Victor Energy Sp. z o.o.Warszawa, blisko stacji metra Dworzec Wileński
praca hybrydowa / stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska Aktualizacja i weryfikacja budżetów projektowych zgodnie z instrukcjami SKP. Rozliczanie wydatków opłaconych służbową kartą bankową. Organizowanie podróży służbowych w tym dokonywanie koniecznych rezerwacji oraz rozliczanie w aplikacji odbytych podróży. Prowadzenie...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twój zakres obowiązków: Rozliczanie protokołów serwisowych oraz czasu pracy serwisantów; Wystawianie faktur sprzedaży usług serwisowych; Wsparcie Koordynatora Serwisu; Przygotowywanie ofert usług serwisowych; Nadzór nad poprawnością danych w systemie oraz dokumentacją serwisową;
Twoje zadania: Kontakt z placówkami Poddostawczymi. Wprowadzanie danych dotyczących zrealizowanych przez Pacjentów usług medycznych do systemu operacyjnego. Weryfikacja zgodności umów podwykonawczych z systemem operacyjnym spółki. Prowadzenie rejestrów i baz danych. Tworzenie raportów....
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości. Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy. Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
18 godz.
Opis stanowiska: Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych. Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salkach konferencyjnych. Zgłaszanie awarii. Inne zadania biurowe zlecone przez przełożonego.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Obowiązki: Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją i korespondencją. Utrzymywanie pozytywnych relacji z rodzicami. Organizacja zamówień materiałów biurowych i gospodarczych. Koordynowanie przepływu informacji wewnątrz organizacji.
FRIZO Sp. z o.o.Warszawa, Wiertnicza 108
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje pracę Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania: Organizacja Spotkań: Przygotowywanie i rezerwacja sal; Zamówienia i Zarządzanie Artykułami (biurowymi i spożywczymi) dla dwóch biur; Obsługa Techniczna: Zgłaszanie usterek, współpraca z administracją budynku, IT; Zamówienia Cateringu: Planowanie i realizacja cateringu na...
Twoje zadania: Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Wsparcie obsługi procesów związanych z zawieraniem, aktualizacją oraz rozwiązywaniem umów cywilnoprawnych pracowników. Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym.
Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoje zadania: przygotowanie analiz i raportów sprzedażowych dla jednostek Departamentu Sprzedaży Indywidualnej, tworzenie raportów jakościowych i ilościowych pracowników, przygotowywanie harmonogramu wgrywania oraz...
VeloBank S.A.Warszawa, Rondo Daszyńskiego 2c
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa administracyjna Departamentu Prawnego. Pomoc w przygotowaniu oraz archiwizacji dokumentów. Koordynowanie procesu obiegu dokumentów i dbanie o terminowość ich wysyłki. Wsparcie radców prawnych w obsłudze bieżących spraw. Wprowadzanie danych do systemów.
Twój zakres obowiązków aktywne wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem, oraz prowadzenie korespondencji; współpraca i koordynacja działań między Zarządem a poszczególnymi Departamentami; przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów na...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
OPIS STANOWISKA: zarządzanie kalendarzem oraz organizacji spotkań biznesowych Dyrektora, zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi spraw zleconych przez Dyrektora, koordynowanie projektów w zakresie zleconym przez Dyrektora, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentacji,...
Czym będziesz się zajmować? Bieżącą obsługą recepcji, w tym: powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacją korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacją oraz obsługą spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia w Warszawie, znajdującym się na terenie dzielnicy Śródmieście. Twoją rolą będzie: koordynowane obsługi Pacjentów w zakresie wykonania specjalistycznych zabiegów stomatologicznych, umawianie zabiegów i wizyt oraz sporządzanie umów...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska bieżące administracyjno-organizacyjne prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej, tworzenie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy w relacjach z Rodzicami, składanie zamówień materiałów spożywczych, chemicznych, papierniczych, koordynacja...
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
Victor Energy Sp. z o.o.Warszawa, blisko stacji metra Dworzec Wileński
praca hybrydowa / stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska Aktualizacja i weryfikacja budżetów projektowych zgodnie z instrukcjami SKP. Rozliczanie wydatków opłaconych służbową kartą bankową. Organizowanie podróży służbowych w tym dokonywanie koniecznych rezerwacji oraz rozliczanie w aplikacji odbytych podróży. Prowadzenie...
Zadania: Wsparcie w przygotowywaniu ofert handlowych, Organizowanie wysyłek części, Obsługę klientów na całym świecie, Pomoc w organizacji pracy działu handlowego, Obsługę administracyjną biura, Promowanie wizerunku firmy na rynku.
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 600 - 6 400 zł brutto/mies.
3 dni
Twój zakres obowiązków: organizacja kalendarza rzeczników, pilnowanie terminów; wsparcie codziennej pracy rzeczników i paralegals; bieżący (mailowy i telefoniczny) kontakt z klientami; przygotowywanie i edycja dokumentów; obsługa programów InPro, PUEUP (UPRP), Online Filing (EPO)...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
kompleksowe wsparcie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu; przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów (przygotowanie materiałów w języku polskim i angielskim) przygotowywanie aktów normatywnych, pełnomocnictw,...
Biuro Współpracy z Zagranicą Główne obowiązki: obsługa i doradzanie studentom i pracownikom zagranicznym w Uczelni w sprawach pozaakademickich, wspieranie studentów i pracowników zagranicznych przy załatwianiu spraw formalnych, związanych z legalizacją pobytu w Polsce, kontakcie z...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska odbieranie połączeń telefonicznych, ewidencjonowanie i ekspedycja korespondencji, bieżąca organizacja pracy sekretariatu oraz wsparcie pracy biura (m.in. skanowanie dokumentów, opisywanie faktur, serwis kawy) obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji samochodów...
Kluczowe obowiązki: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Obsługa korespondencji oddziału i programów informatycznych (ZSI, EZD PUW, eUDT). Praca z dokumentacją wprowadzanie danych do systemów. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Obsługa administracyjna sekretariatu....
asystent umowa o pracę pełny etat 5 400 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
kompleksowe wsparcie właściciela w codziennych zadaniach; bieżąca współpraca z administracyjnymi działami firmy; codzienny bezpośredni kontakt z klientami; umawianie, realizowanie spotkań; zarządzanie nieruchomościami właściciela; sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem...
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
Kluczowe obowiązki: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Obsługa korespondencji oddziału i programów informatycznych (ZSI, EZD PUW, eUDT). Praca z dokumentacją wprowadzanie danych do systemów. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Obsługa administracyjna sekretariatu....
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa...
Zakres obowiązków: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień
Staff PartnersWarszawa, Śródmieście
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
8 dni
Duties and tasks linked to the post: to provide daily administrative support concerning establishment, introduction and development of Business Continuity Management System (BCMS) in the Agency; to follow-up on status of procurement procedures, financial matters, including payments within framework...
Holcim Polska S.AKraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2
praca stacjonarna
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
9 dni
Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Zakres obowiązków: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Dbałość o zadowolenie Klienta, przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta, Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi...
Twoimi zadaniami będzie: wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem (organizowanie spotkań i podróży służbowych) prowadzenie korespondencji (przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów) obsługa biura; Jeśli posiadasz roczne doświadczenie...
Twój zakres obowiązków Wspieranie Zarządu w codziennych zadaniach (obsługa biura, zarządzanie dokumentacją) Prowadzenie korespondencji oraz nadzór nad terminarzem spotkań Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz raportów; Ustalanie podróży słóżbowych oraz spotkań
Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
ParoptikKraków, Śródmieście
praca stacjonarna
dziś wygasa
młodszy specjalista (junior) / asystent część etatu 55,00 - 60,00 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
Part-time Production Assistant The Production Assistant will assist the Client with day-to-day business operations. Operations can include clerical office tasks, scheduling and calendar management, coordinating and tracking payments and documents, picking up items, running errands, communications,...
Asystent czy asystentka ds. administracji to istotne stanowisko w każdej firmie. Osoba je obejmująca dba o płynność wszystkich procesów biurowych i administracyjnych danego przedsiębiorstwa. Do głównych zadań asystenta / asystentki ds. administracji należy m.in. obsługa korespondencji elektronicznej i tradycyjnej, zarządzanie dokumentacją, przygotowywanie raportów, prezentacji, notatek służbowych, sprawozdań ze spotkań, a także dbałość o terminowe wykonywanie różnego rodzaju zadań biurowych. Asystenci, np. jeśli ich stanowisko pracy znajduje się na recepcji, często pełnią także rolę pierwszego punktu kontaktu dla klientów, gości i kontrahentów firmy.
Miejsca pracy dla asystentek i asystentów do spraw administracji czekają w korporacjach, małych i średnich przedsiębiorstwach, instytucjach publicznych, biurach nieruchomości, kancelariach prawnych, na uczelniach i w innych miejscach, słowem, wszędzie tam, gdzie niezbędne jest profesjonalne wsparcie w procesach administracyjnych. Wielu pracodawców pilnie poszukuje starszych i młodszych specjalistów ds. administracyjnych, asystentek biura, asystentek zarząd, recepcjonistów, specjalistek ds. administracji z językiem obcym i innych pracowników administracji biurowej. Zacznij przeglądać oferty i zaaplikuj!
Asystent/ka ds. administracji – co robi?
Do obowiązków zawodowych asystenta czy asystentki ds. administracji należy m.in,:
organizowanie pracy biura administracji,
zarządzanie dokumentacją,
tworzenie dokumentów, sprawozdań, notatek,
organizacja spotkań,
prowadzenie kalendarza przełożonego, członków zarządu itp.,
wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami,
prowadzenie korespondencji,
obsługa rozmów telefonicznych,
przyjmowanie gości,
zamawianie materiałów biurowych i innych,
dbanie o wysoki standard obsługi klientów odwiedzających firmę,
współpraca z biurem obsługi klienta,
współpraca z działem kadr i płac.
Jak zostać asystentem / asystentką ds. administracji?
Żeby zostać asystentem ds. administracji, zwykle nie musisz mieć wykształcenia wyższego, niemniej studia z administracji, zarządzania, rachunkowości czy marketingu będą sporym atutem. Chętnie także zatrudniani są na to stanowisko studenci. Pracodawcy często oczekują także doświadczenia w pracy biurowej lub w bezpośredniej obsłudze klienta. Znaczenie mają także umiejętności związane z obsługą programów biurowych oraz systemów zarządzania bazami danych. Poszukiwane są osoby mające rozwinięte umiejętności organizacyjne, samodzielne, cechujące się wysoką kulturą osobistą, komunikatywne oraz znające języki obce, szczególnie języka angielskiego.
Ile zarabia asystent ds. administracji?
Mediana miesięcznych zarobków asystenta ds. administracyjnych średniego szczebla wynosi 5030 zł brutto na miesiąc (Sedlak & Sedlak). Zarobki często rosną wraz z doświadczeniem i nabywaniem nowych kwalifikacji.
Najnowsze oferty pracy dla asystenta administracyjnego i biurowego
Sprawdź najnowsze ogłoszenia o pracę na takich stanowiskach jak asystent zarządu, asystent biura, pracownik administracyjno-biurowy, pracownik działu technicznego, pracownik sekretariatu i pokrewnych stanowiskach. Znajdziesz je w portalu Praca.pl. Wystarczy, że podasz nazwę posady w pasku wyszukiwarki i klikniesz: szukaj. Zapoznaj się z opisami stanowisk w ogłoszeniach i aplikuj!
Praca asystent/ka ds. administracji – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są podstawowe obowiązki specjalisty ds. administracji?
Specjalista ds. administracji wykonuje różne czynności biurowe. Odpowiada między innymi za przyjmowanie i wydawanie przesyłek i korespondencji, organizację pracy sekretariatu, tworzenie dokumentacji i dbanie o jej obieg. Specjalista może również brać udział w przygotowywaniu prezentacji biznesowych. Zarządza również terminarzem spotkań i wykonuje polecenia zarządu.
Jakie umiejętności są wymagane od specjalisty ds. administracji?
Osoba pracująca na stanowisku specjalisty / specjalistki ds. administracji powinna być osobą doskonale zorganizowaną i komunikatywną, a także cechującą się wysoką kulturę osobistą. Wymagana jest zdolność do zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie (multitasking) oraz umiejętność utrzymywania porządku w dokumentacji. Bardzo ważna jest również umiejętność obsługi komputera, w tym programów biurowych, a wiedza z zakresu księgowości czy administracji kadr będzie dodatkowym atutem. Często wymagana jest także znajomość języków obcych, szczególnie w dużych firmach i w międzynarodowych korporacjach.