specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Wyszukiwanie możliwości biznesowych; Nadzór i analiza wskaźników: stany magazynowe, współczynnik rotacji; Nadzór nad procesami zakupowymi; Aktywne poszukiwanie nowych dostawców w kraju i za granicą; Negocjowanie cen, warunków...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
13 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa klientów i rozbudowywanie relacji. Wyszukiwanie nowych partnerów w Europie. Przetwarzanie zamówień eksportowych. Zarządzanie wysyłką produktów. Obsługa transakcji i dokumentacji. Współpraca z logistyką. Promowanie firmy na targach.
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twój zakres obowiązków: opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, zarządzanie i organizacja pracy Działu Zakupów, prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy z dostawcami, aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu...
Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Twój zakres obowiązków Głównym zadaniem Specjalisty ds. zakupów książek jest pozyskiwanie używanych książek i księgozbiorów od osób prywatnych, instytucji i firm. Zadania towarzyszące to: negocjowanie warunków umów, organizacja załadunku i transportu zakupionych książek do...
Zadania: Kompleksowa obsługa oraz aktywna współpraca z klientami firmy. Rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z aktualnymi klientami. Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych głownie na terenie Europy. Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień klientów eksportowych do systemu...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Purchaser będzie odpowiedzialny za zakupy oraz organizację dostaw produktów na statki. Praca pod presją czasu, wymagana znajomość procedur spedycyjnych, porównywanie cen od dostawców, kosztów transportu, przepisów celnych. Współpraca z agentami, dostawcami, kapitanami...
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem zamówień materiałów budowlanych, Przygotowanie przedmiarów materiałów na podstawie otrzymanej dokumentacji, Pozyskanie i zestawianie ofert od dostawców, Analiza ofert, ocena dostawców, Negocjowanie z obecnymi i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Sprawdzanie dokumentacji dla zamówień budowlanych, Szacowanie potrzebnych materiałów z dokumentów, Wyszukiwanie ofert dostawców i porównywanie ich, Analizowanie ofert i ocena dostawców, Negocjacje cen i warunków zakupu, Kontrola kosztów zakupu w budżecie,...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
Zadania obowiązujące na tym stanowisku to: Przygotowywanie pełnej dokumentacji do odpraw celnych i innych procedur celnych stosowanych przez firmę; Współpraca z agencjami celnymi, firmami transportowymi i spedycyjnymi w zakresie realizacji transportu; Organizacja, śledzenie, awizacja i...
Twój zakres obowiązków: wsparcie kupca i działu zakupów w codziennej pracy; tworzenie baz danych dostawców; koordynowanie zgodności danych logistycznych; aktualizowanie danych towarowych w systemie; współpraca z działami w firmie Greenbasket; tworzenie zapytań ofertowych;
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
Zakres obowiązków / zadania do realizacji: Negocjowanie warunków handlowych; Analiza danych i trendów rynkowych; Zarządzanie relacjami z dostawcami, w tym pozyskiwanie informacji o nowych źródłach dostaw; Wspieranie działów merytorycznych w szacowaniu kosztów; Prowadzenie dokumentacji...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Analiza rotacji produktów w poszczególnych grupach asortymentowych oraz monitorowanie poziomu zapasów; Administracja zamówień w systemie SoftLab; Analiza cyklu życia nowowprowadzonych produktów; Kategoryzacja asortymentu i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 13 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: Budowanie i realizowanie polityki zakupów wg przyjętych założeń; Optymalizacja warunków współpracy z kontrahentami (dostawcami i podwykonawcami) Nadzór nad kontraktowaniem oraz kontraktowanie dostawców usług i materiałów; Tworzenie zapytań ofertowych; analiza porównawcza...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Wymagania wykształcenie wyższe; min. 2 lata doświadczenia w obszarze zakupów (branża budowlana- drogi) znajomość zagadnień kodeksu cywilnego, prawa zamówień publicznych; biegła obsługa arkusza kalkulacyjnego Excel, Ms Word, Power Point; znajomość technik negocjacyjnych, umiejętność...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Analiza rynku drewna poużytkowego - dotarcie do wszystkich potencjalnych dostawców na powierzonym terenie; Przygotowanie ofert zakupu; Zakup drewna poużytkowego (firmy komunalne, budowlane, produkcyjne); Negocjacja warunków...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współpraca z dealerami i importerami na terenie całej Polski i Słowacji; Tworzenie i przesyłanie zapytań ofertowych zgodnych z potrzebami Spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; Negocjowanie zapisów umów; Analiza otrzymanych ofert; Sporządzanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Wyszukuj i współpracuj z producentami i dostawcami produktów spożywczych/nieżywnościowych. Koordynacja warunków pracy, zawieranie umów dostaw. Utworzenie efektywnej i konkurencyjnej matrycy asortymentowej w ramach kategorii produktowych. Analiza wyników kategorii. Decydowanie o...
Zakres obowiązków: zapewnienie zaopatrzenia w zakresie podległych grup materiałowych; podejmowanie decyzji co do poziomu cen i zapasów magazynowych; pozyskiwanie nowych dostawców w kraju i zagranicą; negocjowanie warunków handlowych; ocena i kontrola rozwoju współpracy z dostawcami;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Pozyskiwanie i zamawianie materiałów, towarów i usług zgodnie z wymaganiami produkcyjnymi, zwłaszcza w zakresie produkcji. Zbieranie informacji o rynku i dostawcach oraz negocjowanie z dostawcami w celu zapewnienia korzystnych warunków i cen. Utrzymywanie i aktualizowanie informacji o...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Zbieranie/ pozyskiwanie ofert Negocjowanie cen z dostawcami, usługodawcami Sporządzanie zamówień na podstawie pozyskanych ofert Monitorowanie przebiegu realizacji zamówień Pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych Uzgadnianie z Kontrahentami szczegółowego zakresu...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych (ustawa Prawo zamówień publicznych) oraz niepublicznych (na podstawie wewnętrznych regulacji Spółki w zakresie zakupów) przygotowywanie dokumentacji postępowań w szczególności...
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Zadania: Nadzór nad realizacją zakupów zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem do produkcji; Kontrola stanów magazynowych oraz zapotrzebowania na materiały do produkcji; Nadzór i zarządzanie zespołem (2 osoby) Nadzór nad stanami zamówionych materiałów na stoku u dostawców oraz nad...
Rockfin Sp. z o.o.Małkowo, k. Żukowa, ul. Pałacowa 9
praca hybrydowa
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Opis stanowiska: Realizacja procesu zakupu materiałów produkcyjnych oraz usług; Tworzenie i składanie zapytań ofertowych oraz zamówień do dostawców; Kontrola terminowej realizacji zamówień, monitorowanie dostaw i opóźnień; Monitorowanie dostawców, dokonywanie analiz cenowych,...
ManpowerGroupWólka Kosowska
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
7 dni
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
ManpowerGroupPiaseczno
praca stacjonarna
dziś wygasa
menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
7 dni
Zadania: Analiza potencjalnych szans biznesowych oraz selekcja przetargów. Analiza trendów rynkowych, konkurencji i nowych technologii, w celu dostosowywania strategii ofertowej i zwiększania szans na wygraną; Szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wymogów technicznych,...
Zadania: Analiza potencjalnych szans biznesowych oraz selekcja przetargów. Analiza trendów rynkowych, konkurencji i nowych technologii, w celu dostosowywania strategii ofertowej i zwiększania szans na wygraną; Szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wymogów technicznych,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Budowanie kategorii asortymentowej oraz rozwój asortymentu; Przygotowywanie oraz wdrażanie strategii podległych produktów; Prowadzenie negocjacji handlowych; Ścisła współpraca z dostawcami; Analizowanie rynku oraz działań...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
7 dni
Zakres zadań: zarządzanie powierzona grupa producentów zgodnie ze strukturą działu, negocjowanie warunków handlowych zgodnie z przyjętymi zasadami, odpowiedzialność za realizacji KPI’s zgodnie z obowiązującym budżetem, planowanie i realizacja planu zakupowego w ramach przydzielonego...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Wyszukiwanie możliwości biznesowych; Nadzór i analiza wskaźników: stany magazynowe, współczynnik rotacji; Nadzór nad procesami zakupowymi; Aktywne poszukiwanie nowych dostawców w kraju i za granicą; Negocjowanie cen, warunków...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Zakupów, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesów zakupowych oraz współpracę z dostawcami. Główne obowiązki: Przygotowywanie i przeprowadzanie procedur zakupowych zgodnie z obowiązującymi standardami i politykami...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Kompleksowe zarządzanie procesami zakupowymi i logistycznymi Działu Mechaniki; Dbanie o doskonałe relacje z kluczowymi producentami reprezentowanymi na polskim rynku; Aktywna współpraca ze wszystkimi dostawcami krajowymi i zagranicznymi; Ocena dotychczasowych dostawców; Wyszukiwanie nowych,...
Szukasz nowego wyzwania zawodowego i zwróciłeś / zwróciłaś uwagę na oferty pracy na stanowisko specjalisty ds. zakupów? Jest to rola zawodowa, która bywa różnie nazywana. Oprócz najczęściej spotykanego miana specjalisty ds. zakupów może to być chociażby specjalista ds. zaopatrzenia i logistyki, kupiec, a w przypadku wyższych stopniem posad senior logistics specialist, category manager czy starszy specjalista ds. zakupów. Jest to pracownik, który odgrywa istotną rolę w każdym średnim i dużym przedsiębiorstwie, zarówno produkcyjnym, jak i usługowym. Zakres obowiązków różni się w zależności od specyfiki firmy, niemniej specjalista ds. zakupów nieodmiennie pracuje z produktami w ramach przydzielonego budżetu. Szukasz pracy i interesuje Cię ta profesja? Przeczytaj cały opis stanowiska i aplikuj na aktualne oferty pracy!
Charakterystyka zawodu specjalisty ds. zakupów
Specjalista ds. zakupów pracuje w dziale zakupów, zaopatrzenia bądź logistyki w średnich i dużych przedsiębiorstwach oraz różnego rodzaju instytucjach i organizacjach. Osoba zatrudniona na tym stanowisku jest odpowiedzialna za zarządzanie całym procesem zakupowym: od analizy asortymentu, przez utrzymanie dobrych relacji z dostawcami i innymi pośrednikami, poszukiwanie nowych dostawców i kontrahentów, po nadzorowanie realizacji procesu zakupów i analizę otrzymanych ofert sprzedażowych. Osoba obejmująca to stanowisko dba o to, żeby przedsiębiorstwo, dla którego pracuje, zawsze miało odpowiednią ilość towaru bądź surowców niezbędnych do funkcjonowania i rozwijania się na rynku. Towar ten powinien być dodatkowo w optymalnej cenie i jak najwyższej jakości.
Jak zostać specjalistą ds. zakupów?
Jeśli posiadasz minimum 2 lata doświadczenia, umiesz pracować z dużą ilością danych, a znajomość języka angielskiego na poziomie B2 nie stanowi dla Ciebie problemu, jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko. W opisach ofert często można napotkać wymaganie doświadczenia w prowadzeniu procesów zakupowych, niemniej jako osoba początkująca także masz szansę na znalezienie posady. Istotna jest umiejętność zarządzania procesami, a także dobra znajomość specyfiki danej branży, a tych można nauczyć się na wielu różnych stanowiskach. Dlatego nie wahaj się i zaaplikuj na wybraną posadę nawet mimo braku stażu pracy.
Pracodawcy czasami wymagają ponadto wykształcenia wyższego (kierunek związany z biznesem, zarządzaniem, logistyką, transportem, matematyką, marketingiem – kryteria mogą być naprawdę bardzo różne) bądź statusu studenta. Istotna może być także znajomość języka niemieckiego, rosyjskiego czy angielskiego w stopniu bardzo dobrym, umożliwiającym prowadzenie negocjacji biznesowych czy tworzenie zapytań ofertowych.
Stanowisko specjalisty ds. zakupów i logistyki – predyspozycje zawodowe
Doskonały specjalista ds. zamówień to osoba dobrze zorganizowana, nie mająca żadnego kłopotu zarówno z organizacją pracy własnej, jak i czuwaniem nad zleceniami powierzonymi innym stronom projektu. Powinien być to także ktoś komunikatywny, otwarty i cechujący się wysoką kulturą osobistą, gdyż specjalista do spraw zakupów ma za zadanie utrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami, na co dzień utrzymuje kontakty z dostawcami i prowadzi współpracę z pozostałymi działami firmy. Inne ważne cechy osoby na stanowisku pracownika ds. dostaw to: umiejętność pracy pod presją czasu i dotrzymania terminów, odporność na stres, uważność, kreatywność, umiejętność wyszukiwania najlepszych ofert, zdolności negocjacyjne, asertywność, wysoka motywacja do pracy.
Jak wygląda praca specjalistki ds. zakupów?
Pracownik dokonuje zamówień, wykonuje research dostępnych na rynku materiałów, a także prowadzi współpracę z dostawcami i czuwa nad powierzonym budżetem. Jednym z największych wyzwań w codziennej pracy specjalisty ds. zakupów jest optymalizacja dostaw i zarządzanie powierzoną kategorią zakupową. To on decyduje o tym, co, kiedy i w jakiej ilości zostanie zakupione dla firmy. Wyborowi towaru / surowca często towarzyszy bieżąca analiza zaopatrzenia, budżetu, operacji logistycznych, a także tworzenie planów zakupowych i współpraca z innymi działami firmy.
Specjalista ds. zakupów i zaopatrzenia – co robi?
Specjalista ds. zakupów to pracownik odpowiedzialny za identyfikację, negocjowanie i nawiązywanie kontaktów z dostawcami oraz innymi kontrahentami. Pracownik na co dzień zarządza kosztami i czuwa nad tym, by zakupy realizowane zgodnie ze standardami firmy, w ramach budżetu oraz zgodnie z jej potrzebami. Jego obowiązkiem jest również monitorowanie dostaw i kontrola jakości produktów. Pracownik upewnia się, że zakupione towary spełniają określone specyfikacje, nie mają wad produkcyjnych itp. Współcześnie specjalista ds. zakupów prowadzi szeroko zakrojone działania offline i online. Bierze udział w spotkaniach z dostawcami i kontrahentami, niekiedy samodzielnie wybiera produkt w siedzibie dostawcy, ale także prowadzi negocjacje, wysyła zapytania i wybiera produkty za pośrednictwem internetu. Kolejnym, ale nie mniej ważnym zadaniem specjalisty ds. zakupów, jest prowadzenie analizy rynku i śledzenie działań konkurencji, dzięki czemu pracownik może podejmować trafne decyzje zakupowe zgodnie z najnowszymi trendami i zmieniającymi się warunkami w branży
Młodszy specjalista ds. zakupów, asystent kupca
Specjalistę ds. zakupów często wspiera w codziennej pracy asystent ds. zakupów / młodszy specjalista ds. zakupów. Osoba na tym stanowisku pomaga w sporządzaniu i utrzymaniu prawidłowej dokumentacji zakupów. Pod nadzorem przełożonego koordynuje dostawy i gromadzi informacje na temat trendów rynkowych.
Specjalista w dziale zakupów technicznych
Specjalista w dziale zakupów technicznych m.in. prowadzi analizę potrzeb operacyjnych, negocjuje umowy z dostawcami oraz kontroluje jakość nabywanych produktów bądź usług technicznych. Osoba na tym stanowisku musi posiadać gruntowną wiedzę techniczną, a także wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i być w stanie podejmować strategiczne decyzje zakupowe. Niekiedy wymagane jest wykształcenie kierunkowe związane z dziedziną, w której działa przedsiębiorstwo.
Specjalista ds. marketingu i zakupów z językiem angielskim
Specjalista ds. marketingu i zakupów z językiem angielskim to osoba, która posiada kompetencje z zakresu marketingu i zakupów i jednocześnie umiejętność płynnej komunikacji w języku angielskim (poziom biznesowy). Jest to stanowisko wymagające nie tylko rozumienia strategii marketingowych, procesów zakupowych i logistycznych oraz trendów rynkowych, ale także zdolności do nawiązywania i utrzymania dobrych relacji biznesowych z międzynarodowymi partnerami. Swobodna komunikacja w języku angielskim jest oczywiście kluczowa, aby skutecznie koordynować projekty i negocjować warunki kontraktów. Dlatego też pracodawcy szukają osób z certyfikatami językowymi i ukończonymi studiami wyższymi. Jest to posada, która zwykle daje gwarancję wysokich zarobków.
Ile zarabia specjalista ds. zamówień?
Wiele osób zastanawia się, jakie są płace brutto w skali miesiąca osoby zajmującej tak odpowiedzialne stanowisko jak specjalista ds. zakupów / zamówień. Płace mogą się jednak znacznie różnić, zależnie od branży, w jakiej działa firma, jej wielkości, a także zakresu obowiązków, stopnia odpowiedzialności i poziomu stanowiska, jakie obejmuje pracownik. Jak podaje Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń, mediana miesięcznej pensji młodszego specjalisty to 5000 zł brutto miesięcznie, samodzielnego specjalisty 6230 zł brutto na miesiąc, a starszego specjalisty 7970 zł brutto miesięcznie.
Praca w dziale zaopatrzenia i zakupów – warunki zatrudnienia
Miejscem pracy specjalisty ds. zakupów zwykle jest siedziba firmy, niemniej coraz częściej pracodawcy oferują zatrudnionym możliwość pracy zdalnej bądź hybrydowej. Pracownik musi być gotowy na odbywanie podróży służbowych. Często proponuje mu się umowę o pracę, umowę b2b bądź kontrakt menedżerski. Może także liczyć na różne dodatki np. służbowy laptop i telefon, służbowy samochód, wczasy pod gruszą czy prywatną opiekę medyczną.
Specjalista do spraw zakupów – perspektywy zawodowe, ścieżka kariery
Specjalista do spraw zakupów to bardzo istotna funkcja w każdej firmie, a na polskim rynku pracy perspektywy zawodowe dla tej roli są bardzo obiecujące. Kandydaci zwykle nie mają kłopotu ze znalezieniem ofert pracy dla siebie. Co więcej, pracownicy na tym stanowisku stoją przed możliwością rozwoju. Wraz ze zdobywanym doświadczeniem można awansować np. do roli managera ds. zakupów, dyrektora zakupów lub nawet na stanowisko CPO (Chief Procurement Officer).
Sprawdź najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. zakupów
Jeśli jesteś zainteresowany / zainteresowana tym stanowiskiem, bez trudu znajdziesz atrakcyjne oferty pracy na Praca.pl. Pamiętaj, że w naszym serwisie możesz podać różne kryteria wyszukiwania ogłoszeń, np. miejscowość, tryb pracy zdalnej, pracy hybrydowej czy poziom stanowiska. Ustaw Job Alert i wykorzystać Kreator CV Online do stworzenia profesjonalnego życiorysu zawodowego. Dzięki tym nowoczesnym narzędziom praca na stanowisku specjalisty ds. zakupów znajdzie się w Twoim zasięgu!
Praca specjalista ds. zakupów – najczęściej zadawane pytania:
Kim jest specjalista ds. zakupów?
Specjalista ds. zakupów to pracownik, który odpowiada za nabywanie odpowiednich produktów lub usług dla firmy. Jego / jej zadania obejmują m.in. negocjowanie kontraktów z dostawcami, monitorowanie jakości dostaw oraz stałą analizę tendencji rynkowych.
Jakie umiejętności są potrzebne do pracy na stanowisku specjalisty ds. zakupów?
Specjalista ds. zakupów powinien mieć wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz umiejętność analizy danych i zdolności numeryczne. Musi także wykazywać się umiejętnością strategicznego myślenia, aby być w stanie odpowiednio planować i przewidywać potrzeby zakupowe firmy.