Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Inspektor ochrony danych osobowych Wielkopolskie
Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych

Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych

Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Wielkopolskim
wielkopolskie, Grodzisk Wielkopolski
praca stacjonarna
1159 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Wielkopolskim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych
Miejsce pracy: Grodzisk Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 74746

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - Praca o charakterze administracyjno-biurowym w siedzibie urzędu; Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - Praca biurowa, w systemie jednozmianiowym, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, przy monitorze ekranowym; - Stanowisko pracy nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych; - Pomieszczenie biurowe znajduje się na pierwszym piętrze budynku, budynek nie posiada windy, posiada bariery architektoniczne dla osób niepełnosprawnych. Tylko wejście do budynku przystosowane do osób niepełnosprawnych (podjazd).

Zakres zadań

  • Zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym ich ochrony fizycznej
  • Zapewnienie ochrony informacji systemów i sieci teleinformatycznych, w których są wytwarzane, przetwarzane, przechowywane lub przekazywane informacje niejawne
  • Kontrola informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych informacji
  • Okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów
  • Prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych na podstawie obowiązujących przepisów oraz w zakresie przetwarzania informacji niejawnych w systemie ODN
  • Opracowywanie i aktualizowanie planu ochrony informacji niejawnych jednostki oraz nadzorowanie jego realizacji według obowiązujących przepisów
  • Prowadzenie postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających i wydawanie poświadczeń bezpieczeństwa policjantom, pracownikom oraz kandydatom do służby lub pracy w Komendzie
  • Sporządzanie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w Komendzie albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto
  • Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych w szczególności szacowanie ryzyka zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych
  • Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem Kancelarii Tajnej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz przepisów wykonawczych wynikających z ww. ustawy
  • znajomość ustawy o Policji
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej i kodeksu pracy
  • skuteczna komunikacja, umiejętność organizacji pracy zespołowej
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
  • umiejętność pracy w zespole
  • odpowiedzialność
  • komunikatywność
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • koncepcyjne myślenie
  • systematyczność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • samodzielność
  • kreatywność i obowiązkowość
  • dobra organizacja pracy
  • przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnice państwową, oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”
  • doświadczenie zawodowe w pracy z dokumentami niejawnymi
  • biegła obsługa komputera (Open Office, środowisko Windows)