specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
11 godz.
Kluczowe zadania: Analiza i weryfikacja dokumentacji technicznej Pozyskiwanie oraz analizowanie ofert od dystrybutorów i producentów; Opracowywanie kosztorysów ofertowych Optymalizacja rozwiązań technologicznych i materiałowych; Tworzenie i weryfikacja dokumentacji powykonawczej; Nasze...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Główne zadania: Realizacja zadań w ramach programu Fundusze Europejskie dla Nowej Gospodarki 2021-2027, Priorytet II. Środowisko sprzyjające innowacjom: działanie 02.28 Startup Booster Poland, działanie 02.27 Laboratorium Innowatora, innych programów finansowanych ze środków UE oraz...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw z zakresu mapy numerycznej, Prowadzenie i aktualizacja numerycznej mapy linii kolejowych oraz bazy danych w systemie na podstawie danych zasobu Kolejowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, Pozyskiwanie...
Miejsce wykonywania pracy: Krosno, budowy na terenie całego kraju Opis stanowiska: Zarządzanie realizacją projektów inwestycyjnych; Nadzór nad procesami projektowania i budowy infrastruktury branży gazowej i naftowej oraz gazociągów; Opracowanie i zarządzanie budżetem zadania...
specjalista (mid) umowa o pracę rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Jako trener będziesz realizował zadania polegające na: Prowadzeniu szkoleń z zakresu wiedzy o produktach, technik sprzedaży i standardów obsługi klienta, Rozwijaniu kompetencji miękkich Doradców ds. sprzedaży, Projektowaniu nowych rozwiązań szkoleniowych podnoszących efektywność...
Będziesz odpowiadać za: pracę przy realizacji umów prowadzonych przez Biuro Taboru i Nadzoru Technicznego, udział w odbiorach technicznych tramwajów, nadzór nad jakością wykonywanych napraw i przeglądów tramwajów poprzez opiniowanie dostarczonej dokumentacji technicznej z zakresu naprawy...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
1 dni
Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania I / II, w szczególności: Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów; Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny...
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat Twoje zadania: wnioskowanie w zakresie pozyskiwania zgód niezbędnych do realizacji inwestycji i remontów, sporządzanie projektów umów zadań inwestycyjnych, przygotowywanie dokumentacji formalnej i uczestniczenie w komisjach przetargowych,...
Nazwa stanowiska: specjalista; Wymiar etatu: pełny etat; Liczba etatów: 1; Główne obowiązki Prowadzenie postępowań/zamówień na dostawy i usługi realizowane przez ZATKG o wartości poniżej 130 000 PLN. Bieżąca kontrola realizacji umów oraz zamówień. Rozliczanie i ewidencjonowanie...
Zakres czynności: Prowadzenie spraw z zakresu funkcjonowania Kolejowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (KODGiK) oraz Kolejowego Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej (KZUDP); Realizowanie zamówień na udostępnienie dokumentacji z zasobu KODGiK i obsługa zgłoszeń...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres zadań na stanowisku: Wykonywanie funkcji inspektora nadzoru. Sporządzanie niezbędnych dokumentów wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz przepisami wewnętrznymi u pracodawcy. Ustalanie potrzeb remontowych w zakresie zasobu komunalnego. Sprawowanie nadzoru nad realizacją rocznych...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Wykonywanie funkcji inspektora nadzoru branży sanitarnej. Sporządzanie niezbędnych dokumentów wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz przepisami wewnętrznymi u pracodawcy. Ustalanie potrzeb remontowych zasobu komunalnego w zakresie instalacji sanitarnych. Sprawowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków ścisła współpraca z podwykonawcami i dostawcami, przygotowywanie zamówień i umów, tworzenie harmonogramu dostaw, koordynowanie dostaw i transportu, tworzenie raportów i analiz, praca w delegacji na wyznaczonym terenie.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 500 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
monitorowanie ogłoszeń; sporządzanie kalkulacji, wycen i przygotowanie ofert przetargowych; samodzielne kierowanie procesem przygotowywania ofert zgodnie z wymaganiami klienta; utrzymanie relacji z klientem przetargowym; analiza rynku; współpraca z innymi działami firmy w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zakres zadań: przygotowanie ofert, wycen i kosztorysów; samodzielne prowadzenie procesu ofertowego i przetargowego zgodnie z wymaganiami klienta; kontrola przebiegu postępowań przetargowych; obsługa klientów; współpraca z innymi działami firmy w zakresie przygotowania ofert; archiwizacja...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
Główny zakres obowiązków: sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia i zapytań ofertowych przygotowywanie wniosków na Zarząd Spółki o podjęcie uchwały w sprawie wszczęcia postępowań na wybór wykonawców zadań inwestycyjnych i remontowych przygotowywanie i przeprowadzanie...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: organizację pracy zespołu, nadzór nad prowadzeniem spraw dotyczących utrzymania i eksploatacji stacji pomp, sporządzanie projektów planów kosztów i nadzór nad realizacją zadań prowadzonych przez Zespół ds. Wsparcia Technicznego ujętych...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa prawna kontraktów budowlanych oraz bieżące doradztwo prawne w toku realizowanych przez Spółkę inwestycji, opracowywanie, modyfikowanie i opiniowanie umów, aneksów, pism sądowych oraz innych dokumentów oraz sporządzanie opinii prawnych, wykonywanie innych...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa prawna kontraktów budowlanych oraz bieżące doradztwo prawne w toku realizowanych przez Spółkę inwestycji, opracowywanie, modyfikowanie i opiniowanie umów, aneksów, pism sądowych oraz innych dokumentów oraz sporządzanie opinii prawnych, wykonywanie innych...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
2 dni
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzorowanie przydzielonych zadań inwestycyjnych w celu ich zrealizowania zgodnie z wymogami Spółki. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą – Prawo budowlane,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane, w tym: współpraca z komórkami wnioskującymi w zakresie przygotowywania postępowań przetargowych, udział w...
Zadania: kompleksowe opracowywanie ofert przetargowych składanych przez Spółkę, analiza dokumentacji przetargowej, wyjaśnianie niezgodności w postępowaniach, sporządzanie pism wymaganych w postępowaniach przetargowych, udział w przygotowaniu środków ochrony prawnej do Krajowej Izby...
Opis stanowiska: Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji przy współpracy Inspektora Nadzoru Budowlanego; Monitorowanie i egzekwowanie postanowień umowy zawartej z Generalnym Wykonawcą dot. przebiegu robót koncepcyjnych, projektowych, budowlanych przy współpracy z Inspektorem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Poszukiwanie i selekcjonowanie dostawców; Negocjowanie warunków współpracy; Analiza potrzeb materiałowych; Zabezpieczanie materiałów i sprzętu dla projektów budowlanych; Zarządzanie dostawami i logistyką na budowie;
Muzeum WarszawyWarszawa, Rynek Starego Miasta
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 500 - 7 200 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, systematyczną, cenisz pracę z ludźmi i nie boisz się wyzwań to szukamy właśnie Ciebie! Zakres obowiązków: utrzymywanie w dobrym stanie infrastruktury technicznej w obiektach Muzeum kontrola i nadzór nad harmonogramami okresowych przeglądów...
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu: Prace na odcinku Kościerzyna – Gdynia. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Opis stanowiska: Weryfikacja i przygotowywanie legalnych dokumentów przetargowych zgodnie z obowiązującym prawem, Szukanie projektów w TED (Tender Electronic Daily) i na stronie zamawiających, Weryfikacja dokumentów dotyczących pełnomocnictw, wymagań finansowych , zdolności technicznych,...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych, monitoring stanu wód, reagowanie w sytuacjach zagrożenia, prowadzenie czynności kontrolnych, udział w akcjach przeciwpowodziowych oraz szacowanie szkód...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: obsługa formalna ofert, zleceń i umów; przygotowywanie i umieszczanie na platformach zakupowych jako Wykonawca materiałów przetargowych (dokumentacja przetargowa); obsługa modułowego systemu ERP; przygotowywanie danych sprawozdawczych z zakresu ofertowania i sprzedaży;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków: sprzedaż usług ochrony w ramach postępowań prowadzonych zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych i Postępowań Regulaminowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, sprzedaż rozwiązań z obszaru zabezpieczeń technicznych opartych o nowoczesne...
Co będziesz robić? Realizacja zamówień na dostawy i usługi do wartości 130 000 PLN. Kontrola i nadzór nad realizacją umów. Ewidencja i rozliczanie dokumentów finansowych. Koordynacja prac jednostek na obszarze Kampusu Grunwaldzkiego. Wsparcie kierownictwa w planowaniu dostaw i usług....
Główne zadania: Prowadzenie spraw dotyczących zapewnienia dostaw i usług związanych z bieżącym funkcjonowaniem Agencji, w tym m.in: przygotowywanie dokumentów związanych z przeprowadzeniem we właściwym trybie postępowań wyłaniających dostawców i usługodawców Agencji; nadzór nad...
Główny zakres obowiązków: nadzór nad prowadzeniem procesów technologicznych oczyszczania ścieków, zgodnie z wymogami pozwolenia wodnoprawnego; analiza raportów Dyspozytorni w zakresie danych technologicznych, monitorowania pracy obiektów, maszyn i urządzeń zainstalowanych w oczyszczalni;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: organizowanie i przeprowadzanie jednoaspektowych kontroli wewnętrznych, udział w organizowaniu wieloaspektowych kontroli wewnętrznych, przygotowywanie sprawozdań z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych za rok poprzedni, monitorowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; Weryfikacja umów z kontrahentami,...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Udział w przygotowaniu i realizacji projektów inwestycyjnych prowadzonych przez Biuro Inwestycji PKP S.A., przy bieżącej współpracy z innymi Wydziałami KII oraz innymi biurami PKP S.A. (w tym w szczególności Biurem Administracji i...
Twój Projekt oraz zadania: Administrowanie i konfigurowanie systemu zakupowego. Wsparcie merytoryczne klientów wewnętrznych. Analiza i rozwiązywanie problemów związanych z obsługą systemu zakupowego. Wsparcie w procesach wewnętrznych realizujących zadania związane z systemem zakupowym...
Specjalista ds. zamówień publicznych pracuje w organizacjach i przedsiębiorstwach, które uczestniczą w postępowaniach przetargowych. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za przygotowywanie, analizowanie oraz prowadzenie dokumentacji przetargowej, a także za udział w pracach komisji przetargowych i prowadzenie spraw związanych z przetargami. Sporządza dokumentację i dba o jej właściwy obieg wewnętrzny i zewnętrzny, związany chociażby z publikacją rezultatów postępowania przetargowego. Jej zakres zadań może jednak nieco różnić się zależnie od poziomu stanowiska i miejsca pracy. Specjaliści ds. zamówień publicznych mogą pracować w różnych sektorach, w tym w kulturze, w branży IT, biurach finansowych, a także w instytucjach zajmujących się realizacją inwestycji i remontów. Kandydatom proponuje się różne rodzaje zatrudnienia, wśród wymagań, oprócz znajomości przepisów prawa wraz z nowelizacjami, często znajduje się gotowość do odbywania podróży służbowych i prawo jazdy kat. B. Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy na stanowisko specjalisty do spraw zamówień publicznych, młodszej specjalistki ds. przetargów, młodszego specjalisty ds. projektów międzynarodowych i pokrewne. Aplikuj od razu! Nie wiesz, czy to posada dla Ciebie i czy powinnaś / powinieneś zaaplikować? Przeczytaj pełen opis stanowiska.
Specjalista ds. zamówień publicznych – co robi?
Specjalista ds. zamówień publicznych może mieć dość szeroki wachlarz obowiązków zawodowych, co uzależnione jest od konkretnego miejsca zatrudnienia i potrzeb danej organizacji czy instytucji. Przede wszystkim jednak pracownik ten odpowiada za przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania przetargowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą Prawo zamówień publicznych. Jego codzienny zakres obowiązków obejmuje też analizowanie i opiniowanie ofert. Specjalista bierze też najczęściej udział w procesie wyboru wykonawcy. Osoba na tym stanowisku, by być skuteczną w pracy i wykonywać swoje zadania z należytą starannością, musi śledzić aktualne przepisy i nowelizacje, aby zagwarantować prawidłowość udzielania zamówień publicznych.
Jak zostać specjalistą ds. zamówień publicznych?
Osoby myślące o pracy specjalisty ds. zamówień publicznych muszą przede wszystkim zdobyć wykształcenie kierunkowe z zakresu prawa, administracji lub pokrewnych dziedzin. Niezbędna jest dogłębna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych. Pracodawcy szukają osób, które mają doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej, choćby na niższych stanowiskach. Atutem będzie udział szkoleniach i kursach z zakresu zamówień publicznych, pomagające poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Niekiedy wymagane są certyfikaty potwierdzające znajomość języka obcego.
Starszy specjalista ds. przetargów
Starszy specjalista ds. przetargów to stanowisko seniorskie w tej branży. Jest to osoba, która pełni ważną rolę w procesie udzielania zamówień publicznych. To właśnie starszy specjalista do spraw przetargów odpowiada za zarządzanie i nadzorowanie postępowań przetargowych, podejmując w tym zakresie kluczowe decyzje i nadzorując młodszych pracowników. Koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie ofert i dokumentacji przetargowej wymaga dobrej znajomości przepisów prawnych, ale też umiejętności przywódczych i w zakresie motywowania oraz rozliczania kadry. Warto wiedzieć, że w jego zakresie obowiązków znajduje się także analiza prawna i administracyjna dokumentów przetargowych oraz dbanie o zgodność postępowań z obowiązującymi przepisami. Jest to odpowiedzialne stanowisko, niemniej starszy specjalista ds. zamówień publicznych może liczyć na preferencyjne warunki zatrudnienia oraz np. elastyczny czas pracy i inne benefity.
Młodszy specjalista w dziale zamówień i ofertowania
Młodszy specjalista w dziale zamówień i ofertowania to stanowisko juniorskie w tym zawodzie, zajmowane przez osoby z niewielkim doświadczeniem albo bez doświadczenia. Młodszy specjalista wspiera starszych pracowników w procesach przygotowywania i realizacji zamówień publicznych. Jego obowiązki służbowe są uzależnione od bieżących potrzeb przełożonego, niemniej zwykle obejmują sporządzanie i analizę dokumentacji przetargowej, pomoc w organizacji i przeprowadzaniu postępowań, a także dbanie o zgodność z przepisami prawa dokumentacji przetargowej. Młodszy specjalista zazwyczaj uczestniczy też w szkoleniach z zakresu prawa zamówień publicznych.
Stanowisko specjalistki ds. zamówień publicznych– predyspozycje zawodowe
Specjalista czy specjalistka ds. zamówień publicznych to osoba, która powinna być w codziennej pracy dokładna i sumienna. Musi cechować się umiejętnością analizy dokumentacji prawnej, co jest możliwe oczywiście tylko w przypadku bardzo dobrej znajomości przepisów dotyczących przetargów. Istotna jest jednak zdolność przełożenia wiedzy teoretycznej, zawartej w kodeksach, na praktyczne działanie i weryfikację określonych przypadków. W pracy pomocne będą rozwinięte zdolności organizacyjne i komunikacyjne. Dzięki tym pierwszym możliwe jest bowiem efektywne zarządzanie dokumentacją, a te drugie pomagają w czasie współpracy z zespołem i kontrahentami. Najlepiej, jeśli osoba na tym stanowisku była zmotywowana do śledzenia bieżących zmian w przepisach dotyczących procesu ofertowego i szybko się uczyła.
Ile zarabia specjalista ds. zamówień publicznych?
Wynagrodzenie specjalisty ds. zamówień publicznych zależy od jego doświadczenia w pracy, poziomu stanowiska i konkretnego miejsca pracy. Zarobki są też uzależnione od sektora, w którym pracownik jest zatrudniony, a także od wielkości i zakresu prowadzonych postępowań przetargowych. Zgodnie z danymi Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, mediana miesięcznej wypłaty na samodzielnym stanowisku specjalisty do spraw zamówień publicznych wynosi 5730 zł brutto.
Najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. zamówień publicznych
Na portalu Praca.pl co jakiś czas pojawiają się atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. zamówień publicznych. Oferty mogą dotyczyć zarówno pozycji młodszych, jak i starszych specjalistów. Ustaw Job Alert dla zawodu specjalisty ds. zamówień publicznych i regularnie aplikuj na wybrane stanowiska pracy.
Praca specjalista ds. zamówień publicznych – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są najważniejsze obowiązki specjalisty ds. zamówień publicznych?
Specjalista ds. zamówień publicznych w swojej codziennej pracy jest odpowiedzialny za przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Do jego głównych zadań zawodowych należy więc sporządzanie i analiza dokumentacji przetargowej. Ponadto bierze udział w pracach komisji przetargowych, ocenia oferty oraz nadzoruje cały procesu udzielania zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami (przede wszystkim ustawą Prawo zamówień publicznych).
Jakie trzeba mieć kwalifikacje, żeby zostać specjalistą ds. zamówień publicznych?
Od kandydatów na stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych wymaga się wykształcenia kierunkowego, najlepiej z zakresu prawa, administracji lub zarządzania. Najważniejsza w pracy jest znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych. W czasie rekrutacji pracodawcy biorą pod uwagę także doświadczenie w prowadzeniu postępowań przetargowych, a także oczekują biegłej obsługi pakietu MS Office, umiejętności analitycznych, dobrej organizacji pracy i samodzielności.
Praca Specjalista ds. zamówień publicznych w miastach