Główny zakres obowiązków: prowadzenie kontroli gospodarki wodnej i ściekowej podmiotów odprowadzających ścieki przemysłowe do urządzeń kanalizacyjnych Spółki; opracowywanie materiałów i zestawień dotyczących ilości i jakości ścieków odprowadzanych przez kontrolowane podmioty;...
Główny zakres obowiązków: realizacja zadań dotyczących ochrony środowiska w zakresie gospodarki odpadowej w zakresie odpadów technologicznych oraz innych odpadów powstających w zakładzie tj.: prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami: ewidencji ilościowej i jakościowej odpadów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację procesów zakupowych; poszukiwanie i wybór dostawców; negocjacje handlowe; monitorowanie stanów magazynowych; analizę rynku; zapewnienie zgodności z umowami; weryfikację i ocena dostawców; koordynację procesów logistycznych; zarządzanie...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
BANCO Sp. z o.o.Rusocin (pow. gdański, gm. Pruszcz Gdański)
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Zakres obowiązków: Realizacja zakupów materiałowych; Wyszukiwanie oraz analiza bazy dostawców; Wprowadzanie dokumentów zakupowych i magazynowych w systemie ERP; Współpraca z działem technologicznym w zakresie realizacji zamówień kooperacyjnych; Nadzór nad dokumentacją UDT podległych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Zarządzanie procesem zakupów akcesoriów meblowych na potrzeby firmy; Budowanie długoterminowych relacji z dostawcami oraz aktywne poszukiwanie nowych partnerów biznesowych; Wprowadzanie nowych rozwiązań i produktów do oferty; Negocjowanie cen, warunków dostaw oraz kontrola jakości...
Grupa KLIMA-THERMGdańsk, Kokoszki, ul. Budowlanych 48 i ul. Bysewska
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Zadania: Specjalista będzie współpracował bezpośrednio z kierownikiem magazynu w zakresie wsparcia administracyjnego: prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z wydawaniem i zamówieniami odzieży roboczej; koordynowaniem ważności badań UDT urządzeń magazynowych; prace związane z...
Medicover OptykWarszawa, al. Jana Pawła II 29
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Szukamy właśnie Ciebie jeśli: chcesz rozwijać się w administracji biurowej, masz za sobą pierwsze doświadczenie zawodowe; chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci na rozwój w obszarze zaopatrzenia i gospodarki magazynowej Medicover Optyk; Zaaplikuj!
TWOJA ROLA Obsługa systemu WMS i aplikacji klienta. Prace magazynowe związane z przyjmowaniem i wydawaniem towarów oraz prowadzeniem dokumentacji magazynowej ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Rejestracja dostaw towarów do systemu WMS; Kontrola ilościowa i jakościowa; Przygotowywanie dokumentacji...
Będziesz odpowiadać za: przygotowanie analiz i badań rynku (w tym analiz trendów, cen materiałów), analizę prowadzonej bazy; dokonywanie oceny obecnych dostawców i poszukiwanie nowych, przygotowanie analiz potrzeb klientów wewnętrznych, przygotowanie analiz dotyczących zużycia...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
22 godz.
Realizacja celów sprzedaży i marży, Bieżąca kontrola umów handlowych, Analiza oraz dobór dostawców na rynku, Rozliczanie dokumentacji handlowej, Realizowanie strategii działu zakupów, Codzienna współpraca z działem sprzedaży i logistyki oraz pozostałymi działami firmy, Nadzór nad...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
23 godz.
Zakres obowiązków: Współpraca z międzynarodowymi dostawcami w zakresie realizacji planów zakupowych Przygotowywanie planów zakupowych w oparciu o analizy i zapotrzebowanie produkcyjne Zarządzanie i nadzorowanie procesów zakupowych (ustalanie ilości zamówień, dotrzymywanie terminowości,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Twój zakres obowiązków Planowanie zakupu surowców i opakowań, planowanie produkcji, planowanie i nadzór nad stokiem magazynowym Kontrola stanów magazynowych komponentów oraz wyrobów gotowych; Całościowe zarządzanie zakupami Nadzór nad terminowością oraz realizacją planów produkcji;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Składanie zamówień i nadzór nad procesem wraz z reklamacjami, Sporządzanie szczegółowych budżetów w zakresie dostaw materiałów, Analiza runku polskiego i międzynarodowego, wyszukiwanie potencjalnych dostawców i weryfikacja obecnych, Sporządzanie, na...
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współpraca z wybranymi zagranicznymi producentami odzieży, koordynacja produkcji w fabrykach należących do kontrahentów, koordynacja i monitoring terminowości realizacji zamówień i dostaw, prowadzenie negocjacji handlowych,...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 9 500 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Pozyskiwanie nowych klientów – aktywne nawiązywanie i budowanie relacji z partnerami biznesowymi, negocjowanie warunków współpracy oraz dbanie o rozwój portfela klientów. Tworzenie i zarządzanie zespołem zakupów – odpowiedzialność za budowanie od podstaw działu zakupów, rekrutacja...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
MAROLPoznań, ul. Zwierzchowskiego 25
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje zadania to: Prowadzenie skutecznych negocjacji handlowych w obszarze ustalania warunków współpracy, cen, terminów, Odpowiedzialność za dostępność produktów, Analiza konkurencji pod względem trendów oraz cen, Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Nasze oczekiwania to: Min. 2 lata...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
TrenkwalderWarszawa, Mokotów
praca hybrydowa
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Zakres zadań: całościowe zarządzanie zapasami w sieci zaopatrzenia, zarządzanie i weryfikacja realizacji planów, rozwiązywanie i komunikowanie problemów z zaopatrzeniem oraz ich wpływu na popyt, współpraca z głównym planistą, planistą zakupów i harmonogramistami na poziomie fabryki,...
Zadania: Zakup drewna okrągłego na podległym terenie (woj. wielkopolskie, woj., lubuskie, woj. zachodniopomorskie) Prowadzenie negocjacji handlowych ze stałymi kontrahentami oraz poszukiwanie nowych Współpraca z Lasami Państwowymi i dostawcami prywatnymi Negocjowanie warunków handlowych i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zadania: negocjowanie umów z dostawcami i podwykonawcami; sporządzanie zamówień dla dostawców i podwykonawców; koordynowanie dostaw, monitorowanie ich terminowości i zgodności z zamówieniem; poszukiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi;
Opis zadań na stanowisku: Procesowanie wniosków zakupowych i zamówień do dostawców Weryfikacja faktur zakupowych Aktualizacja danych w systemie zakupowym Uzupełnianie i aktualizacja danych podstawowych w systemie zakupowym Tworzenie raportów, analiz oraz udział w optymalizacji procesów
Twoje zadania na stanowisku: Przygotowywanie dokumentacji pod zapytania ofertowe zgodnie z procedurami zakupowymi firmy; Analiza rynku i wyszukiwanie potencjalnych Dostawców; Sporządzanie zestawień i analiz ofert; Generowanie zamówień zakupu; Administracyjna obsługa procesów zakupowych;...
Opis stanowiska: Prowadzenie postępowań zakupowych na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i urządzeń; Weryfikacja faktur pod względem spełnienia warunków handlowych...
Główny zakres obowiązków: prowadzenie kontroli gospodarki wodnej i ściekowej podmiotów odprowadzających ścieki przemysłowe do urządzeń kanalizacyjnych Spółki; opracowywanie materiałów i zestawień dotyczących ilości i jakości ścieków odprowadzanych przez kontrolowane podmioty;...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat 17 000 - 21 000 zł brutto/mies.
4 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie pracą Wydziału, w tym: organizowanie pracy podległych pracowników, nadzór nad realizacją zadań, nadzorowanie dyscypliny pracy, dokonywanie bieżącej i okresowej oceny pracowników, ustalenie i zarządzanie procesem prowadzenia ewidencji...
Główny zakres obowiązków: realizacja zadań dotyczących ochrony środowiska w zakresie gospodarki odpadowej w zakresie odpadów technologicznych oraz innych odpadów powstających w zakładzie tj.: prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami: ewidencji ilościowej i jakościowej odpadów...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków: Zarządzanie kategorią produktów; Negocjowanie cen zakupu i zamawianie towaru u dostawców; Negocjowanie warunków handlowych; Stałe monitorowanie i analiza rynku; Rozliczanie wszelkich zobowiązań producentów i dostawców względem Spółki; Współpraca z innymi działami firmy;
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie procesów zakupowych w firmie, importem, negocjowanie warunków z dostawcami oraz zapewnienie ciągłości dostaw niezbędnych produktów i materiałów przy jednoczesnym dbaniu o optymalizację kosztów i jakość zamawianych...
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współpraca z wybranymi zagranicznymi producentami odzieży, koordynacja produkcji w fabrykach należących do kontrahentów, bieżący monitoring terminowości realizacji dostaw, przygotowanie i bieżąca analiza danych dotyczących oceny...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Analiza Rynkowa: Monitorowanie trendów rynkowych, analiza konkurencji oraz identyfikacja potencjalnych dostawców. Negocjacje: Prowadzenie negocjacji z dostawcami w celu uzyskania najlepszych warunków handlowych. Zarządzanie Asortymentem: Planowanie i realizacja zamówień zgodnie z potrzebami...
specjalista mid / junior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 7 000 - 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków Umów z dostawcami, Aktywne monitorowanie i analizowanie rynku surowców w poszukiwaniu alternatywnych źródeł dostaw, Wdrażanie, modyfikowanie i kontrola procesów oraz procedur zakupowych, Zapewnienie bezpieczeństwa oraz...
Zadania: Samodzielne prowadzenie procesów zakupowych zgodnie z obowiązującymi procedurami i strategią firmy oraz wymaganiami instytucji dofinansowujących (np. ABM, NCBR) Negocjowanie warunków współpracy z dostawcą z uwzględnieniem potrzeb Klientów Wewnętrznych; Profesjonalna obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
OPIS STANOWISKA prowadzenie elektronicznych wykazów stanów magazynowych, katalogowanie wszystkich sprzętów oraz materiałów oraz kontrolowanie stanów magazynowych, prowadzenie wykazów wymagających okresowego przeglądu oraz przekazywanie do legalizacji, sporządzanie rejestrów oraz...
MAROLPoznań, ul. Zwierzchowskiego 25
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Twoje zadania to: Prowadzenie skutecznych negocjacji handlowych w obszarze ustalania warunków współpracy, cen, terminów, Odpowiedzialność za dostępność produktów, Analiza konkurencji pod względem trendów oraz cen, Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Nasze oczekiwania to: Min. 2 lata...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Twój zakres obowiązków realizacja strategii zakupowej grupy; prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy oraz umów z dostawcami; aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu alternatywnych dostawców i rozwiązań obniżających koszty zakupu;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych surowców i komponentów drewnopochodnych (płyta meblowa, laminaty, okleina, sklejka) wyszukiwanie alternatyw i nowości produktowych komponentów drewnopochodnych; udział w wycenach projektowych i nowych wdrożeniach;...
GŁÓWNE ZADANIA: obsługa programu magazynowego - Mile widziane doświadczenie WMS – PASS (program do prowadzenia ewidencji towarów), prowadzenie ewidencji celnej – Mile widziane programy HUZAR, kontakt z Agencjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, nadzór nad przebiegiem procesów magazynowych,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Zakres obowiązków: Planowanie zakupu surowców i opakowań; Planowanie produkcji oraz nadzór nad stokiem magazynowym; Kontrola stanów magazynowych komponentów i produktów gotowych; Kompleksowe zarządzanie zakupami; Nadzorowanie realizacji planów produkcji i ich terminowości; Analiza i...
specjalista mid / senior umowa na zastępstwo pełny etat
14 dni
Główny zakres obowiązków: udział w komisjach na terenie m.st. warszawy na wezwania organów miasta; koordynacja z jednostkami zewnętrznymi i wewnętrznymi dotycząca prac prowadzonych na sieci wodociągowej; przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia, kalkulacji szacunkowej wartości...
Specjalista ds. zaopatrzenia to stanowisko funkcjonujące przede wszystkim w przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych. Pracownik ten odpowiada za zapewnienie ciągłości dostaw niezbędnych surowców, towarów czy części zamiennych. Żeby sprostać obowiązkom, specjalista ds. zaopatrzenia musi mieć szeroką wiedzę techniczną i branżową, ale również rozwinięte umiejętności negocjacyjne i organizacyjne. jego zadaniem jest nie tylko dokonywanie zakupów i zarządzanie umowami z dostawcami, ale również dbanie o utrzymanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi oraz monitorowanie magazynu i przewidywanie zapotrzebowania na materiały i towary w firmie. Sprawdź nowe oferty pracy na stanowisko specjalisty ds. zaopatrzenia, młodszego specjalisty ds. zakupów materiałowych / juniora w dziale zakupów. Dowiedz się, kogo szukają pracodawcy, przeanalizuj zakres obowiązków, wymagania i oferowane warunki pracy i zaaplikuj!
Stanowisko specjalisty ds. zaopatrzenia – co robi ten specjalista?
Specjalista ds. zaopatrzenia jest pracownikiem, który ma znaczny wpływ na sprawne funkcjonowanie firmy i ograniczenie przestojów. Pracownik ten odpowiada bowiem za analizę zapotrzebowania na materiały i towary w firmie, prowadzi negocjacje z dostawcami, podpisuje z nimi umowy gwarantujące ciągłość dostaw. Jego celem jest też zminimalizowanie kosztów zakupów przy jednoczesnym dbaniu o jak najwyższą jakość zamawianych towarów czy surowców. Optymalizacja zakupów wymaga głębokiej wiedzy fachowej, znajomości rynku, trendów i zagrożeń, a także wysokich umiejętności negocjacyjnych.
Specjalista ds. zaopatrzenia monitoruje stany magazynowe, utrzymuje pozytywne relacje z dostawcami, współpracuje też z wieloma działami w firmie, w tym z produkcją, logistyką, a także działem finansowym i księgowością, tak, by zarządzać przepływem materiałów w najbardziej efektywny sposób.
Jak zostać specjalistką ds. zaopatrzenia?
Chcesz zostać specjalistą ds. zaopatrzenia? Duża część pracodawców oczekuje od kandydatów wykształcenia wyższego, technicznego lub biznesowego. Najchętniej zatrudniane są osoby z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku, z dobrą znajomością danej branży. Kandydaci powinni posiadać umiejętności negocjacyjne, analityczne oraz zdolność do planowania i organizacji pracy. Warto także zadbać o rozwój zawodowy przez uczestnictwo w szkoleniach z zakresu logistyki, zarządzania łańcuchem dostaw, zarządzania procesami lub prowadzenia negocjacji. W ofertach pracy dla wyszukiwania: specjalista ds. zaopatrzenia często powtarza się także wymóg znajomości języka angielskiego lub innego języka obcego (często też rosyjskiego, niemieckiego, zależnie od rynków, na których funkcjonuje firma). W procesie rekrutacji zwykle będziesz poproszony o CV i list motywacyjny. Sprawdź konkretne wymagania na interesujące Cię stanowisko pracy - ogłoszenia znajdziesz w naszym serwisie.
Ile zarabia specjalista ds. zaopatrzenia i logistyki?
Im większe doświadczenie i wyższe kwalifikacje, tym, ogólnie rzecz ujmując, wyższe wynagrodzenia specjalistów ds. logistyki. Zgodnie z wynikami Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń junior może liczyć na wypłaty rzędu 4,9-6,2 tys. zł brutto, specjalista średniego stopnia 5,5-8,1 tys. zł, a senior 7-11 tys. zł brutto.
Najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. zaopatrzenia na Praca.pl
W naszym serwisie regularnie publikujemy najnowsze oferty pracy dla specjalistów ds. zaopatrzenia w różnych branżach i miejscowościach. Pojawiają się ogłoszenia na stanowisko kierownika, samodzielnego specjalisty, a także na posady juniorskie. W każdym ogłoszeniu znajdziesz opis stanowiska, warunki zatrudnienia. Aplikuj na wybrane posady i zacznij nową, ciekawą karierę!
Praca specjalista ds. zaopatrzenia – najczęściej zadawane pytania:
Czym dokładnie zajmuje się specjalista ds. zaopatrzenia?
Specjalista ds. zaopatrzenia jest odpowiedzialny za zarządzanie całym procesem zakupów w firmie. Jego zadaniem jest zatem określenie potrzeb zakupowych, poszukiwanie i ocena potencjalnych dostawców, prowadzenie negocjacji cen i warunków kontraktów, a także monitorowanie i ewaluacja wydajności dostawców. Ważnym aspektem pracy jest optymalizacja kosztów dostaw, co może się wiązać z renegocjowaniem warunków bądź pozyskiwaniem nowych dostawców. Specjalista ten musi także dbać o to, by zakupy towarów / surowców odbywały się zgodnie z obowiązującymi procedurami firmy i w granicach prawa (w tym prawa międzynarodowego).
Jakie umiejętności i kwalifikacje są niezbędne do pracy na stanowisku specjalisty ds. zaopatrzenia?
Większość pracodawców oczekuje, że specjalista do spraw zaopatrzenia będzie miał wykształcenie wyższe np. logistyczne, techniczne lub ekonomiczne. Ważne są również doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, doskonała znajomość branży, realiów rynku oraz rozwinięte umiejętności negocjacyjne, analityczne i organizacyjne. Ponadto, ważna jest umiejętność pracy w zespole oraz zdolność do zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.