wystawianie faktur sprzedaży, not obciążeniowych, faktur korygujących, kompensat, not korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów, monitorowanie obiegu dokumentów, sporządzanie rejestrów i raportów, stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki w zakresie wyjaśniania...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Twoje zadania: Wystawianie faktur. Prowadzenie rejestru kontrahentów. Monitorowanie obiegu dokumentów. Sporządzanie rejestrów i raportów. Stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki. Współpraca z działem księgowości.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; bieżący kontakt z biurem księgowym mieszczącym się na terenie Niemiec; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 600 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie realizacja wszelkich zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem biura firmy: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura (realizacja bieżących zadań administracyjno-biurowych) koordynacja obiegu dokumentów; obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
ManpowerGroupNowa Ruda
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę tymczasową
6 dni
Zadania: Prace administracyjno-biurowe; Dbanie o prawidłowy przebieg informacji; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Wymagania: Znajomość obsługi komputera Motywacja do pracy;
Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie kuchni i toalet; Odkurzanie wykładzin; Mycie ekspresów; Codzienne opróżnianie koszy;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie część etatu
6 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Wydawanie kart (identyfikatorów) dla pracowników APT; Wydawanie zniżek do Pijalni Czekolady; Nadawanie dostępów do szafy z odzieżą z poziomu aplikacji; Bieżące wsparcie zespołu staffingowego w codziennej pracy;...
Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie do czerwca 2024 r. / budowa - woj. dolnośląskie od czerwca 2024 r. (relokacja) Umowa na zastępstwo Opis stanowiska: Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Projektu w działaniach związanych z realizacją projektu; Przygotowywanie zestawień na...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
6 dni
Twoje zadania: przyjmowanie, rejestrowanie, skanowanie i rozdzielanie korespondencji do systemu EOD, przygotowanie korespondencji wychodzącej do wysyłki oraz jej rejestracja, wsparcie i współpraca z pracownikami innych działów, bieżące wsparcie recepcji.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
analiza zapytań ofertowych; kalkulacja elementów prefabrykowanych w zakresie przygotowywanych ofert; składanie ofert; nadzór nad terminami składania ofert; kontakt z klientem i podtrzymywanie z nim dobrych relacji;
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
Klient portalu Praca.pl
Grodzisk Mazowiecki
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Koordynacja realizacji zamówień klientów; Obsługa dokumentów sprzedażowych; Kontakt telefoniczny z klientem i przedstawicielami handlowymi firmy; Prowadzenie prostych analiz produktowych i sprzedażowych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Odpowiednim Kandydatem na to stanowisko będzie osoba z doświadczeniem w Dziale Obsługi Klienta oraz z umiejętnościami do prowadzenia aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osoby, która będzie współpracować z obecnymi Klientami naszej firmy i rozwinie sprzedaż produktów poprzez identyfikację i...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Główne obowiązki: wpisanie dokumentów serwisowych do programu; sporządzanie i wysyłka pism; kompletowanie i wysyłka zamówień materiałów szkoleniowych; obsługa urządzeń biurowych drukarka czy kserokopiarka; pomoc w zadaniach związanych z bieżącym funkcjonowaniem biura;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska pracy: Praca biurowa na stanowisku obsługi wagi samochodowej. System II zmianowy w godzinach 6:00-14:15 i 09:45-18:00 od poniedziałku do piątku. Obowiązki: Rejestrowanie i ważenie samochodów wyjeżdżających /wyjeżdżających z terenu firmy; Obsługa dwóch programów:...
Obowiązki: Sporządzanie list przewozowych na podstawie planów załadunkowych Wprowadzanie danych do systemów informatycznych zewnętrznych firm przewozowych Wydruk listów przewozowych oraz etykiet adresowych na każdą jednostkę transportową Oklejanie jednostek transportowych etykietami...
Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
SIXT Rent a CarWarszawa, ul. Arabska 9
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Zakres obowiązków: Likwidacja szkód komunikacyjnych; Nadzorowanie terminowości pracy serwisów i Towarzystw Ubezpieczeniowych; Przygotowywanie wycen uszkodzeń pojazdów oraz archiwizowanie ich; Uzupełnianie danych dotyczących szkód, uszkodzeń i obciążeń w systemie flotowym; Zgłaszanie...
Główne zadania: Wykonywanie zadań związanych z procesem wdrażania, w szczególności: udział w procesie przyjmowania i rozliczania wniosków o płatność, monitorowania realizacji projektów/przedsięwzięć i rozwiązywania umów o dofinansowanie lub umów o objęcie przedsięwzięcia...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
7 dni
Obowiązki zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, profesjonalna telefoniczna oraz mailowo obsługa zgłoszeń, przygotowywanie raportów dot. Twoich obowiązków, zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie
8 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
POLMED S.A.Gdańsk, CH Manhattan
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Twoim zadaniem będzie: obsługa pacjentów, zarówno telefoniczna, jak i osobista, zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, obsługa programu do rejestracji pacjentów oraz archiwizacja dokumentacji medycznej.
MPM agd S.A.Milanówek
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
8 dni
Wystawianie zamówień w systemie (faktury, korekty) Awizowanie dostaw; Koordynacja dostaw z Działem Logistyki i Magazynem; Uzupełnianie danych logistycznych i magazynowych; Zlecanie odbiorów towaru - wystawianie stosownej dokumentacji;
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
8 dni
Główne zadania: wykonywanie czynności związanych z funkcjonowaniem sekretariatu Zakładu; pomoc administracyjna w funkcjonowaniu pracowni chemii organicznej, pracowni chemii fizycznej oraz pracowni matematycznej i informatycznej; prowadzenie korespondencji i ewidencji; sporządzanie wniosków na...
GEODIS PolandWarszawa, ul. Postępu 17b
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Opis stanowiska: Weryfikacja faktur kosztowych; Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych; Kontrola dokumentacji sprzedaży; Realizacja bieżących zadań administracyjnych; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; Nadzór nad archiwum działu; Współpraca z...
asystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Prowadzenie rejestru chorych leczonych w danej jednostce medycznej, Wprowadzanie danych statystycznych do centralnego systemu komputerowego Eskulap oraz kontrola prawidłowości w/w danych, Prowadzenie archiwum historii chorób pacjentów, Porządkowanie zgodnie z instrukcją archiwalną oraz...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Opis stanowiska: Wystawianie faktur i zakładanie kont klientów w systemie rozliczeniowym; Kontrola rozliczeń i wystawianie korekt; Wprowadzanie do systemu rozliczeniowego cenników oraz umów; Przygotowanie korespondencji wychodzącej.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
11 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
praktykant/stażysta umowa o pracę część etatu 3 225 zł brutto/mies.
11 dni
Dyrektor Sądu Okręgowego w Lublinie ogłasza konkurs na staż urzędniczy w Sądzie Okręgowym w Lublinie. Liczba stanowisk – 1 (0,75 etatu) Przewidywany termin zatrudnienia: maj 2024 r. Oznaczenie konkursu - Nr Kd.110.9.2024 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to między innymi: zakup...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będą w szczególności: wsparcie administracyjne w zakresie zarządzania portfelem projektów, tłumaczenie tekstów, dokumentacji i korespondencji na / z języka angielskiego; przygotowywanie dokumentacji, bieżąca komunikacja z klientami i...
JT S.A.Warszawa, Białołęka
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Rejestrowanie faktur; Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; Przygotowywanie zestawień i raportów; Bieżące prace administracyjne; Wsparcie działu kontrolingu w codziennej pracy;
młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Główne zadania: kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej - grafik serwisowy, obsługa poczty recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących i wychodzących, wynajem samochodów zastępczych dla serwisu; obsługa kasy...
Krajmed Centrum MedyczneWarszawa, Mokotów, przy stacji metro Służew
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Opis stanowiska telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta, rejestracja wizyt pacjentów, przyjmowanie płatności za usługi, zbieranie i archiwizacja dokumentacji medycznej, udzielanie informacji o oferowanych usługach i wspomaganie procesów sprzedażowo - marketingowych centrum medycznego,...
Główne zadania: Wykonywanie zadań związanych z procesem kontraktowania w szczególności: udział w pracach nad przygotowaniem i aktualizacją aktów prawnych, dokumentów programowych oraz wewnętrznych regulacji PARP; udział w procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie projektów lub...
Pracownik biurowy jest niezbędnym elementem funkcjonowania każdej firmy. Może przyjmować różną rolę, np. pracownika sekretariatu, pracownika recepcji, pracownika obsługi administracyjno-kadrowej, asystenta czy pracownika obsługi klienta. W zależności od obejmowanej posady do obowiązków pracownika biurowego może należeć m.in prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej, obsługa centrali telefonicznej, organizowanie pracy sekretariatu, bieżąca obsługa recepcji, witanie gości, przyjmowanie klientów i kierowanie ich w odpowiednie miejsca, kontakt z instytucjami finansowymi, prawnymi i innymi, wystawianie faktur i zajmowanie się księgowością, prowadzenie ewidencji pracowników, przyjmowanie wniosków i interpelacji czy współpraca z dostawcami materiałów biurowych itp. Jeśli szukasz pracy biurowej, sprawdź najnowsze oferty pracy w portalu Praca.pl i zaaplikuj na posady dostępne w Twoim mieście i okolicach!
Pracownik biurowy – co robi?
Pracownik biurowy może mieć różnorodny zakres działań, zależnie od stanowiska, jakie zajmuje. Warto mieć na uwadze, że nie jest to jedynie praca z dokumentacją, ale bardzo często obejmuje także kontakty z klientem oraz współpracownikami. Do głównych obowiązków pracownika biurowego należy chociażby przygotowywanie i archiwizacja różnego rodzaju dokumentacji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (np. przekazywanie ich do poszczególnych działów firmy), koordynowanie działań związanych z obsługą biura, obsługa zamówień i wniosków, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, obsługiwanie skrzynki pocztowej, a w niektórych przypadkach nawet przygotowywanie ofert handlowych. Pracownik biurowy musi być osobą samodzielną, niemniej zwykle współpracuje z poszczególnymi działaniu firmy, w szczególności działem kadr i płac.
Jak zostać pracownikiem recepcji / sekretariatu?
U kandydatów na pracowników biurowych zwykle mile widziane jest doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, niemniej wielu pracodawców organizuje dla nowych osób szkolenia. Osoby bez stażu pracy także mają szansę na zatrudnienie. Atutem będzie dyplom uczelni wyższej, w szczególności ukończenie studiów na kierunkach związanych z administracją, księgowością, zarządzaniem) bądź wykształcenie średnie (technik prac biurowych) bądź certyfikaty z kursów zawodowych dla pracowników administracyjno-biurowych. Bardzo często wymaga się także znajomości języka obcego, dyspozycyjności i np. gotowości do odbywania podróży służbowych (np. w przypadku posady asystenta członka zarządu).
Specjalista ds. administracji biurowej – jakie wykształcenie?
Specjalista ds. administracji biurowej zwykle posiada wykształcenie średnie lub wyższe, często związane z administracją, zarządzaniem lub pokrewnymi dziedzinami. Ważne jest posiadanie wiedzy z zakresu prowadzenia dokumentacji, organizacji pracy biurowej, obsługi programów biurowych i sprzętu biurowego. Osoby chcące rozwijać karierę biurową mają do wyboru:
szkołę średnią przygotowującą do zawodu technika prac biurowych,
uczelnie wyższe, w szczególności studia na takich kierunkach jak administracja, zarządzanie, psychologia biznesu, rachunkowość i księgowość,
kursy zawodowe dla pracowników biurowych i administracyjnych, stacjonarne bądź online.
Do realizacji zadań zgodnie z wymaganiami stanowiska często potrzebna będzie także biegła znajomość języka angielskiego. W tym wypadku warto postawić na kurs na poziomie co najmniej C1 oraz w zakresie nauki języka angielskiego biznesowego.
Pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim
Bardzo wiele firm, szczególnie w dużych miastach takich jak Warszawa, Wrocław, Katowice czy Kraków, zatrudnia pracowników administracyjno-biurowych z językiem angielskim. Są to osoby odpowiedzialne za telefoniczną i osobistą obsługę klientów i kontrahentów zagranicznych, prowadzenie korespondencji w języku angielskim, tłumaczenie i sporządzanie dokumentów po angielsku czy koordynację międzynarodowych spotkań biznesowych. Taka praca zwykle wiąże się z zarobkami na wyższym poziomie niż praca biurowa wyłącznie w języku polskim.
Pracownik biurowy, pracownik administracyjny – predyspozycje zawodowe
Pracownik biurowy lub administracyjny powinien być przede wszystkim osobą dokładną, biegłą w efektywnym zarządzaniu czasem i wykazującą się doskonałą umiejętnością organizacji pracy. Ponieważ jest to praca z ludźmi, ważne są także umiejętności interpersonalne, w tym empatia, komunikatywność i zdolności negocjacyjne. Pracodawcy poszukują osób cechujących się miłą aparycją, pozytywnie nastawionych do ludzi, odznaczających się wysoką kulturą osobistą. Duże znaczenie może mieć także odporność na stres oraz zdolność do pracy pod presją czasu.
Ile zarabia pracownik biurowy?
Wynagrodzenia na stanowiskach biurowych są bardzo zróżnicowane. Wiele zależy od typu posady, poziomu stanowiska i zakresu odpowiedzialności, ale także wielkości i lokalizacji firmy oraz tego, w jakiej branży działa. Specjalista ds. administracyjno-biurowych na stanowisku średniego szczebla zarabia około 4400-6000 zł brutto miesięcznie (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń).
Najnowsze oferty pracy dla pracowników biurowych w miastach
Na portalu Praca.pl regularnie publikujemy aktualne oferty pracy dla pracowników biurowych w różnych miastach i branżach. Często pojawiają się ogłoszenia na takie stanowiska jak młodszy specjalista ds. administracyjnych, kierownik działu administracji, księgowa, czy pracownik działu kadr i płac. Jeśli szukasz miejsca pracy w swojej okolicy, podaj w pasku wyszukiwarki nazwę miejscowości. Nie zapomnij też sprawdzić opcji: praca zdalna, gdyż taka forma zatrudnienia jest coraz częściej dostępna dla pracowników biurowych. Dokładnie zapoznaj się z opisami stanowisk i aplikuj!
Praca pracownik biurowy – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są kluczowe obowiązki pracownika biurowego?
Zakres obowiązków pracownika biurowego zależy od stanowiska, jakie obejmuje. Często jednak w zakresie jego odpowiedzialności leży sporządzanie i dbanie o obieg dokumentacji, organizacja i obsługa narad pracy / spotkań wewnętrznych, obsługiwanie spotkań z kontrahentami i klientami, telefoniczna obsługa klientów i współpracowników, prowadzenie korespondencji. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zwykle też za składanie zamówień, rozliczanie faktur oraz monitorowanie kompletności dokumentacji pracowniczych czy rozliczeniowych. Kolejnym istotnym zadaniem na tym stanowisku jest budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, dostawcami oraz kontakt z różnymi instytucjami.
Jak zdobyć pracę jako kierownik działu administracji?
Pracodawcy poszukujące szefów działów administracyjnych zatrudniają przede wszystkim osoby mające doświadczenie na podobnym stanowisku, w kierowaniu zespołem oraz doskonale znających zagadnienia prawne i techniczne związane z prowadzeniem działań administracyjnych w przedsiębiorstwach. Żeby zdobyć wymarzoną posadę, warto konsekwentnie zdobywać doświadczenie jako pracownik administracyjno-biurowy niższych szczebli, a także podnosić kwalifikacje na studiach (kierunki: zarządzanie, administracja) i kursach menedżerskich.