespoły B2B Sales Support są odpowiedzialne za bardzo ważnych klientów rynku B2B takich jak szpitale, prywatne przychodnie, instytucje medyczne, apteki, dystrybutorzy i przedstawiciele handlowi. Jesteśmy bardzo blisko z naszymi klientami, ponieważ jako dział odpowiadamy za wprowadzanie zamówień oraz danych do naszych systemów.

Stanowisko 

Na tym stanowisku będziesz codziennie współpracować z naszymi odbiorcami w USA i Kanadzie. Osoba pracująca w tej roli będzie pierwszą linią kontaktu w procesowaniu zamówień, wystawianiu autoryzacji do zwrotów, odpowiadaniu na pytania związane z produktami oraz usługami, jak również przesyłaniu informacji do odpowiednich przedstawicieli handlowych. Dodatkowo wymagana jest obsługa klienta na najwyższym poziomie dla naszych obecnych i przyszłych klientów, zarówno tych wewnętrznych, jak i zewnętrznych. 

 

Co ważne, planujemy, że ok. 20% czasu pracy na tym stanowisku będzie polegało na odbieraniu telefonów od podmiotów, z którymi współpracujemy, natomiast 80% będzie przeznaczone na procesowanie danych i wprowadzanie zamówień do systemu 

  

Zakres obowiązków:
  • Procesowanie zamówień na produkty w systemie 
  • Odpowiadanie na przychodzące telefony lub maile od klientów z sektora opieki medycznej 
  • Wystawienie autoryzacji do zwrotów 
  • Wprowadzanie reklamacji na temat problemów z zakresu działania produktów do wspólnej bazy danych 
  • Odpowiadanie na zapytania związane z produktami lub usługami 
  • Wyszukiwanie zamówień i innych elementów celem rozwiązania problemów 
  • Przekazywanie informacji na temat klientów odpowiedniemu managerowi regionalnemu 
  • Promowanie i zapewnianie zadowolenia ze strony klienta poprzez wysokiej jakości obsługę 
  • Budowanie wiarygodności i zaufania klienta oraz przedstawicieli jednostek biznesowych 
  • Dbanie o jakość danych, w tym samosprawdzanie pracy własnej 
  • Zarządzanie danymi i raportowanie ich w systemie.  
Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (min. B2)- warunek konieczny 
  • Znajomość języka francuskiego na poziomie dobrym (min. B1)- warunek konieczny 
  • Doświadczenie w pracy w administracji lub na innym, podobnym stanowisku 
  • Doświadczenie w pracy z klientem będzie mile widziane 
  • Podstawowa znajomość MS Excel, PowerPoint, Word oraz Outlook 
  • Podstawowa znajomość oprogramowania (systemy baz danych CRM lub ERP) 
  • Umiejętność sprawnej komunikacji oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne 
  • Gotowość do pracy podczas zmiany popołudniowej (14:00 – 22:00, od poniedziałku do piątku) 
  • W przypadku osoby pracującej zdalnie, gotowość do wzięcia udziału w trwającym miesiąc szkoleniu procesowym, które odbędzie się w naszym biurze w Szczecinie 
Oferujemy: 
  • Brak okresu próbnego - umowa na czas nieokreślony od samego początku 
  • Możliwość pracy zdalnej 
  • Możliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowej firmie 
  • Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy, w biznesowym otoczeniu 
  • Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa 
  • Wewnętrzne szkolenia

To nie wszystko, mamy dla Ciebie jeszcze więcej!

  • Brak "dress code'u" 
  • Nowoczesne miejsce pracy 
  • Prywatną opiekę medyczną 
  • Imprezy firmowe  
  • Karty sportowe 
  • Dofinansowanie do posiłków 
  • Dofinansowanie do komunikacji miejskiej 
  • Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy 
  • Wiele akcji charytatywnych 
  • Pyszną kawę i świeże owoce 
  • Wiele akcji charytatywnych 

 

Termin 

Aplikuj już teraz! Rekrutacja zostanie zamknięta w momencie, gdy znajdziemy odpowiedniego kandydata.  Do zobaczenia!

Please apply by sending your application in English.
If you are curious like we are, and want to know more about our company go to http://www.cpbc.pl

Pursuing an ambitious growth agenda, Coloplast develops and markets products and services that make life easier for people with intimate healthcare needs. Employing about 12.000 people and with products available in more than 143 countries, we are one of the world´s leading medical device companies. We are constantly growing our business and always looking for new ways to move forward – we explore, learn and look for new ways of doing things.

Coloplast is committed to being an inclusive organization, where people bring their differences to work each day, fulfil their potential and have a strong sense of belonging because – and not despite – of their differences. We therefore encourage all qualified candidates to apply regardless of gender, age, race, nationality, ethnicity, sexual orientation, religious belief or physical ability.


Visit us on Coloplast.com. Follow us on LinkedIn. Like us on Facebook.
By clicking the "Apply" or "Apply Now" button or by sending a recruitment application otherwise to Coloplast Business Centre Sp. z o.o., you agree for processing of your personal data for recruitment purposes in accordance with art. 6 par. 1 point b and f of the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and of the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation). You also agree to the processing of personal data included in the application form for future recruitments by Coloplast Business Center Sp. z o.o.
The administrator of personal data is Coloplast Business Center Sp. z o.o . with registered office in Szczecin, ul. Piastów 30, 70-064 Szczecin; contact to the Data Protection Officer: dataprotectionoffice@coloplast.com.
In addition, we would like to inform that:
  • Your personal data will be processed up to six months from the completion of the recruitment process.
  • You have the right to request access to your personal data, its rectification, erasure or limitation of processing and the right to object to processing, as well as the right to data portability.
  • You have the right to withdraw your consent at any time. The above does not affect the lawfulness of processing which was carried out on the basis of your consent before it was withdrawn.
  • You have the right to lodge a complaint with a supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection.
  • Providing your personal data by yourself is voluntary, but necessary to participate in the recruitment process.
  • Decisions regarding the recruitment and selection process will not be taken in an automated manner.


 

Poznaj

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.

Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Bełchatów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    11 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Wieruszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    11 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Працівник складу

    Gram Sadeccy sp.j.   Kutno    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    15 godz.
    контролювати терміни придатності товарів для споживання на складі та в торговому залі регулярно поповнювати товари в торговому залі, належним чином викладати їх,...
  • Працівник складу

    Gram Sadeccy sp.j.   Łęczyca    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    15 godz.
    контролювати терміни придатності товарів для споживання на складі та в торговому залі регулярно поповнювати товари в торговому залі, належним чином викладати їх,...
  • Doradca Klienta​ w Salonie Optycznym

    Optics   Łódź, ul. Pomorska 106    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW Kompleksowa obsługa, zadbanie o najlepsze doświadczenia klienta, Doradztwo w zakresie doboru opraw oraz dopasowania typu soczewek korekcyjnych, Sprzedaż produktów z oferty Medicover Optyk, Prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami klientów, Dbałość o...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Ozorków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Wieruszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi
  • Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Umów Flotowych i Leasingowych

    GRUPA PZU   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Posprzedażowa obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych z segmentu klienta korporacyjnego; Realizacja procesu zwrotu składek i nadpłat dla umów ubezpieczeń; Rejestracja informacji o zbyciu przedmiotu ubezpieczenia, przeniesieniu praw w związku ze sprzedażą przedmiotu ubezpieczenia,...