Rekrutacja online
Praca zdalna
O projekcie
Projekt realizowany jest dla du偶ego Banku. Polega na dostarczeniu uniwersalnego systemu do zarz膮dzania zadaniami dla zespo艂贸w backoffice.
W projekcie wykorzystywane b臋d膮: Java, Microservices, BPMN, Camunda, Postgresql, pe艂en proces CI/CD, testy, code review, podej艣cie Agile, user-stories etc.
Zapraszamy Ci臋 do naszego zespo艂u, gdzie bardzo dbamy do dobr膮 atmosfer臋, ch臋tnie dzielimy si臋 wiedz膮 i mo偶emy na siebie liczy膰 gdy pojawi膮 si臋 problemy.
聽
Technologie, kt贸rych u偶ywamy
- UML, BPMN, Enterprise Architect, JIRA, Confluence
Tw贸j zakres obowi膮zk贸w
- zbieranie i analiza wymaga艅 od klient贸w biznesowych
- weryfikacja wymaga艅 pod k膮tem mo偶liwych rozwi膮za艅, uwzgl臋dniaj膮c ich optymalizacj臋 na podstawie wiedzy o obowi膮zuj膮cych procesach biznesowych oraz praktykach firmy Klienta
- modelowanie rozwi膮za艅 uwzgl臋dniaj膮c aspekty integracji z innymi systemami
- tworzenie specyfikacji wymaga艅 funkcjonalnych systemu
- 艣cis艂a wsp贸艂praca z klientem zewn臋trznym, deweloperami i testerami przy realizacji i wdra偶aniu nowych rozwi膮za艅
- wsparcie analityczne podczas test贸w akceptacyjnych (UAT) oraz utrzymaniu 艣rodowiska produkcyjnego
- przygotowywanie dokumentacji analitycznej i projektowej
Nasze wymagania
- wykszta艂cenie wy偶sze informatyczne lub techniczne
- minimum 5 lat do艣wiadczenia zawodowego w bran偶y IT
- minimum 2 lata do艣wiadczenia w roli projektanta, analityka lub architekta
- minimum rok do艣wiadczenia w projektach w obszarze bankowo艣ci, ubezpiecze艅 lub na rzecz innej instytucji finansowej
- umiej臋tno艣膰 przek艂adania wymaga艅 biznesowych na wymagania techniczne oraz znajomo艣膰 notacji UML i BPMN
- zdolno艣ci komunikacyjne i 艂atwo艣膰 w nawi膮zywaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych
- samodzielno艣膰, odpowiedzialno艣膰 oraz zaanga偶owanie
Mile widziane
- do艣wiadczenie w pracy w 艣rodowisku agile
- do艣wiadczenie w roli Product Ownera i/lub w zarz膮dzaniu backlogiem produktu
- do艣wiadczenie w roli lidera kilkuosobowego zespo艂u
- wiedza z zakresu integracji system贸w informatycznych
- do艣wiadczenie w budowie rozwi膮za艅 BPMS/workflow
- znajomo艣膰 narz臋dzi: Enterprise Architect, JIRA, Confluence
Tw贸j rozw贸j, zdrowie i samopoczucie oraz komfort pracy jest dla nas wa偶ny, zapewniamy:
- Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
- Krajowe i mi臋dzynarodowe projekty
- Stabilne warunki zatrudnienia ( UoP/B2B)
- Mo偶liwo艣膰 pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
- Prywatna opieka medyczna dla ca艂ej rodziny 艂膮cznie z rodzicami
- Grupowe Ubezpieczenie na 呕ycie
- Pracowniczy Plan Kapita艂owy (PPK)
- Zaj臋cia sportowe Multisport
- Benefity okoliczno艣ciowe
- Nowoczesne narz臋dzia pracy
- Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
- Brak dress code鈥檜
- Komfortowo wyposa偶one biura
- Sekcje: biegowa, rowerowa, pi艂karska
- Parking i prysznice dla rowerzyst贸w
- Imprezy, eventy firmowe
Proces rekrutacyjny:
- Analiza Twojego CV
- Weryfikacja kompetencji technicznych
- Video spotkanie z bezpo艣rednim prze艂o偶onym
- Przedstawienie oferty wsp贸艂pracy. Witamy w Zespole!
Exorigo-Upos S.A. wraz Finture i Finture AI tworzy stabiln膮, polsk膮 grup膮 informatyczn膮 o mi臋dzynarodowym zasi臋gu. Posiadamy w艂asne oddzia艂y m.in. w Rumunii, Wielkiej Brytanii, Czechach, S艂owacji, Ukrainie.
To zesp贸艂 ponad 1000 ekspert贸w m.in. in偶ynier贸w, developer贸w, project manager贸w, architekt贸w i analityk贸w IT oraz pracownik贸w serwisu. Nasza dzia艂alno艣膰 koncentruje si臋 od 20 lat na wsparciu bran偶y retail.
Aktywnie wspieramy naszych klient贸w w cyfrowej transformacji i rozwoju e-commerce. W艣r贸d klient贸w Exorigo-Upos mo偶na znale藕膰 m.in. jeden z najwi臋kszych marketplace w Europie 艢rodkowo-Wschodniej, najbardziej znane w Polsce sieci super- i hipermarket贸w, podmioty z bran偶y beauty, fashion, home decor, artyku艂贸w dla dzieci oraz sklepy typu convenience.
Zapewniamy r贸wnie偶 kompleksowe us艂ugi IT dla bran偶y logistycznej, bankowej, ubezpieczeniowej, finansowej, motoryzacyjnej i paliwowo-energetycznej.