Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych śląskie najnowsze oferty pracy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zadania: wpieranie Działu Handlowego; prowadzenie i archiwizacja dokumentacji sprzedażowej i technologicznej; rozliczanie zleceń sprzedaży w systemie komputerowym; pomoc w sporządzaniu ofert handlowych; obsługa bieżąca spraw Zakładu Prefabrykacji Blach;
specjalista junior / mid umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przygotowywanie i współprowadzenie postępowań konkursowych na zawarcie umów w rodzaju leczenie szpitalne, przygotowywanie analiz wskazujących poziom realizacji obowiązujących umów oraz zapotrzebowania na nowe świadczenia, analiza i weryfikacja wniosków...
Zadania: Przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja dostaw/wydań oraz dokumentów; Odbiór i wysyłka towarów; Ewidencjonowanie i kontrola stanów magazynowych; Kontrola jakościowa materiału na magazynie; Analiza kalendarza dostaw; Kontrola rotacyjna i ilościowa stanów magazynowych; Prowadzenie...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Opracowywanie propozycji do projektów rocznych wieloletnich planów napraw, remontów głównych i bieżących oraz inwestycji; Organizowanie procesu przygotowawczego na wykonawstwo robót naprawczych, remontowych i utrzymaniowych,...
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: rozliczanie skutków finansowych kontroli, czynności sprawdzających u świadczeniodawców lub weryfikacji świadczeń, odblokowywanie umów oraz wystawianie not obciążeniowych/uznaniowych oraz podejmowanie działań windykacyjnych w tym zakresie,...
Zakres obowiązków: kontakt telefoniczny z nowymi klientami; poszukiwanie nowych obszarów sprzedaży; tworzenie baz danych i aktualizacja istniejących; analiza rynku; aktywne uczestnictwo na forach internetowych, w tym forach social mediów celem poszukiwania szans sprzedażowych dla oferowanych...
Zakres zadań: Administracyjna obsługa procesów magazynowych, Sporządzanie raportów i analiz, Mailowy i telefoniczny kontakt z Klientem oraz przewoźnikami, Przygotowywanie dokumentacji, Archiwizacja dokumentów. Wymagania: Umiejętności obsługi komputera, w tym praktyczna znajomość pakietu...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...