asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami; Współpraca...
jednostka organizacyjna: Dział Operacji Finansowych wymiar czasu pracy: pełny etat forma zatrudnienia: umowa o pracę DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: rejestracja, obsługa i koordynacja dokumentów związanych z zaciąganiem i z rozliczaniem zobowiązań w...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura. Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów. Aktualizacja baz danych i prowadzenie statystyk. Przygotowywanie spotkań, protokołów i prowadzenie zebrania. Wyszukiwanie informacji w Internecie i wsparcie...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja pism. Współpraca z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Jako specjalista/ka ds. projektów będziesz odpowiedzialny za: Całościowy nadzór nad działaniami związanymi z realizacją projektów EFS+ i/lub PFRON; Liderowanie zespołowi projektowemu; Kontakt z Instytucją Pośredniczącą oraz Kontrahentami, Partnerami; Opracowanie wszelkich wewnętrznych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 850 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wystawianie faktur sprzedaży oraz korekt w firmowym systemie;Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach księgowych oraz wewnętrznych bazach;Przygotowywanie i wystawianie zleceń oraz dokumentów handlowych;Kontrola poprawności danych na dokumentach oraz dbanie o kompletność...
Klient portalu Praca.pl
Bydgoszcz
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Aktywne wspieranie pacjentów w całym procesie leczenia, dbając o ich satysfakcję i pozytywne doświadczenia na każdym etapie. Zarządzanie harmonogramami wizyt specjalistów oraz koordynowanie realizacji ustalonych planów terapeutycznych. Przekazywanie szczegółowych informacji na temat...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie. Tworzenie i aktualizacja...
ISS PolskaSprawdzona firmaSzczecin
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Organizowanie pracy sekretariatu. Odbieranie, sortowanie i doręczanie korespondencji adresowanej do poszczególnych działów administracyjnych. Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących. Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
Koordynacja dokumentacji pracowniczej; Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych, Prowadzenie rejestru korespondencji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji, Koordynacja szkoleń BHP, Rejestrowanie Pracowników na badania, Wprowadzanie czasu pracy Pracowników fizycznych...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
1 dni
Zakres obowiązków: obsługa dokumentów sprzedażowych i zakupowych oraz ich prawidłowe wprowadzanie do systemu; kontrola poprawności danych w przekazywanych dokumentach finansowych; bieżąca współpraca z działem księgowości i podmiotami zewnętrznymi; dbałość o właściwe...
Do Twoich zadań będzie należało: Przygotowywanie i wydawanie dokumentów sprzedażowych dla kierowców. Kontrola przygotowania środków transportu do wyjazdu – temperatura. Przygotowanie, wydawanie, ewidencja i cykliczna inwentaryzacja środków potrzebnych do obsługi trasy (DA, terminal,...
MAOBI GroupSprawdzona firmaWarszawa
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Kluczowy Zakres Obowiązków Codzienne wsparcie i nadzór nad pracownikami tymczasowymi w Niemczech. Pełne zarządzanie bazą pracowników: grafiki, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia, rozliczenia. Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie długofalowych relacji biznesowych. Aktywne...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Jeśli lubisz pracę z Klientem i cenisz sobie wysoką jakość obsługi – zapraszamy do naszego serwisu. Twoje doświadczenie w koordynacji procesów serwisowych oraz napraw blacharsko-lakierniczych będzie kluczowe w budowaniu dobrych relacji z Klientami i zapewnianiu sprawnej, profesjonalnej...
specjalista junior / mid umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu spraw związanych z korzystaniem z majątku Skarbu Państwa na podstawie odrębnych przepisów wewnętrznych, współprowadzenie spraw dotyczących hydroenergetycznego wykorzystania rzek, współpracę w prowadzeniu spraw...
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów: faktur, umów, projektów; Wprowadzanie danych do systemu CDN XL i arkuszy Excel; Archiwizowanie dokumentów zgodnie z procedurami; Obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych; Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa; Zarządzanie korespondencją...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 6 400 zł brutto/mies.
2 dni
Opis stanowiska: zapewnianie tłumaczeń z i na język polski (tłumaczenie urzędowe nie jest wymagane) zapewnianie komunikacji ze spółką matką z siedzibą na Słowacji; wykonywanie czynności administracyjnych w dziale zakupów i/lub sprzedaży;
ISS PolskaSprawdzona firmaWarszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Główne obowiązki: Przedstawianie pomysłów na usprawnienia pracy biura. Zarządzanie usługami soft-service świadczonymi dla pracowników. Przygotowywanie powiadomień dla pracowników. Przygotowywanie zamówień na artykuły papiernicze i artykuły spożywcze do biura. Przygotowywanie...
ISS PolskaSprawdzona firmaGdańsk
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców. Obsługa systemów i aplikacji. Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy. Obsługa urządzeń biurowych. Sporządzanie zamówień.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: zaopatrzenie biura w materiały eksploatacyjne; kontakt z dostawcami i kontrahentami; organizacja i obsługa spotkań, konferencji, delegacji i targów; przygotowanie stanowisk pracy dla nowych pracowników; wsparcie przy fakturowaniu (mile widziane) wsparcie w przygotowywaniu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis Zadań Opracowywanie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług. Wsparcie działu sprzedaży: współpraca z obecnymi klientami i działania na rzecz pozyskania nowych. Tworzenie dokumentów finansowych związanych z realizacją usług. Aktualizacja treści na stronie...
pracownik fizyczny umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do obowiązków pracownika należeć będzie między innymi: wykonywanie prac porządkowych związanych z terenem zewnętrznym (odśnieżanie, koszenie trawy, grabienie liści, podlewanie itp.), obsługa sprzętu typu kosiarka, podkaszarka, ciągnik ogrodowy, dmuchawa do liści, wykonywanie drobnych...
MEDIKARWarszawa, Białołęka, ul. Książkowa 9b
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
bezpośredni i telefoniczny kontakt z pacjentem; prace administracyjne związane z obsługą pacjenta; współpraca z personelem medycznym; rejestracja usług medycznych (internetowa, telefoniczna, bezpośrednia); obsługa systemów informatycznych - wprowadzanie danych; zapewnienie prawidłowego...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Przyjmowanie i rejestrowanie materiału do badań. Wprowadzanie zleceń do systemu laboratoryjnego. Telefoniczna obsługa klientów i umawianie badań. Przygotowanie i zamawianie przesyłek kurierskich. Prowadzenie bieżących prac administracyjnych i dokumentacji.
specjalista junior / mid / senior aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Wymagania: gotowość do pracy zmianowej, bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie B-2, bardzo dobra obsługa komputera, w szczególności programów biurowych, umiejętność profesjonalnej komunikacji i nawiązywania relacji, świetne umiejętności organizacyjne.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
Opis stanowiska: 1. Obsługa sekretariatu i korespondencji Odbieranie, rejestrowanie i przekazywanie telefonów, maili i korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań i wizyt. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Wysyłka i odbiór...
Medicover StomatologiaWarszawa, ul. Ząbkowska 29 (nad wejściem do hotelu Moxy)
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu
2 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: rejestrowanie i rozliczanie prac protetycznych, składanie zamówień materiałów dla laboratorium, wysyłka, dostarczanie i odbiór prac na terenie Warszawy.
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie; wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów; wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie...
specjalista junior / mid umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków 1. Obsługa administracyjno-biurowa Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; Pomoc w przygotowywaniu i redagowaniu korespondencji przychodzącej i wychodzącej (tradycyjnej i elektronicznej), zawożenie listów i przesyłek na pocztę;...
Weryfikacja poprawności dokumentów (umowy, aneksy, cesje) Aktywowanie pakietów i aktualizacja baz danych klientów zgodnie z RODO; Obsługa administracyjna klientów korporacyjnych i wsparcie w systemach self-service; Ścisła współpraca z działem sprzedaży;
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi procedurami; Weryfikacja zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Przygotowywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Specjalista ten będzie zespołu zajmującego się bezpośrednim zarządzaniem procesami produkcji. Na co dzień współpracować będzie z brygadzistami w zakresie przygotowania i zarządzania dokumentacją techniczną i wsparciem w zakresie zarządzania procesami produkcyjnymi i administracyjnymi....
Co będzie należeć do Twoich zadań: Współpraca przy kompleksowej obsłudze administracyjno- organizacyjnej Zarządu, sekretariatu i spotkań biznesowych; Prowadzenie terminarza spotkań Członków Zarządu; Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbałość o zapewnienie...
Klient portalu Praca.pl
Zielona Góra
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Administracja dokumentacji projektowej w biurze projektowym; Wsparcie kierowników działów w biurze projektowym; Zarządzanie obiegiem dokumentacji na projektach; Tworzenie procedur i procesów w biurze projektowym; Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska inicjowanie, organizowanie i prowadzenie działalności badawczo-rozwojowej i wdrożeniowej z zakresu ochrony radiologicznej, analizowanie sprawozdań komisji do spraw procedur i audytów klinicznych zewnętrznych i opracowywanie wniosków w tych sprawach, analizowanie raportów z...
IMAR Service GroupGrzędy (pow. piaseczyński, gm. Tarczyn)
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 5 300 - 5 700 zł brutto/mies.
2 dni
Zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu magazynowego i obsługa dokumentacji; przygotowanie wysyłek oraz kontrola ich poprawności; kontakt z klientami i współpraca z magazynem; rozliczanie kierowców i dbanie o terminowość realizacji zleceń; wsparcie operacyjne w codziennych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: kontrola i rozliczanie kontraktów z NFZ; przygotowywanie analiz oraz raportów statystyczno-finansowych; weryfikacja kompletności dokumentacji medycznej; współpraca z liderami poradni, rejestracją i specjalistami w zakresie sprawozdawczości; udział w usprawnianiu...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Szukamy osoby, która odciąży rekruterów w codziennej pracy. W tym zadzwonisz do kandydatów, przeprowadzisz wstępne rozmowy, uzupełnisz dane w systemie i pomożesz w obsłudze biura. Co będziesz robić kontakt telefoniczny z kandydatami; pierwsza selekcja zgłoszeń (także dla projektów...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Koordynowanie zamówień z sieci dealerskiej Wkład w przygotowanie miesięcznych zamówień produkcyjnych – zbieranie informacji z sieci dealerskiej Bieżąca współpraca z dostawcami (m.in. firmy transportowe, logistyczne i inne) Przygotowanie i dostarczanie dealerom...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: obsługa zapytań telefonicznych i mailowych, wsparcie klientów i dostawców w rozwiązywaniu bieżących spraw, wprowadzanie zamówień oraz zgłoszeń reklamacyjnych, dbanie o estetykę stanowiska sprzedażowego, aktualizowanie danych w systemie wewnętrznym, współpraca z...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów; Przygotowywanie spotkań i...
Pracownik biurowy jest niezbędnym elementem funkcjonowania każdej firmy. Może przyjmować różną rolę, np. pracownika sekretariatu, pracownika recepcji, pracownika obsługi administracyjno-kadrowej, asystenta czy pracownika obsługi klienta. W zależności od obejmowanej posady do obowiązków pracownika biurowego może należeć m.in prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej, obsługa centrali telefonicznej, organizowanie pracy sekretariatu, bieżąca obsługa recepcji, witanie gości, przyjmowanie klientów i kierowanie ich w odpowiednie miejsca, kontakt z instytucjami finansowymi, prawnymi i innymi, wystawianie faktur i zajmowanie się księgowością, prowadzenie ewidencji pracowników, przyjmowanie wniosków i interpelacji czy współpraca z dostawcami materiałów biurowych itp. Jeśli szukasz pracy biurowej, sprawdź najnowsze oferty pracy w portalu Praca.pl i zaaplikuj na posady dostępne w Twoim mieście i okolicach!
Pracownik biurowy – co robi?
Pracownik biurowy może mieć różnorodny zakres działań, zależnie od stanowiska, jakie zajmuje. Warto mieć na uwadze, że nie jest to jedynie praca z dokumentacją, ale bardzo często obejmuje także kontakty z klientem oraz współpracownikami. Do głównych obowiązków pracownika biurowego należy chociażby przygotowywanie i archiwizacja różnego rodzaju dokumentacji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (np. przekazywanie ich do poszczególnych działów firmy), koordynowanie działań związanych z obsługą biura, obsługa zamówień i wniosków, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, obsługiwanie skrzynki pocztowej, a w niektórych przypadkach nawet przygotowywanie ofert handlowych. Pracownik biurowy musi być osobą samodzielną, niemniej zwykle współpracuje z poszczególnymi działaniu firmy, w szczególności działem kadr i płac.
Jak zostać pracownikiem recepcji / sekretariatu?
U kandydatów na pracowników biurowych zwykle mile widziane jest doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, niemniej wielu pracodawców organizuje dla nowych osób szkolenia. Osoby bez stażu pracy także mają szansę na zatrudnienie. Atutem będzie dyplom uczelni wyższej, w szczególności ukończenie studiów na kierunkach związanych z administracją, księgowością, zarządzaniem) bądź wykształcenie średnie (technik prac biurowych) bądź certyfikaty z kursów zawodowych dla pracowników administracyjno-biurowych. Bardzo często wymaga się także znajomości języka obcego, dyspozycyjności i np. gotowości do odbywania podróży służbowych (np. w przypadku posady asystenta członka zarządu).
Specjalista ds. administracji biurowej – jakie wykształcenie?
Specjalista ds. administracji biurowej zwykle posiada wykształcenie średnie lub wyższe, często związane z administracją, zarządzaniem lub pokrewnymi dziedzinami. Ważne jest posiadanie wiedzy z zakresu prowadzenia dokumentacji, organizacji pracy biurowej, obsługi programów biurowych i sprzętu biurowego. Osoby chcące rozwijać karierę biurową mają do wyboru:
szkołę średnią przygotowującą do zawodu technika prac biurowych,
uczelnie wyższe, w szczególności studia na takich kierunkach jak administracja, zarządzanie, psychologia biznesu, rachunkowość i księgowość,
kursy zawodowe dla pracowników biurowych i administracyjnych, stacjonarne bądź online.
Do realizacji zadań zgodnie z wymaganiami stanowiska często potrzebna będzie także biegła znajomość języka angielskiego. W tym wypadku warto postawić na kurs na poziomie co najmniej C1 oraz w zakresie nauki języka angielskiego biznesowego.
Pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim
Bardzo wiele firm, szczególnie w dużych miastach takich jak Warszawa, Wrocław, Katowice czy Kraków, zatrudnia pracowników administracyjno-biurowych z językiem angielskim. Są to osoby odpowiedzialne za telefoniczną i osobistą obsługę klientów i kontrahentów zagranicznych, prowadzenie korespondencji w języku angielskim, tłumaczenie i sporządzanie dokumentów po angielsku czy koordynację międzynarodowych spotkań biznesowych. Taka praca zwykle wiąże się z zarobkami na wyższym poziomie niż praca biurowa wyłącznie w języku polskim.
Pracownik biurowy, pracownik administracyjny – predyspozycje zawodowe
Pracownik biurowy lub administracyjny powinien być przede wszystkim osobą dokładną, biegłą w efektywnym zarządzaniu czasem i wykazującą się doskonałą umiejętnością organizacji pracy. Ponieważ jest to praca z ludźmi, ważne są także umiejętności interpersonalne, w tym empatia, komunikatywność i zdolności negocjacyjne. Pracodawcy poszukują osób cechujących się miłą aparycją, pozytywnie nastawionych do ludzi, odznaczających się wysoką kulturą osobistą. Duże znaczenie może mieć także odporność na stres oraz zdolność do pracy pod presją czasu.
Ile zarabia pracownik biurowy?
Wynagrodzenia na stanowiskach biurowych są bardzo zróżnicowane. Wiele zależy od typu posady, poziomu stanowiska i zakresu odpowiedzialności, ale także wielkości i lokalizacji firmy oraz tego, w jakiej branży działa. Specjalista ds. administracyjno-biurowych na stanowisku średniego szczebla zarabia około 4400-6000 zł brutto miesięcznie (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń).
Najnowsze oferty pracy dla pracowników biurowych w miastach
Na portalu Praca.pl regularnie publikujemy aktualne oferty pracy dla pracowników biurowych w różnych miastach i branżach. Często pojawiają się ogłoszenia na takie stanowiska jak młodszy specjalista ds. administracyjnych, kierownik działu administracji, księgowa, czy pracownik działu kadr i płac. Jeśli szukasz miejsca pracy w swojej okolicy, podaj w pasku wyszukiwarki nazwę miejscowości. Nie zapomnij też sprawdzić opcji: praca zdalna, gdyż taka forma zatrudnienia jest coraz częściej dostępna dla pracowników biurowych. Dokładnie zapoznaj się z opisami stanowisk i aplikuj!
Praca pracownik biurowy – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są kluczowe obowiązki pracownika biurowego?
Zakres obowiązków pracownika biurowego zależy od stanowiska, jakie obejmuje. Często jednak w zakresie jego odpowiedzialności leży sporządzanie i dbanie o obieg dokumentacji, organizacja i obsługa narad pracy / spotkań wewnętrznych, obsługiwanie spotkań z kontrahentami i klientami, telefoniczna obsługa klientów i współpracowników, prowadzenie korespondencji. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zwykle też za składanie zamówień, rozliczanie faktur oraz monitorowanie kompletności dokumentacji pracowniczych czy rozliczeniowych. Kolejnym istotnym zadaniem na tym stanowisku jest budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, dostawcami oraz kontakt z różnymi instytucjami.
Jak zdobyć pracę jako kierownik działu administracji?
Pracodawcy poszukujące szefów działów administracyjnych zatrudniają przede wszystkim osoby mające doświadczenie na podobnym stanowisku, w kierowaniu zespołem oraz doskonale znających zagadnienia prawne i techniczne związane z prowadzeniem działań administracyjnych w przedsiębiorstwach. Żeby zdobyć wymarzoną posadę, warto konsekwentnie zdobywać doświadczenie jako pracownik administracyjno-biurowy niższych szczebli, a także podnosić kwalifikacje na studiach (kierunki: zarządzanie, administracja) i kursach menedżerskich.