Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta Gdańsk

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 112

  • Promotor / Promotorka Produktów AGD

    Media Expert   Gdańsk, Kilińskiego 1-5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    9 dni
    umowa zlecenie Twoje zadania: Prezentowanie asortymentu z kategorii małego AGD i przekazywanie klientom najważniejszych informacji o produktach; Utrzymywanie czytelnej i aktualnej ekspozycji zgodnie z wytycznymi sklepu; Wspieranie działań sprzedażowych i dbanie o pozytywny odbiór promowanej...
  • Doradca Handlowy ds. Technicznych

    1.PLASTCOMPANY POLSKA Sp. z o.o.   pomorskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    prowadzenie spotkań z klientami i prezentacja oferty firmy, aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami, przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji cenowych, doradztwo techniczne w zakresie doboru produktów do potrzeb klienta, realizacja celów...
  •  
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zakupów

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Obowiązki: Współpraca z dotychczasowymi dostawcami oraz poszukiwanie nowych; Udział w spotkaniach handlowych; Negocjowanie warunków handlowych, opiniowanie umów; Przygotowanie zapytań ofertowych; Analiza ofert pod kątem ceny i jakości produktów, warunków dostawy i metody płatności;...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – niemiecki

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk   
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami z rynku niemieckiego. Pomoc w sprawach związanych z podróżami i rezerwacjami. Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta i satysfakcji z kontaktu. Współpraca z zespołem i udział w usprawnianiu procesów obsługi.
  • Referent / Referentka ds. obsługi pasażerskiej

    Port Lotniczy GDAŃSK Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Będziesz odpowiadać za obsługę pasażerów w Executive Lounge: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów, dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge, rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge, obsługa Pasażerów w Executive Lounge zgodnie...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim - Customer Support Rockstar

    Foundever   Gdańsk   
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Twój zakres obowiązków: Jeśli biegle mówisz po niemiecku, lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży turystycznej – ta oferta jest dla Ciebie! U nas będziesz: codziennie rozmawiać (telefonicznie i mailowo) z klientami z niemieckiego...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozwoju Sprzedaży Online

    AURA HERBALS sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Lęborska 3b    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Twoje Kluczowe Zadania Pełna odpowiedzialność za wyniki kanału e-commerce (budżet, KPI, raportowanie, strategia). Planowanie, wdrażanie i analiza efektywności kampanii sprzedażowych na platformach e-commerce (w tym współpraca z zespołem PPC). Inicjowanie i prowadzenie kreatywnych kampanii...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej, z zachowaniem najwyższych standardów firmy. Aktywne dążenie do realizacji i przekraczania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klienta (Customer Satisfaction). Skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń oraz...
  • Przedstawiciel Handlowy

    Olsza Olbrysz Sp. j.   Gdańsk, ul. Budowlanych 17L    praca mobilna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Kluczowe Obowiązki Aktywna sprzedaż produktów i usług firmy w wyznaczonym regionie. Zarządzanie obecnym portfelem klientów i rozwijanie współpracy. Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji handlowych. Skuteczna realizacja miesięcznych i kwartalnych planów...
  • Handlowiec - Vanseller

    Olsza Olbrysz Sp. j.   Gdańsk, ul. Budowlanych 17L    praca mobilna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Twój zakres obowiązków Aktywna sprzedaż produktów i usług firmowych klientom w wyznaczonym obszarze; Zarządzanie oraz rozwijanie bieżącej współpracy z klientami; Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długofalowych relacji handlowych; Realizacja założonych planów sprzedażowych;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów — zgodnie z najwyższymi standardami. Realizacja wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów oraz dążenie do ich stałej poprawy. Aktywne zaangażowanie w rozwiązywanie zgłoszeń i pełne...
  • Specjalista ds. E-commerce

    AURA HERBALS sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Lęborska 3b    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kogo szukamy? Nasz e-commerce to jeden z kluczowych filarów rozwoju Aura Herbals. Dlatego do naszego zespołu szukamy osoby, która weźmie pełną odpowiedzialność za dalszy rozwój sprzedaży w tym kanale. Jeśli myślisz systemowo o procesach, masz zmysł analityczny, dzięki któremu...

Praca Gdańsk Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. obsługi klienta znajdzie zatrudnienie w Gdańsku w różnorodnych sektorach gospodarki. Miejsca pracy czekają w biurach obsługi klienta, działach sprzedaży, call center. Obowiązki mogą być wykonywane zarówno w trybie zdalnym, jak i stacjonarnie. Czasami oferowana jest także praca mobilna, wiążąca się z dojazdem do klienta (przede wszystkim w ramach obsługi umów b2b). Główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta to m.in. udzielanie informacji produktowych / związanych z usługami firmy, rozwiązywanie problemów klientów, przedstawianie ofert zgodnych z potrzebami konsumentów i polityką marketingową przedsiębiorstwa. Czasami specjalista bezpośrednio prowadzi także aktywną sprzedaż produktów. Pomorski rynek pracy wciąż jest otwarty na osoby chętne do pracy z klientem. Najczęściej poszukiwani są pracownicy na takie stanowiska jak: doradca klienta, pracownik biura obsługi klienta z językiem angielskim / niemieckim / duńskim, młodsza specjalistka ds. telefonicznej obsługi klienta, przedstawiciel handlowy, starszy opiekun finansowy kluczowych klientów, sprzedawca czy manager działu obsługi klienta.  

Specjalista ds. obsługi klienta Gdańsk – opis stanowiska

Wiele gdańskich i trójmiejskich firm szuka utalentowanych specjalistów ds. obsługi klienta, konsultantów ds. kluczowych klientów, doradców klienta biznesowego czy doradców klientów ds. technicznych. Zapotrzebowanie wciąż jest znaczne, dlatego o znalezienie zatrudnienia nie powinno być trudno. Warto jednak wiedzieć, że praca w sektorach sprzedażowym i konsultingowym nie jest łatwa. Na czym polega? Szczegółowe informacje na temat zakresu obowiązków znajdziesz w opisie stanowiska konkretnej oferty pracy, niemniej specjaliści do spraw obsługi klienta w lokalizacji Gdańsk, jak i w innych miastach, zwykle zajmują się:

  • sprzedażą telefoniczną,
  • obsługą mailingu i internetową obsługą klienta, 
  • przedstawianiem oferty, 
  • doradzaniem w zakresie oferowanych produktów lub usług,
  • rozwiązywaniem problemów klientów w zakresie produktów / usług, realizacji umowy itp., 
  • prowadzeniem spotkań z potencjalnymi klientami, 
  • tworzeniem i przedstawianiem prezentacji handlowych, 
  • współpracą z innymi działami firmy np. działem reklamacji czy działem dostaw.

Jak zostać specjalistą ds. obsługi klienta w Gdańsku?

Chcesz znaleźć pracę, która daje sporo satysfakcji, pozwala na rozwój, a często także bardzo atrakcyjne zarobki w systemie prowizyjnym? Praca specjalisty ds. obsługi klienta może być stworzona dla Ciebie. Istotne jest to, że żeby ją podjąć i spróbować swoich sił w nowej roli, zwykle nie trzeba mieć żadnego konkretnego wykształcenia (chociaż wykształcenie związane z handlem, marketingiem, psychologią biznesu czy chociażby certyfikat kursu z technik sprzedażowych bądź negocjacyjnych będą dużym atutem). Pracodawcy preferują co prawa osoby z doświadczeniem w pracy z klientem, niemniej nowicjusze także powinni znaleźć pracę, celując w stanowiska juniorskie. W wielu firmach prowadzone są szkolenia wstępne dla pracowników działu obsługi klienta. Nowym pracownikom przekazuje się też zwykle materiały do nauki, bowiem konsultant musi dogłębnie znać ofertę firmy, w której pracuje.

 Bardzo ważna jest również znajomość języków obcych, zwłaszcza niemieckiego, który jest często wymagany przez pracodawców w tym regionie. Niekiedy wymaga się też angielskiego bądź duńskiego. Kandydaci powinni wykazywać się doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, wysoką kulturą osobistą, odpornością na stres, pozytywnym podejściem do klienta oraz rozwiniętymi zdolnościami negocjacyjnymi

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta w Gdańsku?

To, ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta, zależy często od jego skuteczności. W wielu firmach stosuje się bowiem system prowizyjny, zgodnie z którym pracownik otrzymuje niską podstawę wynagrodzenia, a pozostała część wypłaty pochodzi z prowizji od sprzedaży. W zespołach, w których zadaniem specjalistów nie jest sprzedaż, a np. opieka nad klientem, doradzanie czy rozwiązywanie problemów związanych z transakcjami, pracownicy mogą pracować wg standardowego sposobu wynagradzania albo np. w systemie premiowym. Ile zatem można zarobić? Wg Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń 2024 (Sedlak & Sedlak) stawka rynkowa wynagrodzenia średniego stopnia specjalisty ds. obsługi klienta to 4,7-6,8 tys. zł brutto miesięcznie. Jeśli chodzi o młodszego specjalistę, może spodziewać się wypłaty w granicach 4,4-6 tys. zł brutto miesięcznie. Z kolei starszy specjalista często zarabia od 5,4 do 7,7 tys. zł brutto na miesiąc.

Najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. obsługi klienta w Gdańsku

Aplikuj na stanowisko specjalisty do spraw obsługi klienta, doradcę ds. kluczowych klientów czy handlowca! Najnowsze oferty pracy znajdziesz na naszym portalu. Zapoznaj się dokładnie z wybranymi ogłoszeniami. Zwróć uwagę na to, że kandydatom często, ale nie zawsze proponuje się umowę o pracę. Ponadto coraz częściej pracownicy mają możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej.

Praca Gdańsk specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są podstawowe obowiązki opiekuna klienta w Gdańsku?

Głównym zadaniem opiekuna klienta w Gdańsku jest utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi oraz potencjalnymi klientami danej firmy. Zatem osoba na tym stanowisku zajmuje się doradzaniem klientom,  odpowiadaniem na ich pytania, a często także sprzedażą produktów lub usług firmy. Specjaliści ci często biorą udział w spotkaniach biznesowych z klientami, w czasie których przedstawiają oferty i negocjują warunki umowy.

  • Jakie są wymagane kwalifikacje do pracy jako opiekun klienta w Gdańsku?

Dla wielu pracodawców ważne jest, by pracownik posiadał wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane są kierunki związane z biznesem, komunikacją lub marketingiem). Dużym atutem u kandydatów do pracy na tym stanowisku jest doświadczenie w sprzedaży lub bezpośredniej obsłudze klienta. Bardzo często od kandydatów oczekuje się także znajomości języka niemieckiego lub innego obcego, co jest kluczowe w międzynarodowym środowisku biznesowym Gdańska. Kolejne istotne cechy idealnego kandydata na to stanowisko to: umiejętności negocjacyjne, doskonała organizacja pracy i charyzma.